Ja mijne is nu leeg, ik moet straks ook tanken. Dat gaat pijn doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:04 schreef smegmanus het volgende:
Godverdomme, net even tanken 1.76 per liter
Das duurder dan een liter bier man.
Dat is hopelijk toch wel langs de snelweg?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:04 schreef smegmanus het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef smegmanus het volgende:
Sinterklaas pak van zolder gehaald en in de auto gedonderd.
Kapot nu
ik heb niet eens een MP3spelerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:26 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, wat muziek voor in de auto, en dan gaan wij onderweg.
Wat voor een bolide rij jequote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:04 schreef smegmanus het volgende:
kan je duur komen te staanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:59 schreef Driepink het volgende:
Ik liet nooit iets zien. ik deed gewoon altijd korting.. geen idee of ik er ook wel eigenlijk recht op had of niet..
quote:
ah, wellicht was het toen andersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:12 schreef Driepink het volgende:
Sinterklaas, laatate keer trein voor mij is minimaal 5 jaar geleden ofzo..
Succesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:09 schreef Monopoly het volgende:
Onderweg. Wij kachelen volbeladen met onze pakjesboot over de A7
280, nadeel -> verbruik -> 1:5 als ik ga trappenquote:
weet niet waar jij vandaan komt? Utrecht/Gouda zou mij geld schelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Driepink het volgende:
Sint, welk station had je in gedachten dan
Hoe ende zee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Verdulleme. Ik heb er donders veel zin in. Kats naar de klote ofnietdan.
BOEREN TUKKERS NEGERS ALLLLLEEEEESSSSSS
NOEM JE ME NU EEN BOER?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Ook nog wel een aardig stukje rijden. Ik woon er 15km vandaan maar kan dus niet. Ik zwaai wel ff want moet straks richting Rozenburgquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
UIT BOVEN-LEEUWEN
West Maas en Waal represent, jeweettoch
Jij zit zeker alweer met een biertje in je tengels?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Bah.quote:
Je bent altijd welkom na je feestjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ook nog wel een aardig stukje rijden. Ik woon er 15km vandaan maar kan dus niet. Ik zwaai wel ff want moet straks richting Rozenburg
zijn nu al mensen daar...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef mr-green het volgende:
hoelaat verwacht men dat het feest gaat beginnen?
doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je gaat naar de Hema, daar koop je een treinkaartje voor 14,50 en dan kan je de hele dag onbeperkt reizen met de trein in Nederland. Veel plezier in Rotterdam
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom na je feestje
Neuh heb nog wodka in mijn systeem. Ik begin met bier bij aankomst in 010quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit zeker alweer met een biertje in je tengels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |