check foboquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Graag allemaal foto posten, wegens mijn autisme wil ik graag weten waar ik aan toe ben. Ik wil ook graag rond 18:32 eten
Check mijn fobo ook maar, als Sint zal het je wel aanstaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check fobo
Damn zo moeilijk is dat toch niet
Doe.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Check mijn fobo ook maar, als Sint zal het je wel aanstaan
Tevens: Sinterklaas pak meenemen?
Ik houd je staf wel vast.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ookquote:
heb ik niet, jij?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
Heel misschien kom ik ook nog wel even langs. Even kijken of het lukt
Hehe, ok.quote:
Hoezo kleren aangedaan, die gaan straks toch weer uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er zin in. Ik heb voor de goede orde maar kleren aangedaan en gedoucht. Dat laatste werd ook tijd, het was immers al 4 maanden geleden.
Zo niet, dan trek je het maar uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat jullie tegen knetterroze kunnen
Ik sta om 14:45 bij CS samen met Bellatrix en vanuit daar pakken we de metroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef Driepink het volgende:
Zo, dalijk even douchen.
boodschapjes doen, en hoelaat staan jullie menschen nou bij centraal station ?
Kom jij ook ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik verwacht wel een teach me how to dougie filmpje van een paar fokkers op een rij.
jij komt met de auto?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:33 schreef Driepink het volgende:
Wie moest ik dan ophalen bij centraal station?
jij of sinterklaas?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef smegmanus het volgende:
Sinterklaas pak van zolder gehaald en in de auto gedonderd.
Kapot nu
Beide denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:37 schreef Driepink het volgende:
Ja ik ben te lui voor het OV, dus dan is een kleine omweg langs centraal ook niet teveel..
[..]
jij of sinterklaas?
Hoe laat denk jij bij CS rond te hangen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef Driepink het volgende:
Zo, dalijk even douchen.
boodschapjes doen, en hoelaat staan jullie menschen nou bij centraal station ?
50 euroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:53 schreef Driepink het volgende:
30 eurozoveel is dat toch niet
gewoon reductie aantikken, ik snap dat namelijk nooit
Ja, dat snap ik nog, maar waarom kan je dat neit aantikken dan?quote:
Omdat de bakker dan vraagt naar een kortingskaart.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nog, maar waarom kan je dat neit aantikken dan?..
Dat is hetzelfde als de bakker aan je vraagt: wil je dit brood met of zonder 20% korting kopen?
Omdat je dan iets moet hebben waar je korting mee krijgt, bijvoorbeeld OV of CJP pas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nog, maar waarom kan je dat neit aantikken dan?..
Dat is hetzelfde als de bakker aan je vraagt: wil je dit brood met of zonder 20% korting kopen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Driepink het volgende:
Ik liet nooit iets zien. ik deed gewoon altijd korting.. geen idee of ik er ook wel eigenlijk recht op had of niet..
Ja mijne is nu leeg, ik moet straks ook tanken. Dat gaat pijn doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:04 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme, net even tanken 1.76 per liter
Das duurder dan een liter bier man.
Dat is hopelijk toch wel langs de snelweg?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:04 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef smegmanus het volgende:
Sinterklaas pak van zolder gehaald en in de auto gedonderd.
Kapot nu
ik heb niet eens een MP3spelerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, wat muziek voor in de auto, en dan gaan wij onderweg.
Wat voor een bolide rij jequote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:04 schreef smegmanus het volgende:
kan je duur komen te staanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Driepink het volgende:
Ik liet nooit iets zien. ik deed gewoon altijd korting.. geen idee of ik er ook wel eigenlijk recht op had of niet..
quote:
ah, wellicht was het toen andersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:12 schreef Driepink het volgende:
Sinterklaas, laatate keer trein voor mij is minimaal 5 jaar geleden ofzo..
Succesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:09 schreef Monopoly het volgende:
Onderweg. Wij kachelen volbeladen met onze pakjesboot over de A7
280, nadeel -> verbruik -> 1:5 als ik ga trappenquote:
weet niet waar jij vandaan komt? Utrecht/Gouda zou mij geld schelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Driepink het volgende:
Sint, welk station had je in gedachten dan
Hoe ende zee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Verdulleme. Ik heb er donders veel zin in. Kats naar de klote ofnietdan.
BOEREN TUKKERS NEGERS ALLLLLEEEEESSSSSS
NOEM JE ME NU EEN BOER?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Ook nog wel een aardig stukje rijden. Ik woon er 15km vandaan maar kan dus niet. Ik zwaai wel ff want moet straks richting Rozenburgquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
UIT BOVEN-LEEUWEN
West Maas en Waal represent, jeweettoch
Jij zit zeker alweer met een biertje in je tengels?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Bah.quote:
Je bent altijd welkom na je feestjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook nog wel een aardig stukje rijden. Ik woon er 15km vandaan maar kan dus niet. Ik zwaai wel ff want moet straks richting Rozenburg
zijn nu al mensen daar...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef mr-green het volgende:
hoelaat verwacht men dat het feest gaat beginnen?
doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat naar de Hema, daar koop je een treinkaartje voor 14,50 en dan kan je de hele dag onbeperkt reizen met de trein in Nederland. Veel plezier in Rotterdam
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom na je feestje
Neuh heb nog wodka in mijn systeem. Ik begin met bier bij aankomst in 010quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit zeker alweer met een biertje in je tengels?
Waar kom je vandaan dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook nog wel een aardig stukje rijden. Ik woon er 15km vandaan maar kan dus niet. Ik zwaai wel ff want moet straks richting Rozenburg
Meeste zijn toch altijd om een uur of 12/half 1 afgelopen?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan?
Ik ben met 50 minuutjes ongeveer in Rotterdam.
Dan even een momentje voor mezelf bij de Kuip, en dan door naar de BBQ
Als je nog maar wat voor mij overlaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh heb nog wodka in mijn systeem. Ik begin met bier bij aankomst in 010
Kijk ;nsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Treinkaartje bij hema kopen, dan kan je de hele dag onbeperkt treinen door NL.
Klopt ja maar moet ook nog een uur rijden. Ik zie wel, komt goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meeste zijn toch altijd om een uur of 12/half 1 afgelopen?
(ik serveer op bruiloften soms en half 1 is uiterste tijd altijd)
ah mijn kaartje was toch 14.20quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil niet partypoopen maar die actie is voorbij
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil niet partypoopen maar die actie is voorbij
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
t/m 10 juli is de aanbieding! Het is nog steeds geen 10 juli
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom nu wel opeens maar sta nergens bij met iets meenemen
Ik neem wel 2x 6pack mexicaans bier mee en kijk nog wel even wat nog meer.
Beter neem je frisdrank mee, als het lijstje klopt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ja dat lust ik nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Beter neem je frisdrank mee, als het lijstje klopt.
kijk eensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
jij was onderbroeken kopen in hemaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was gister zelf in de hema, daar stond 6 juli
Oh no, you've jinxed itquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:33 schreef Ezechielk het volgende:
Ducttape doet wonderen. Wij gaan Rotterdam redden!
Tieten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:34 schreef mr-green het volgende:
Wat is er nou nog behoefte aan? drank of eten?
drankquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:34 schreef mr-green het volgende:
Ik denk dat 't sowieso wel goedkomt daarmee, maar ik denk dat voornamelijk de frisdrank in de minderheid gaat zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:34 schreef mr-green het volgende:
Meestal wel. Geen garanties bro.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand of er wifi is in trein amersfoort - rotterdam?
Dat ligt aan welk treinstel je hebt. Vraag anders Socios.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand of er wifi is in trein amersfoort - rotterdam?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Samzz het volgende:
Zo. Twee taarten, vega meuk en Martini.
De bus is TE LAAT
zou vet zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal wel. Geen garanties bro.
Die heb ik al beantwoord toch?quote:
goedzoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:41 schreef Myraela het volgende:
Jofunu had zich verslapen, dus ipv om 11 uur boodschappen te doen zit ik nu nog te wachten. Maar stiekem heb ik zelf ook even een dutje gedaan.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga nu. Ergens heen. Jullie zien me vanzelf.
of niet.
Ik moet zo ook nog even een kratje halen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef Driepink het volgende:
Ik gaat ook maar even boodschappen doen over een half uurtje
Hahaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef smegmanus het volgende:
Godver die Hertogjes kijken mij aan zo van "DRINK MIJ!!!"
Maar ik moet nog rijden
Ik wil je zo wel aankijken van 'eat me'. Maar dat zal je rijstijl ook wel niet ten goede komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef smegmanus het volgende:
Maar ik moet nog rijden
Ga rijden dan! Kun je sneller een hertogje aan je lippen zetten. Hertogquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef smegmanus het volgende:
Maar ik moet nog rijden
Ik zou de auto langs de kant zetten danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je zo wel aankijken van 'eat me'. Maar dat zal je rijstijl ook wel niet ten goede komen.
Alleen als je verkleed bent als Hertog.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je zo wel aankijken van 'eat me'. Maar dat zal je rijstijl ook wel niet ten goede komen.
Dan zouden jullie bijna bij mijn huis kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:52 schreef Ezechielk het volgende:
Wij rijden op 25 kilometer van Rotterdam!
Dat is waarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben een vrouw en ben dus al een tijdje bezig
Niets zo mooi als volledig in het roze. Ik zou het zelfs priceless noemenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik zal zo maar eens gaan douchen en beslissen wat ik aan doe enzo.
C-A gaat al in het roze, dus helaasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Niets zo mooi als volledig in het roze. Ik zou het zelfs priceless noemen
Weer of geen weer, de daken op zul jequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
lijkt er op dat er niet al te veel regen komt vanavond hoor
Je slet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Mijn slet heeft geen airco.
Maar, ik heb de trein gehaald
Ga je nog meer slimme dingen zeggen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef mr-green het volgende:
Volgens mij wordt het straks echt een zooitje ongeregeld op de meet
Ik heb inmiddels al een overhemd gestreken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben een vrouw en ben dus al een tijdje bezig
zou je denkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef mr-green het volgende:
Volgens mij wordt het straks echt een zooitje ongeregeld op de meet
Je noemt een trein een slet?quote:
zin om jou te meeten...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ga je nog meer slimme dingen zeggen?
[..]
Ik heb inmiddels al een overhemd gestreken.
Ja, heb 'm gehaaldquote:
Hier regent hetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heb 'm gehaaldStraks stoppen op Drienerlo, even 't stadion goed bekijken.
.
Het is hier trouwens 26 graden.
Gewoon relaxed blijven samzz.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat mijn trein te lang stil in Hengelo?.
Kusje naar Hgl doen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
Waarom staat mijn trein te lang stil in Hengelo?.
Ik haat het om te laat te komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon relaxed blijven samzz.
Je bent op weg naar iets leuks.
Nee, nee, die heeft vertragingquote:
Huppel wel!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarvoor? We bijten niet hoor, tenminste ik niet dan.
Nee dat niet, ik ga nu een slaapzak halen voor Bella, die is ze kwijtquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik ga nu een slaapzak halen voor Bella, die is ze kwijt
En dan rij ik naar Rotterdam CS, en geen idee hoe ik daar moet komen
Zo'n beetje dat idee. ff kleertjes aan, scheren, tanken en een kissie bier halen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:32 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te gaan douchen en mijn make up enzo bijwerken natuurlijk.
En dan zal ik eens aan de grote reis gaan beginnen.
Tot straks
Wat heb je?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:36 schreef robdriessen het volgende:
Zal ik nog wat gezellige spelletjes meenemen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:36 schreef robdriessen het volgende:
mens erger je niet! ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:36 schreef robdriessen het volgende:
Monopoly!quote:
Het enige nadeel van een vent zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Smegma komt meerdere keren? Dat kan een man niet eens
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:52 schreef heloef het volgende:
Moet al over een paar minuten vertrekken, ik zit net zo lekker op de bank.
[Mannen] Hoe vaak kunnen jullie klaarkomen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rijden jullie met iemand mee?
Jofu, bel hem anders even..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rijden jullie met iemand mee?
Dan ben je de verkeerde mannen tegengekomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
of niet.. ik ga zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat kon toch weer niet.. maar ik kan wel rond 4 u op station zijn en jullie iig 'checken'
Kan jij het?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[Mannen] Hoe vaak kunnen jullie klaarkomen?
Dus al die mannen daar liegen?
de metroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, blijkbaar blijf ik niet slapen. Iemand die mij naar Rotterdam CS kan brengen vandaag?
-iets met ouders en vakantie enzo-
iets met mergpijpjes?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ok ik ga NU
er komt nog een verassing voor iemand in dit topic
Metro dit dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, blijkbaar blijf ik niet slapen. Iemand die mij naar Rotterdam CS kan brengen vandaag?
Dan moet ik wel even zorgen dat er geld op mijn pasje komt te staan... Maargoed, dat komt wel goed dus.quote:
Pasje in machinequote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel even zorgen dat er geld op mijn pasje komt te staan... Maargoed, dat komt wel goed dus.
Ik weet niet, misschien reis ik wel met jullie mee, jullie gingen toch ook voortijdig naar huis?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pasje in machine
Muntje in machine
PROFIT
Hoe laat neem je de trein naar huis?
Daar ben ik ook nog. Ruler was iets verlaat. Wachten duurt best lang als je verder niets doet. Hehequote:
Ok dat is echt vloeibare zeer geconcentreerde aids.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Het is hier best goed weer dus zal wel goedkomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:10 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoop dat het weer daar beter is.... Het hoost hier nu.
Iddquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ok dat is echt vloeibare zeer geconcentreerde aids.
Ik dacht dat jullie er al waren, johquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
Wij staan in een gigantische rij met auto's. File in Rotterdam, dat kan toch niet!
Ik sta in mijn eentjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:34 schreef Driepink het volgende:
Kiss en ride was bezet door een zilveren (misschien blauwe?) sedan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |