Zeg kuisheid is nog steeds een deugd. Mijn taak tot opvoeder lijkt weer te roepen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als we EG en PHP er bij vragen hebben we een heel orgie fuckfest in dat geval.
Ervaring leert mij dat de kuise mensen pas echt de beesten zijn qua "onkuiselijke" bezigheden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zeg kuisheid is nog steeds een deugd. Mijn taak tot opvoeder lijkt weer te roepen.
Stille wateren hebben diepe gronden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ervaring leert mij dat de kuise mensen pas echt de beesten zijn qua "onkuiselijke" bezigheden.
De kerk en haar misdienaartjes kunnen dat beamen.quote:
Hoe bedoel je precies?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ervaring leert mij dat de kuise mensen pas echt de beesten zijn qua "onkuiselijke" bezigheden.
Kuise Christenen houden over het algemeen meer van God's verboden genoden dan de rest.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kuise Christenen houden over het algemeen meer van God's verboden genoden dan de rest.
Wat verboden is is natuurlijk 100 keer spannender en specialer, tenminste zo denk ik dat ze 't zien.quote:
Als voormalig randje bijbelgordel bewoner kan ik dit beamen. En koos waarschijnlijk ook wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kuise Christenen houden over het algemeen meer van God's verboden genoden dan de rest.
Ted Haggerd is daar een goed voorbeeld van. Preken tegen homoseksualiteit en drugsgebruik, maar je intussen elk weekend in je reet laten neuken in een schraal motelletje met een neus vol coke.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe langer de rok, hoe natter het hok.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als voormalig randje bijbelgordel bewoner kan ik dit beamen. En koos waarschijnlijk ook wel.
Ergens is dat ook wel weer grappig hoe die grefo's zo'n schizofreen leven leiden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ted Haggerd is daar een goed voorbeeld van. Preken tegen homoseksualiteit en drugsgebruik, maar je intussen elk weekend in je reet laten neuken in een schraal motelletje met een neus vol coke.
POL SC [Deel 1692] Hoe langer de rok, hoe natter het hokquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe langer de rok, hoe natter het hok.
Ja, ik kan Christenen sws niet goed volgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat verboden is is natuurlijk 100 keer spannender en specialer, tenminste zo denk ik dat ze 't zien.
Net als kleine kinderen die kattekwaad uithalen.
Heb het vooral met ze te doen. Je moet je constant anders voordoen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ergens is dat ook wel weer grappig hoe die grefo's zo'n schizofreen leven leiden.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
POL SC [Deel 1692] Hoe langer de rok, hoe natter het hok
Net als homo's in het zakenleven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb het vooral met ze te doen. Je moet je constant anders voordoen.
Is geen ongefundeerd tegenargument hoor. Lees je eigen notesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kun je het nog aantonen of trek je het in en erken je dat het een ongefundeerde persoonlijke aanval jegens mij was?
Hier heb jij je antwoord Alleen vond jij het terecht en ik niet....ik niet alleen trouwens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb nooit zonder geldige reden iemand uitgescholden. Dat kun je niet hard maken. Beetje lafjes om dat zo te stellen. Dus maak het maar hard of trek het in. Verder ligt getroll en gebagger in the eye of the beholder. Iets met Arthur C. Clarke's derde wet... Over het algemeen heb ik altijd terecht "getrolled" en "gebaggerd".
Ik ook niet, ik probeer altijd respectvol over te komen maar 't eindigt altijd in ruzie.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik kan Christenen sws niet goed volgen natuurlijk.
En de voetbalwereld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Net als homo's in het zakenleven.
Is trouwens precies 500 delen geleden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
POL SC [Deel 1692] Hoe langer de rok, hoe natter het hok
Ja ach, maar dat zijn dan ook mannenwerelden dus zoveel problemen heb ik er niet mee. Als er dan een mokkel voorbijloopt ben ik nog niet de kwaadste, ik kan gerust zeggen dat ze lekkere tetten heeft als dat collegae gerust stelt van mijn zakelijke capaciteiten.quote:
Een goede uitkomst.quote:
Ik heb in POL topics geopend en naar POL topics geschopt. Daarbij lurk ik veel in POL en draag achter de schermen ook POL NWS aan naar de POLmods. Sinds wanneer zijn jullie een kliek?quote:
Als het een kliek is, hoor ik er niet bij, hoor...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb in POL topics geopend en naar POL topics geschopt. Daarbij lurk ik veel in POL en draag achter de schermen ook POL NWS aan naar de POLmods. Sinds wanneer zijn jullie een kliek?
Die zit op de kazerne op poppen te schieten, dus je bent voorlopig veilig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laat het v_P maar niet horen. Kom ik zo voor de tuchtraad.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zit op de kazerne op poppen te schieten, dus je bent voorlopig veilig.
Hm, wat gezeik met autisten maar verder niet echt geloof ik, of je moet nationstates gemist hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het hier wel een beetje gemist, maar heb ik nog wat gemist?
Ik zag een post over mij (althans mijn username) en ga daar tegenin. Ben niet zo van de andere wang toe keren namelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als het een kliek is, hoor ik er niet bij, hoor....
Maar jij zit hier dus lekker te bekvechten met Monidique?
Allemaal discussies over het libertarisme....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het hier wel een beetje gemist, maar heb ik nog wat gemist?
Nationstates, daar begon iedereen weer mee toen ik net wegging geloof ik. Jullie zijn allemaal weer aan de states begonnen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, wat gezeik met autisten maar verder niet echt geloof ik, of je moet nationstates gemist hebben.
Monidique wel helaas, dat is een weglopertje...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zag een post over mij (althans mijn username) en ga daar tegenin. Ben niet zo van de andere wang toe keren namelijk.
Zeker, kom erbij zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nationstates, daar begon iedereen weer mee toen ik net wegging geloof ik. Jullie zijn allemaal weer aan de states begonnen?
Oh, maar daar mist niemand wat aan. Ik zet toch een muur om je huis heen met mijn oneindige geld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Allemaal discussies over het libertarisme.....
Ook niet echt, maar hij mag blijven proberenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Monidique wel helaas, dat is een weglopertje...
quote:"There's a simple way to boost the marriage rate," says gay rights activist Lars Christmas. "Abolish those arcane laws that discriminate against same-sex marriages. It's obscene to treat people differently because of their sexual preference. Besides, everyone knows gay relationships are more stable than straight ones.
URLquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had een staat aangemaakt om weer ff te testen, waar zitten jullie?
Ironisch genoeg heb ik dat juist verboden.quote:
Jawel, het is een weglopertje...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Ook niet echt, maar hij mag blijven proberen
Zie 't, bienvenue!quote:
Ik ga er nu zelf ook vandoor want heb ook nog verplichtingen buiten internet.quote:
O, ja?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga er nu zelf ook vandoor want heb ook nog verplichtingen buiten internet.
Prettige dag iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |