quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga nu. Ergens heen. Jullie zien me vanzelf.
of niet.
Ik moet zo ook nog even een kratje halen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef Driepink het volgende:
Ik gaat ook maar even boodschappen doen over een half uurtje
Hahaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef smegmanus het volgende:
Godver die Hertogjes kijken mij aan zo van "DRINK MIJ!!!"
Maar ik moet nog rijden
Ik wil je zo wel aankijken van 'eat me'. Maar dat zal je rijstijl ook wel niet ten goede komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef smegmanus het volgende:
Maar ik moet nog rijden
Ga rijden dan! Kun je sneller een hertogje aan je lippen zetten. Hertogquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef smegmanus het volgende:
Maar ik moet nog rijden
Ik zou de auto langs de kant zetten danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je zo wel aankijken van 'eat me'. Maar dat zal je rijstijl ook wel niet ten goede komen.
Alleen als je verkleed bent als Hertog.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je zo wel aankijken van 'eat me'. Maar dat zal je rijstijl ook wel niet ten goede komen.
Dan zouden jullie bijna bij mijn huis kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:52 schreef Ezechielk het volgende:
Wij rijden op 25 kilometer van Rotterdam!
Dat is waarquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben een vrouw en ben dus al een tijdje bezig
Niets zo mooi als volledig in het roze. Ik zou het zelfs priceless noemenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik zal zo maar eens gaan douchen en beslissen wat ik aan doe enzo.
C-A gaat al in het roze, dus helaasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Niets zo mooi als volledig in het roze. Ik zou het zelfs priceless noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |