Ironisch? Zo trouwlustig lijk je me niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ironisch genoeg heb ik dat juist verboden.
Ja zo'n uitgesproken mening als die zou ik ook niet steunen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ironisch? Zo trouwlustig lijk je me niet.
Soort POL 2?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben trouwens druk bezig met een 'asociaal' netwerk waar je alleenmaar mensen de tering kan wensen. Fuck liken, alleenmaar disliken.
Het gaat vast een hit worden.
quote:
Sinds een maandje of zes/zeven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb in POL topics geopend en naar POL topics geschopt. Daarbij lurk ik veel in POL en draag achter de schermen ook POL NWS aan naar de POLmods. Sinds wanneer zijn jullie een kliek?
Is er al een open beta?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben trouwens druk bezig met een 'asociaal' netwerk waar je alleenmaar mensen de tering kan wensen. Fuck liken, alleenmaar disliken.
Het gaat vast een hit worden.
Ik ben bezig, dus nog niet.quote:
Lijkt me best een goed idee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben bezig, dus nog niet.Maar ik ben er echt voor de humor serieus mee bezig.
Vraag me altijd af of ze dat soort onzin echt geloven of domweg trollen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:14 schreef Cerbie het volgende:
Over gereformeerden gesproken
http://www.geenstijl.nl/m(...)_plopveste_vanw.html
Vast niet, maargoed, het is voor de leuk en mijn programmeerskills worden er altijd beter van, dus het is niet weggegooid.quote:
Jij en ik staan daar toch helemaal niet meer van te kijken?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:14 schreef Cerbie het volgende:
Over gereformeerden gesproken
http://www.geenstijl.nl/m(...)_plopveste_vanw.html
Als je maar geen pensionabelenclubje van POL maakt.quote:
Zal je net zien dat die bouwvakkers voetbal maar kut vonden... Zijn ze mooi voor onze zonden gestorven.quote:"De vraag wie de schuldige is, heeft voor christenen die willen leven bij de Bijbel, nog een diepere dimensie. Er is immers een relatie tussen zonde en straf. En dan zou zomaar de conclusie kunnen luiden dat het ingestorte dak een straf is voor de voetbalverdwazing in onze samenleving."
En terecht, al die ongelovige heidenen uit het buitenland bij die voetbalclubs.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Zal je net zien dat die bouwvakkers voetbal maar kut vonden... Zijn ze mooi voor onze zonden gestorven.
Dat is het erge eraan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij en ik staan daar toch helemaal niet meer van te kijken?
Nr. 3 en 4 staan bij mij aangekaart als Liberals hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:21 schreef remlof het volgende:
Ah hoe rechtser hoe corrupter de regimes, laat NationStates vandaag zien.
Het is naar Amerikaanse maatstaven ontworpen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe is mijn land nouweer left-leaning terwijl ik ze alle vrijheid geef ... rare mensen.
Amerika laat wel zien dat rechts en links relatieve begrippen zijn. Denk dat er maar weinig users hier zijn die op de republikeinen zouden stemmen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is naar Amerikaanse maatstaven ontworpen.
Meer vrijheid is daar links.
Ik ben er een van, maar ik heb dan ook vrij weinig met al die persoonlijke vrijheden die hier als heilig worden beschouwd. Beetje de teugels in de handen houden kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Amerika laat wel zien dat rechts en links relatieve begrippen zijn. Denk dat er maar weinig users hier zijn die op de republikeinen zouden stemmen.
Sowieso is rechts/links onzin. De definitie zou moeten veranderen in meer/minder overheid.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Amerika laat wel zien dat rechts en links relatieve begrippen zijn. Denk dat er maar weinig users hier zijn die op de republikeinen zouden stemmen.
Nou, zeg dat maar niet te hard, ook hier lopen een paar rednecks rondquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Yes, eindelijk een vers land die nog te corrumperen valt om het Westen te voorzien van hun rijkelijke grondstoffen.quote:
dat is wel heel beperkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sowieso is rechts/links onzin. De definitie zou moeten veranderen in meer/minder overheid.
Dat was toch al verpatst aan de Chinezen daarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yes, eindelijk een vers land die nog te corrumperen valt om het Westen te voorzien van hun rijkelijke grondstoffen.
Dat was Noord-Sudan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat was toch al verpatst aan de Chinezen daar?
Uiteraard met argument erbij waarom welke maatregel meer overheidsinterventie vereist ... maar het voorkomt de argumentaties die normaal voor links/rechts gelden.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat was Noord-Sudan.
Waarom denk je dat Clinton zo op onafhankelijkheid hamerde?![]()
Je dacht toch niet werkelijk dat dat stel bosjesnegers ook maar enigszins belangrijk genoeg was uit humanitair oogpunt?
Nu ze onafhankelijk zijn zijn ze ons als Westen (lang leve onze "steun") wat verschuldigd, en laat ze nou net over grote olievoorraden en edelmetalen beschikken.quote:
Begreep dat de Chinezen op veel plekken proberen het westen te verdringen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu ze onafhankelijk zijn zijn ze ons als Westen (lang leve onze "steun") wat verschuldigd, en laat ze nou net over grote olievoorraden en edelmetalen beschikken.
Klopt, maar een net onafhankelijk verklaard land kunnen ze weinig vastleggen, al helemaal niet als de volledige steun afhankelijk was van Europa en de VS. Daarom hamerde Clinton ook zo op onafhankelijkheid, dan waren de bestaande contracten met China ongeldig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Begreep dat de Chinezen op veel plekken proberen het westen te verdringen.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sowieso is rechts/links onzin. De definitie zou moeten veranderen in meer/minder overheid.
Jou heb ik ook gemist vogeltje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
Engerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben er een van, maar ik heb dan ook vrij weinig met al die persoonlijke vrijheden die hier als heilig worden beschouwd. Beetje de teugels in de handen houden kan geen kwaad.
Man, je bent vier dagen weggeweest. Huilerd.quote:
Een week!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man, je bent vier dagen weggeweest. Huilerd.
Mwoah, af en toe moet je gewoon effe hardop zeggen dat het wel erg is enzo met die Afrikanen. Vervolgens ga je weer rustig verder met je eigen leven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:35 schreef Cerbie het volgende:
Ben ik trouwens een verwerpelijk mens als ik niet wakker kan liggen van de misstanden in Afrika?
Ik ben zooooo stoer.quote:
Iets met zon en dat ze meer hebben en dat het niet eerlijk is?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, af en toe moet je gewoon effe hardop zeggen dat het wel erg is enzo met die Afrikanen. Vervolgens ga je weer rustig verder met je eigen leven.
Denivellering van zonuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iets met zon en dat ze meer hebben en dat het niet eerlijk is?
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:35 schreef Cerbie het volgende:
Ben ik trouwens een verwerpelijk mens als ik niet wakker kan liggen van de misstanden in Afrika?
Nee, mits je maar erkent dat ze wel handig zijn voor hun grondstoffen en kleine handjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:35 schreef Cerbie het volgende:
Voor een linkse ben je best goed te pruimen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, af en toe moet je gewoon effe hardop zeggen dat het wel erg is enzo met die Afrikanen. Vervolgens ga je weer rustig verder met je eigen leven.
homoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ga weer op de bank onder mijn kroeldekentje liggen. Lekker Tour kijken.
Ik bedoel vooral dat zo'n houding goed genoeg is voor jou. Als rechtsmens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Voor een linkse ben je best goed te pruimen.
Mannen in strakke broekjes. Misschien moet ik VS uitnodigen.quote:
Binnenkort op Radio 2.quote:
Sexy is het wel, vooral de uitreikingen van de truien elke dag als ze niet al te klein geschapen zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mannen in strakke broekjes. Misschien moet ik VS uitnodigen.
Ik las uitkeringen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sexy is het wel, vooral de uitreikingen van de truien elke dag als ze niet al te klein geschapen zijn.
Leg uit.quote:
Bijna hetzelfde, ze zijn blij met een stukje stof.quote:
Maar dat ben jij toch ook schat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde, ze zijn blij met een stukje stof.
Bijna onrendabel zegmaar.
Ja maar ik ga er niet 3 week elke dag voor zwoegen, ik koop het gewoon.quote:
Met een klokje en bmw erbijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik ga er niet 3 week elke dag voor zwoegen, ik koop het gewoon.
Wat dat betreft zou ik wel een goede ploegleider zijn, geïnteresseerd in de renners.., mooi in de auto drie week door Frankrijk rijden, en niet hoeven zwoegen maar wel betaald krijgen.quote:
Die laatste paginaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Sociale achterstand (ernstig 26 jr oud)
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Goed zelf inzicht. Goed dat je ook inziet dat het niet aan jou lag, maar dat het logisch was dat je een buitenstaander was en niet dezelfde band als de rest. Hopelijk kan je hier ook wat moed uitkrijgen om het toch weer meer te gaan proberen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
Je zou Vriendschap - Het goede doel kunnen plaatsen. Ik denk niet dat men er blij mee is, maargoed
Komt omdat je rechts bent. Dan ben je stiekem gewoon bang voor de buitenwereld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef eriksd het volgende:
Maargoed ik ben ook heel introvert en triest enzo.
Schoppen tegen die gemene studenten in POL.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom lijkt mij een autisten meet eigenlijk niks aan?
Wat doen ze de hele tijd, janken, snijden en zichzelf als normaal bestempelen tegen beter weten in?
"De wereld is gek en ikke lekker niet!"
Ik snap dat echt niet, ze openen topics de ene dag na de andere dat ze sociaal gestoord zijn, geen liefde kennen, geen werk hebben, aan het schoffelen gezet worden, zakken voor alles waar ze aan beginnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Schoppen tegen die gemene studenten in POL.
Ik krijg altijd jeuk van mensen met een extreme externe locus. Boehoejankzanik het is de schuld van de gemene anderenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet, ze openen topics de ene dag na de andere dat ze sociaal gestoord zijn, geen liefde kennen, geen werk hebben, aan het schoffelen gezet worden, zakken voor alles waar ze aan beginnen.
Maar dan wel zeggen dat de rest introvert en gek is.
Ik geef ook altijd anderen de schuld hoor, maak mij haastig uit de voeten en probleem opgelostquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van mensen met een extreme externe locus. Boehoejankzanik het is de schuld van de gemene anderen![]()
Ja, maar aan de andere kant wel weer leuk dat die mafkezen ons zien als oorzaak van al hun problemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk van mensen met een extreme externe locus. Boehoejankzanik het is de schuld van de gemene anderen![]()
Kleur?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:13 schreef eriksd het volgende:
Ik heb mijn deur geverfd maar er is een druppel precies op mijn neus gekomen
Nu druppelt alles op de grond?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:13 schreef eriksd het volgende:
Ik heb mijn deur geverfd maar er is een druppel precies op mijn neus gekomen
Wit.quote:
Nee, nu is het goed uitgesmeerdquote:
Zijn sociale skills zijn hoger dan die van half R&Pquote:
Dat is waar, half R&P gaat over hoe je een relatie krijgt, dat heeft kekke Rinus duidelijk al voor elkaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zijn sociale skills zijn hoger dan die van half R&P
Dit is elk dance-nummer uit de jaren 90.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:31 schreef eriksd het volgende:
Voor dit nummer ben ik B_A eeuwig dankbaar
Hier nog een bonuis dan:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:31 schreef eriksd het volgende:
Voor dit nummer ben ik B_A eeuwig dankbaar
Die clip erbijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Dit is elk dance-nummer uit de jaren 90.
Jaa, deze clip.quote:
'Suits' is denk ik wel leiuk voor VS.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:11 schreef Disana het volgende:
Voorschrift, iets voor jou om naar uit te kijken:
Hoe naïef kan je zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hoe naïef kan je zijnHoi lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Libertatem
Oh yes!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:11 schreef Disana het volgende:
Voorschrift, iets voor jou om naar uit te kijken:
Je moet nog wel even geduld hebben voor hij uitkomtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh yes!
Die komt zeker in de collectie.
joepie.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
Heb overigens tickets gekocht voor het Goffertpark 90's party!![]()
![]()
Oh, ik kom ook wel eens langs een aflevering en vind 't nog steeds wel leuk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:12 schreef Cerbie het volgende:
Ik zette net een aflevering van Star Trek: The Next Generation op.
In herinnering was het leuker
Veel beter dan je saaie 80's lovefests.quote:
Toch komen de staatsvormen aardig overeen met de politieke overtuigingen van de creatorsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik probeer een vrije staat te maken, maarja,het spel is gebonden aan regels.
Baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
![]()
Wel frappant inderdaad, aangezien de issues niet echt heel "op het scherpst der snede" zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch komen de staatsvormen aardig overeen met de politieke overtuigingen van de creators
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel beter dan je saaie 80's lovefests.
Ik heb een bazenstaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch komen de staatsvormen aardig overeen met de politieke overtuigingen van de creators
De jaren 90, was je al zindelijk toen charlie lownoise en mental theo die bagger maakte?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
![]()
Ik deed al normaal, nu jij nog.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Laten we gewoon weer normaal doen.
Doe nou normaal!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee, jij deed niet normaal. Niets geleerd kennelijk. Maar die illusie had ik ook niet.
Bazennummerquote:
Met zoveel kabaal weggaan en dan met hangende pootjes weer terug. Hoe triest kan je dan zijn?quote:
TNG opnieuw kijken is jeugdherinneringen verknallen.quote:
Ja hoor opa.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:43 schreef betyar het volgende:
[..]
De jaren 90, was je al zindelijk toen charlie lownoise en mental theo die bagger maakte?
Saai concert.quote:
Kan ook.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:47 schreef Cerbie het volgende:
Je meot bij Nation States de vlag van een bestaand land kiezenHad er liever zelf één geupload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |