Ironisch? Zo trouwlustig lijk je me niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ironisch genoeg heb ik dat juist verboden.
Ja zo'n uitgesproken mening als die zou ik ook niet steunen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ironisch? Zo trouwlustig lijk je me niet.
Soort POL 2?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben trouwens druk bezig met een 'asociaal' netwerk waar je alleenmaar mensen de tering kan wensen. Fuck liken, alleenmaar disliken.
Het gaat vast een hit worden.
quote:
Sinds een maandje of zes/zeven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb in POL topics geopend en naar POL topics geschopt. Daarbij lurk ik veel in POL en draag achter de schermen ook POL NWS aan naar de POLmods. Sinds wanneer zijn jullie een kliek?
Is er al een open beta?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ben trouwens druk bezig met een 'asociaal' netwerk waar je alleenmaar mensen de tering kan wensen. Fuck liken, alleenmaar disliken.
Het gaat vast een hit worden.
Ik ben bezig, dus nog niet.quote:
Lijkt me best een goed idee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben bezig, dus nog niet.Maar ik ben er echt voor de humor serieus mee bezig.
Vraag me altijd af of ze dat soort onzin echt geloven of domweg trollen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:14 schreef Cerbie het volgende:
Over gereformeerden gesproken
http://www.geenstijl.nl/m(...)_plopveste_vanw.html
Vast niet, maargoed, het is voor de leuk en mijn programmeerskills worden er altijd beter van, dus het is niet weggegooid.quote:
Jij en ik staan daar toch helemaal niet meer van te kijken?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:14 schreef Cerbie het volgende:
Over gereformeerden gesproken
http://www.geenstijl.nl/m(...)_plopveste_vanw.html
Als je maar geen pensionabelenclubje van POL maakt.quote:
Zal je net zien dat die bouwvakkers voetbal maar kut vonden... Zijn ze mooi voor onze zonden gestorven.quote:"De vraag wie de schuldige is, heeft voor christenen die willen leven bij de Bijbel, nog een diepere dimensie. Er is immers een relatie tussen zonde en straf. En dan zou zomaar de conclusie kunnen luiden dat het ingestorte dak een straf is voor de voetbalverdwazing in onze samenleving."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |