check foboquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Graag allemaal foto posten, wegens mijn autisme wil ik graag weten waar ik aan toe ben. Ik wil ook graag rond 18:32 eten
Check mijn fobo ook maar, als Sint zal het je wel aanstaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
check fobo
Damn zo moeilijk is dat toch niet
Doe.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Check mijn fobo ook maar, als Sint zal het je wel aanstaan
Tevens: Sinterklaas pak meenemen?
Ik houd je staf wel vast.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ookquote:
heb ik niet, jij?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
Heel misschien kom ik ook nog wel even langs. Even kijken of het lukt
Hehe, ok.quote:
Hoezo kleren aangedaan, die gaan straks toch weer uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er zin in. Ik heb voor de goede orde maar kleren aangedaan en gedoucht. Dat laatste werd ook tijd, het was immers al 4 maanden geleden.
Zo niet, dan trek je het maar uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat jullie tegen knetterroze kunnen
Ik sta om 14:45 bij CS samen met Bellatrix en vanuit daar pakken we de metroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef Driepink het volgende:
Zo, dalijk even douchen.
boodschapjes doen, en hoelaat staan jullie menschen nou bij centraal station ?
Kom jij ook ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik verwacht wel een teach me how to dougie filmpje van een paar fokkers op een rij.
jij komt met de auto?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:33 schreef Driepink het volgende:
Wie moest ik dan ophalen bij centraal station?
jij of sinterklaas?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef smegmanus het volgende:
Sinterklaas pak van zolder gehaald en in de auto gedonderd.
Kapot nu
Beide denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:37 schreef Driepink het volgende:
Ja ik ben te lui voor het OV, dus dan is een kleine omweg langs centraal ook niet teveel..
[..]
jij of sinterklaas?
Hoe laat denk jij bij CS rond te hangen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:32 schreef Driepink het volgende:
Zo, dalijk even douchen.
boodschapjes doen, en hoelaat staan jullie menschen nou bij centraal station ?
50 euroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:53 schreef Driepink het volgende:
30 eurozoveel is dat toch niet
gewoon reductie aantikken, ik snap dat namelijk nooit
Ja, dat snap ik nog, maar waarom kan je dat neit aantikken dan?quote:
Omdat de bakker dan vraagt naar een kortingskaart.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nog, maar waarom kan je dat neit aantikken dan?..
Dat is hetzelfde als de bakker aan je vraagt: wil je dit brood met of zonder 20% korting kopen?
Omdat je dan iets moet hebben waar je korting mee krijgt, bijvoorbeeld OV of CJP pas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nog, maar waarom kan je dat neit aantikken dan?..
Dat is hetzelfde als de bakker aan je vraagt: wil je dit brood met of zonder 20% korting kopen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Driepink het volgende:
Ik liet nooit iets zien. ik deed gewoon altijd korting.. geen idee of ik er ook wel eigenlijk recht op had of niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |