iets met mergpijpjes?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ok ik ga NU
er komt nog een verassing voor iemand in dit topic
Metro dit dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, blijkbaar blijf ik niet slapen. Iemand die mij naar Rotterdam CS kan brengen vandaag?
-iets met ouders en vakantie enzo-
Dan moet ik wel even zorgen dat er geld op mijn pasje komt te staan... Maargoed, dat komt wel goed dus.quote:
Pasje in machinequote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet ik wel even zorgen dat er geld op mijn pasje komt te staan... Maargoed, dat komt wel goed dus.
Ik weet niet, misschien reis ik wel met jullie mee, jullie gingen toch ook voortijdig naar huis?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pasje in machine
Muntje in machine
PROFIT
Hoe laat neem je de trein naar huis?
Daar ben ik ook nog. Ruler was iets verlaat. Wachten duurt best lang als je verder niets doet. Hehequote:
Ok dat is echt vloeibare zeer geconcentreerde aids.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, blijkbaar blijf ik niet slapen. Iemand die mij naar Rotterdam CS kan brengen vandaag?
-iets met ouders en vakantie enzo-
Het is hier best goed weer dus zal wel goedkomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:10 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoop dat het weer daar beter is.... Het hoost hier nu.
Iddquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ok dat is echt vloeibare zeer geconcentreerde aids.
Ik dacht dat jullie er al waren, johquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
Wij staan in een gigantische rij met auto's. File in Rotterdam, dat kan toch niet!
Ik sta in mijn eentjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:34 schreef Driepink het volgende:
Kiss en ride was bezet door een zilveren (misschien blauwe?) sedan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |