Wie dromenvangertje kan helpen, geef haar een pmquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
als iemand mij 30-40 euro terug betaaldtdtdtd dan kom ik.
Groningen rotterdam. Zie dat topic.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:10 schreef Socios het volgende:
30 tot 40 euro?
Van waar naar waar moet die treinreis gaan?
Ze wil maar kan niet betalen. Dus leuk als iemand dat wil en kan coor haar - zonder dat daar afschuwelijke dingen tegenoverstaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe bedoel je pauperchick? Die meet op een gratis internetforum is vrijblijvend, daar gaat niemand toch een treinkaartje voor iemand anders betalen. Anyway, ik doe het als ze me een pijpbeurt geeft. Real talk.
Dan heeft ze toch pech gehadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ze wil maar kan niet betalen. Dus leuk als iemand dat wil en kan coor haar - zonder dat daar afschuwelijke dingen tegenoverstaan
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:10 schreef Socios het volgende:
30 tot 40 euro?
Van waar naar waar moet die treinreis gaan?
14,50 dus.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi reisje. Heb je wel een kortingskaart?
Je gaat naar de Hema, daar koop je een treinkaartje voor 14,50 en dan kan je de hele dag onbeperkt reizen met de trein in Nederland. Veel plezier in Rotterdamquote:
Dus TS heeft een sloeberimage toegeëigend gekregen terwijl er nieteens zoveel aan de hand isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat naar de Hema, daar koop je een treinkaartje voor 14,50 en dan kan je de hele dag onbeperkt reizen met de trein in Nederland. Veel plezier in Rotterdam
niiice.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat naar de Hema, daar koop je een treinkaartje voor 14,50 en dan kan je de hele dag onbeperkt reizen met de trein in Nederland. Veel plezier in Rotterdam
Hé, ik heb hier niet om gevraagdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus TS heeft een sloeberimage toegeëigend gekregen terwijl er nieteens zoveel aan de hand is!
Wat is er sloeber aan 14,50 betalen ipv 47? Jij koopt dan dus voor 47 een retourtje als je weet dat het voor 14,50 kan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus TS heeft een sloeberimage toegeëigend gekregen terwijl er nieteens zoveel aan de hand is!
t/m 10 juli is de aanbieding! Het is nog steeds geen 10 juliquote:
Nee, maar zeggen dat je alleen komt (naar eenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is er sloeber aan 14,50 betalen ipv 47? Jij koopt dan dus voor 47 een retourtje als je weet dat het voor 14,50 kan?
Och, dat je geen 47 euro (excl het drinken en eten) over hebt voor een meet snap ik ook welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nee, maar zeggen dat je alleen komt (naar eenmeet
) als je het treinkaartje terug krijgt van iemand, een ander persoon vervolgens een topic opent om die 'iemand' te vinden en dan uiteindelijk een mogelijkheid vinden om ¤14,50 te betalen wat ze zelf hopelijk wél neer kan tellen komt best armoedig over allemaal
.
Dat, in combinatie met:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, ze heeft dit topic niet eens zelf geopend, dus daar kan ze weinig aan doen
Wil ik haar toch het voordeel van de twijfel gevenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:25 schreef donroyco het volgende:
Dromenvangertje ziet er uit als een schatje, als ik in Groningen gewoond had en ik moest naar Rotterdam, mocht ze zowaar meereizen met mijn 40 procent korting.
Grote vraag blijft dan, doet ze er wat voor terug?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat, in combinatie met:
[..]
Wil ik haar toch het voordeel van de twijfel geven.
Goede post.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoe bedoel je pauperchick? Die meet op een gratis internetforum is vrijblijvend, daar gaat niemand toch een treinkaartje voor iemand anders betalen. Anyway, ik doe het als ze me een pijpbeurt geeft. Real talk.
Ik neem het mee naar achter.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:34 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou het alleen maar betalen als er een date aan vast zou zitten.
QFT, Ts doet ontieglijk veel moeite om een chick te scoren via een internetforumquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:21 schreef thavinca het volgende:
Waarom betaald FkTwkGs2012 het kaartje niet!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |