Gesink is momenteel lastig te peilen, maar de ploeg werkt keihard voor hem.quote:Denken jullie dat Gesink goede zaken gaat doen in de 3 pyreneeenritten?
Ik wel, al vind ik het wel jammer dat Wiggins eruit is.quote:
Weet niet of dat realistisch is, ik denk nog steeds dat Contador de favoriet is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Gesink ze gewoon kapotrijdt, maargoed, zo ben ik dan weer
Geesink top 10. Top 3, nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:26 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Gesink is momenteel lastig te peilen, maar de ploeg werkt keihard voor hem.
Als hij het idee zou hebben niet goed te zijn voor die ritten dan gebeurde dit niet.
Hij zal niet aanvallen, maar bij de favourieten blijven...het echte vuurwerk krijgen we in de laatste week.
Zonneveld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef DeMessias het volgende:
Die blonde man met z'n warrig haar (die er gisteren ook bijzat) versta ik niet
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Normaal maakt Mart nooit fouten
Ik vind het een sympathieke gast.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef sjeeledrees het volgende:
komt weer zo een lang verhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Peter Postquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Karina het volgende:
Stomme vraag, zijn er eigenlijk wielrenners uit Amsterdam
Hij maakt het grote verschil niet in bergen en in tijdrit. Nog niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is juist flink verbeterd dit jaar.
Evans zie ik in het hooggebergte niet meekomen, misschien in het middelgebergte en het relatief lichtere hooggebergte.quote:
Ik weet niet hoe goed Schleck is en ook van Evans weet ik dat niet, wellicht Vandenbroeck op het podium met Contador en Gesink.quote:
Amusanter wel in elk geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben ik de enige die TDJ veel beter dan De Avondetappe vindt?
Nee, TDJ gaat tenminste over de koers. Dit gaat vooral over Mart en de gasten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Kneteman.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Karina het volgende:
Dat geldt dan natuurlijk ook voor Contadorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
materiaalpech zit in een klein hoekje
Andy sowieso op het podium denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed Schleck en ook van Evans weet ik dat niet, wellicht Vandenbroeck op het podium met Contador en Gesink.
Met het gemak. Die nieuwe tijdritkwaliteiten van Andy weet hij tot nu toe goed te verbergen. Tevens heb ik hem dit vorig jaar ook horen zeggen. In die Deense documentaire spiegelt hij zich telkens aan zijn grote broer. Maar hij lijkt niet te beseffen dat Frank qua kwaliteiten nog niet in de buurt komt van een tour podium.quote:
1.50 hoeft hij niet goed te maken. 1.30 wel en dat gaat gewoon lukken. Ook 1.50 zou gaan lukken. Is het niet in de bergen, dan wel in de tijdrit op de voorlaatste dag.quote:
Veel beter ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Knetemanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Karina het volgende:
neequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is meer dat De Avondetappe nog een stukje slechter is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb het andersom.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
TdJ is in ieder geval leuker, bij dit ga ik een beetje gapen.
Dat lukte hem vorig jaar ook niet... Verder is je post lastig te lezen. Paar fouten in?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Met het gemak. Die nieuwe tijdritkwaliteiten van Andy weet hij tot nu toe goed te verbergen. Tevens heb ik hem dit vorig jaar ook horen zeggen. In die Deense documentaire spiegelt hij zich telkens aan zijn grote broer. Maar hij lijkt niet te beseffen dat Frank qua kwaliteiten nog niet in de buurt komt van een tour podium.
Denk trouwens dat Contador de tijdrit niet eens nodig heeft om Andy voorbij te gaan.
Dat gesponsorde is wel irritant inderdaad, maar TdJ is ook best wel inhoudelijk. Hier hebben ze het nu ook over foto's. En Gert is wel een stuk amusanter dan die Zonneveld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Dit is toch wat inhoudelijker dan een gesponsord amusement/kookprogramma als TdJ.
Bij Tour De Jour wordt er meer over wielrennen gepraat dan bij Mart...bovendien kost het minder belastinggeld...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Dit is toch wat inhoudelijker dan een gesponsord amusement/kookprogramma als TdJ.
Ik sms het Mart evenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Suarez niet in de basis bij Uruguay
Tsja, ongelofeloos idd, alleen wat heeft dat met de Tour te maken? Haha.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Vorig jaar was Contador niet in vormquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat lukte hem vorig jaar ook niet... Verder is je post lastig te lezen. Paar fouten in?
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:37 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Vorig jaar was Contador niet in vorm
Fiets kapot?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Klopt. Contador is nu alleen een klein beetje moe van de Giro, maar ik zie niet in wie hem zou moeten bedreigen. Wie hem écht zou moeten bedreigen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:37 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Vorig jaar was Contador niet in vorm
De tijdrit doet me aan die van 2009 denken, en dan misschien nog iets bergachtiger en dus nog iets meer in het voordeel van Andy. Daar verloor hij 1.45, en zijn tijdrit is vooruitgegaan. In de bergen zie ik echt niet in waarom Contador beter is dan Schleck. Bovendien, vorig jaar zouden Contador en Schleck zonder die materiaalpech precies gelijk zijn geëindigd. En waarom zou Andy opeens zo veel achteruit zijn gegaan? Natuurlijk, het is maar een indicatie, maar het geeft toch wel het niveau van Andy aan. Contador was misschien vorig jaar niet in vorm, maar nu heeft hij ook de Giro in de benen plus wat stress/gedoe. Ik denk gewoon dat Contador de Tour op de eerste dag heeft verloren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
1.50 hoeft hij niet goed te maken. 1.30 wel en dat gaat gewoon lukken. Ook 1.50 zou gaan lukken. Is het niet in de bergen, dan wel in de tijdrit op de voorlaatste dag.
Nee, Mart speelt een toneelstuk. Ik vind hem nooit spontaan, Alleen al de manier hoe hij alles presenteert doet mij denken aan een schoolmeester die voorleest uit het boek van pinkeltjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste jaar van Mart toch .......................................quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
TdJ is in ieder geval leuker, bij dit ga ik een beetje gapen.
Idd. Daarbij laat hij nooit geen hond uitspreken. Redelijk irritant.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee, Mart speelt een toneelstuk. Ik vind hem nooit spontaan, Alleen al de manier hoe hij alles presenteert doet mij denken aan een schoolmeester die voorleest uit het boek van pinkeltje
Stomphorst volgend jaar?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste jaar van Mart toch .......................................
"ik krijg een esemes binnen, dat Suarez morgen niet start in de kleine Franse ploeg bla bla bla, daar neem ik mijn pet diep voor af"quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
...bovendien kost het minder belastinggeld...
Niets tegen Mart, maar voor een wielrennoob als ik prefereer ik toch TdJ, beetje humor is nooit weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste jaar van Mart toch .......................................
Dat weet je helemaal nog niet...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Maar dat had jij niet door dus?
als ik daar naar TdJ kijk, moet ik aan voetbal denken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets tegen Mart, maar voor een wielrennoob als ik prefereer ik toch TdJ, beetje humor is nooit weg.
TDJ kost geen eurocent belastinggeld...ik wens btw niet te worden geassocieerd met De Telegraafquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Altijd weer die drogreden.
De Telegraaf en PowNed die zo tegen dat belastinggeld verspillen waren zitten nu ook bij de PO.
Het heeft niks met wielrennen of de tour te maken. Ik vind het leuk maar dat is het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets tegen Mart, maar voor een wielrennoob als ik prefereer ik toch TdJ, beetje humor is nooit weg.
Ik zie het anders, alleen ik zie wel dat Andy Schleck er niet heel lekker bij zit. ( ondanks dat hij voorstaat )quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De tijdrit doet me aan die van 2009 denken, en dan misschien nog iets bergachtiger en dus nog iets meer in het voordeel van Andy. Daar verloor hij 1.45, en zijn tijdrit is vooruitgegaan. In de bergen zie ik echt niet in waarom Contador beter is dan Schleck. Bovendien, vorig jaar zouden Contador en Schleck zonder die materiaalpech precies gelijk zijn geëindigd. En waarom zou Andy opeens zo veel achteruit zijn gegaan? Natuurlijk, het is maar een indicatie, maar het geeft toch wel het niveau van Andy aan. Contador was misschien vorig jaar niet in vorm, maar nu heeft hij ook de Giro in de benen plus wat stress/gedoe. Ik denk gewoon dat Contador de Tour op de eerste dag heeft verloren.
Met Derksen erbij wel ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
als ik daar naar TdJ kijk, moet ik aan voetbal denken.
Bijkomend voordeel inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook een stuk aantrekkelijker dan Mart, Jack, Stomphorst.
Zijn slechtste grote ronde van de afgelopen jaren, hij heeft dit jaar al weer laten zien dat hij beter kan in de giro.quote:
Genee is wel spontaan inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee, Mart speelt een toneelstuk. Ik vind hem nooit spontaan, Alleen al de manier hoe hij alles presenteert doet mij denken aan een schoolmeester die voorleest uit het boek van pinkeltje
Wat ik zei: ik ben een noobquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het heeft niks met wielrennen of de tour te maken. Ik vind het leuk maar dat is het wel.
Want de Giro is de Tourquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Zijn slechtste grote ronde van de afgelopen jaren, hij heeft dit jaar al weer laten zien dat hij beter kan in de giro.
Die doet dagelijks een interview met een renner van een minuut of 5.quote:
Jij weet gewoon cultuur niet te waarderenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik haat die ordinaire volkszanger niet. Het is meer dat ik hem liever niet zie.
Wat zie je dan van Andy?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik zie het anders, alleen ik zie wel dat Andy Schleck er niet heel lekker bij zit. ( ondanks dat hij voorstaat )
Maar we zullen zien hoe Contador de Giro heeft verteerd. Is dat goed, dan moet ik nog zien wie er bij hem kan blijven in de bergen.
Dat zal het zijn. Ik heb meer respect voor de Duitse cultuur.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij weet gewoon cultuur niet te waarderen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, lees de biografie van Cavendish
de giro was zwaarder dan deze Tourquote:
Daar kan Maril je alles over vertellen qua mart jasjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik let weer op de details, zoals haardracht en kleding
Is dat te vergelijken met een paar bergen van HC in een etappe? Denk je dat 'ie dan meteen lost?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andy was natuurlijk niet super op de Mur de Bretagne.
Als je dan echt principieel zou zijn dan moet je dus nooit meer naar de PO kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
TDJ kost geen eurocent belastinggeld...ik wens btw niet te worden geassocieerd met De Telegraaf
Ik vind Danny wel prima, gewone praat die zelfs een leek begrijpt. Natuurlijk het is de fomule van VI Oranje. Het moet nog groeien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
als ik daar naar TdJ kijk, moet ik aan voetbal denken.
Inderdaad want Andy deed mee, dus goede vergelijk...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:45 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
De Giro had hij op 1 been nog gewonnen.
Neuh, dat zegt niet zoveel. Maar Andy in topvorm zit daar gewoon bij z'n broer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat te vergelijken met een paar bergen van HC in een etappe? Denk je dat 'ie dan meteen lost?
wablief? dat slaat nou echt nergens opquote:
Zo principieel ben ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dan echt principieel zou zijn dan moet je dus nooit meer naar de PO kijken.
Ook dus niet naar de live-tourverslagen.
Dat is alleen maar een goed teken toch? Je moet nu nog niet zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaadals er iemand onzichtbaar is tot nu toe...
Sparta is ook voor tokkiesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
VI is voor tokkies
VI Oranje is voor tokkies
TDJ is voor tokkies
No offence
Het speelse gemak waarmee hij de giro won ....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad want Andy deed mee, dus goede vergelijk...
En dit is voor snobs?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
VI is voor tokkies
TDJ is voor tokkies
No offence
Dank voor het complementquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
VI is voor tokkies
TDJ is voor tokkies
No offence
Goed plan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dan echt principieel zou zijn dan moet je dus nooit meer naar de PO kijken.
Ook dus niet naar de live-tourverslagen.
Andy is haast de enigste die hem enigszins kan volgenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Het speelse gemak waarmee hij de giro won ....
Maar goed laat maar, Andy heeft een serieuze kans om te winnen
Andy zet alles op de tour, waarom zou hij zich laten zien? Bovendien: nul seconde verlies daar, hoezo er niet bij dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neuh, dat zegt niet zoveel. Maar Andy in topvorm zit daar gewoon bij z'n broer.
Hoe weet je dat nou? Er is nog niet geklommen deze Tour.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andy is haast de enigste die hem enigszins kan volgen
8 seconden verlies hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Andy zet alles op de tour, waarom zou hij zich laten zien? Bovendien: nul seconde verlies daar, hoezo er niet bij dan?
Dat is zó 2010 en moet nog maar blijken in juli 2011.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Andy is haast de enigste die hem enigszins kan volgen
Dat zegt niks over Andy, dat speelse gemak...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Het speelse gemak waarmee hij de giro won ....
Maar goed laat maar, Andy heeft een serieuze kans om te winnen
Ik verwacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is zó 2010 en moet nog maar blijken in juli 2011.
Een giro winnen geeft wel garantie?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is zó 2010 en moet nog maar blijken in juli 2011.
Zegt nog niks. Vorig jaar verloor Andy ook in het begin op de explosieve klimmetjes. Het zwaartepunt zit in de laatste anderhalve week.quote:
Nee ook niet, maar Contador is wel een van de favorieten net als Andy, Evans, Vandenbroeck, Gesink, Basso en zelfs Cunego.quote:
Vorig jaar was er één explosief klimmetje en dat zat in de laatste weekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zegt nog niks. Vorig jaar verloor Andy ook in het begin op de explosieve klimmetjes. Het zwaartepunt zit in de laatste anderhalve week.
Als er ook maar 1 serieuze koers was waar Andy had bewezen op 3 weken tijd, minuten beter te zijn dan de rest van het veld niet nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat zegt niks over Andy, dat speelse gemak...
Ik vind het interessant dat je dit zegt over Cunego. Maar geloof je echt dat hij iets klaarspeelt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ook niet, maar Contador is wel een van de favorieten net als Andy, Evans, Vandenbroeck, Gesink, Basso en zelfs Cunego.
Hij staat voor door een valpartij waar Contador tijd verloor, ondertussen heeft Contador al 8 seconden terug gepakt hé.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Prima. Maar feit is dat Andy voor staat, rij dat er maar eens af Contador...
Je zin klopt weer nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:52 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Als er ook maar 1 serieuze koers was waar Andy had bewezen op 3 weken tijd, minuten beter te zijn dan de rest van het veld niet nee.
Was het in dit geval niet helemaal met hem eens (je kan ook de halve ploeg laten wachten), maar ik vind hem wel een goede sidekick.quote:
gaat Mart nooooooit doen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Mart duldt geen tegenspraak.
En Mart, laat in Godsnaam nou eens iemand uitpraten.
Normaalgesproken is Cunego geen kandidaat maar na 7 etappes staat 'ie 19de op 1:12 dus misschien gaat hij eindelijk eens wat laten zien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik vind het interessant dat je dit zegt over Cunego. Maar geloof je echt dat hij iets klaarspeelt?
Ach, eindelijk spreekt een keer iemand Mart tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat is die Zonneveld een irritante kerel, zo een wijsneusje
Mja, vooraf is gezegd dat Wiggins dé absolute kopman is en dat, als het nodig is, ook Boasson Hagen in dienst zou moeten rijden. Dit was dan een voorbeeld. Al was het misschien slimmer geweest om 3/4 mensen te laten wachten ja en eerst af te wachten hoe het met Wiggins ging.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was het in dit geval niet helemaal met hem eens (je kan ook de halve ploeg laten wachten), maar ik vind hem wel een goede sidekick.
op die val kan hij nu verliezen... Ik zie hem Andy wieltjesklever niet zo snel lossen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij staat voor door een valpartij waar Contador tijd verloor, ondertussen heeft Contador al 8 seconden terug gepakt hé.
Ja, Boasson Hagen had vandaag gewoon mee kunnen sprinten bijvoorbeeld. Al is het achteraf makkelijk praten natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, vooraf is gezegd dat Wiggins dé absolute kopman is en dat, als het nodig is, ook Boasson Hagen in dienst zou moeten rijden. Dit was dan een voorbeeld. Al was het misschien slimmer geweest om 3/4 mensen te laten wachten ja en eerst af te wachten hoe het met Wiggins ging.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat is die Zonneveld een irritante kerel, zo een wijsneusje
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Je zin klopt weer niet
Waarom zou Andy ook de Giro moeten rijden?
Ik weet nog niet of Schleck of Contador sterker is in de bergen, die moeten nog komen. Maar ik hoop dat Gesink ze er allebei af rijdt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
op die val kan hij nu verliezen... Ik zie hem Andy wieltjesklever niet zo snel lossen...
Daarnaast heeft Andy nog een broer die hij tactisch uit kan spelen (of natuurlijk andersom), die heeft Contador niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
op die val kan hij nu verliezen... Ik zie hem Andy wieltjesklever niet zo snel lossen...
Ben met je eensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]zal het herformuleren voor je. Dat Contador de Giro met speels gemak wint wil wel wat zeggen namelijk dat hij 'x' minuten beter is dan de rest van de hele wielerwereld. Schleck is nooit zoveel minuten beter geweest dan de rest van het veld. Schleck is sowieso nooit de beste geweest trouwens
.
Dat hij nu door een lullig valpartijtje 1:30 voor staat veranderd daar niets aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:58 schreef Eenskijken het volgende:
het is gewoon een etter
Ik zou m in elkaar trimmen
Het kan absoluut zo zijn. Ik hoop er eigenlijk ook wel op, maar ik ben van dat soort mensen die het eerst wil zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaalgesproken is Cunego geen kandidaat maar na 7 etappes staat 'ie 19de op 1:12 dus misschien gaat hij eindelijk eens wat laten zien.
Ik denk dat als Gesink met A Schleck en Contador mee kan, hij van die drie de beste uitgangspositie heeft om de Tour te winnenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of Schleck of Contador sterker is in de bergen, die moeten nog komen. Maar ik hoop dat Gesink ze er allebei af rijdt.
Mooi he die genuanceerderde teksten van Bramquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:58 schreef Eenskijken het volgende:
het is gewoon een etter
Ik zou m in elkaar trimmen
Zou best 's kunnen...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Felagund het volgende:
Rasmussen wil zwijggeld, anders gaat hij praten over Wenen?
Ach, Thomas Dekker + Rasmussen = Doping....er zal wel meer zijn gebeurd!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Felagund het volgende:
Dat is toch een rare vergelijk? In jouw vergelijk zou een Armstrong dan kansloos zijn tegen een giro winnaar van die tijd...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]zal het herformuleren voor je. Dat Contador de Giro met speels gemak wint wil wel wat zeggen namelijk dat hij 'x' minuten beter is dan de rest van de hele wielerwereld. Schleck is nooit zoveel minuten beter geweest dan de rest van het veld. Schleck is sowieso nooit de beste geweest trouwens
.
Dat hij nu door een lullig valpartijtje 1:30 voor staat veranderd daar niets aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi he die genuanceerderde teksten van Bram
Rabo zit ook gewoon onder de dope, shocking?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Ach, Thomas Dekker + Rasmussen = Doping....er zal wel meer zijn gebeurd!
Als hij nou met Thomas Dekker een BV opricht kunnen ze samen dat chantagegeld verdelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Felagund het volgende:
Dat lijkt me weinig zeggen, er is nog geen bergetappe geweest dus lijkt me dat je weinig kan zeggen over het klassement. Met attent rijden, niet al te slechte vaardigheden heuvelop en een redelijke ploegentijdrit kan je al best hoog staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaalgesproken is Cunego geen kandidaat maar na 7 etappes staat 'ie 19de op 1:12 dus misschien gaat hij eindelijk eens wat laten zien.
Volgens mij is het zonder die e en ligt het ergens half in Duitslandquote:
Nee totaal niet, deze sport doe je niet op een boterham met pindakaas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Rabo zit ook gewoon onder de dope, shocking?
Nee, op 35 boterhammen met jam.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Nee totaal niet, deze sport doe je niet op een boterham met pindakaas.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Volgens mij is het zonder die e en ligt het ergens half in Duitsland
Jezus gast, kan je überhaupt wel lezen. Nog een keer dan; Armstrong liet elke zomer zien dat hij minuten beter was dan de rest. Ik heb Schleck dat nooit zien doen. Hoogstens een dikke minuut op de nummer 3.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat is toch een rare vergelijk? In jouw vergelijk zou een Armstrong dan kansloos zijn tegen een giro winnaar van die tijd...
Ja, inderdaad. Maar het zal dan vooral gaan over renners die ofwel gestopt zijn, of die niet meer bij Rabo fietsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Als hij nou met Thomas Dekker een BV opricht kunnen ze samen dat chantagegeld verdelen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat die TDJ-kok zegt
Omdat de top van de 2de cat. berg op 25km van de meet ligt zie ik dat eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
Juistem, Contador zie ik ook tijd terug pakken morgen op Super Besse. Ik gok op 0:30 a 0:45 seconden op de nummer twee.
800quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
zei die TJD kok ook niet dat je 800 kalorieën verbrandt als wielrenner?
En 6 biefstukken.quote:
Vorig jaar zo'n 1:20 ofzo op Menchov jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Jezus gast, kan je überhaupt wel lezen. Nog een keer dan; Armstrong liet elke zomer zien dat hij minuten beter was dan de rest. Ik heb Schleck dat nooit zien doen. Hoogstens een dikke minuut op de nummer 3.
Nee dat je dat eet als normaal persoonquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Nee...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Jezus gast ik heb Contador nog zelden tot nooit 1:50 zien pakken op Schleck in een rechtstreekse wedstrijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Jezus gast, kan je überhaupt wel lezen. Nog een keer dan; Armstrong liet elke zomer zien dat hij minuten beter was dan de rest. Ik heb Schleck dat nooit zien doen. Hoogstens een dikke minuut op de nummer 3.
Doe dat maar keer vierduizend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Hou 14 juli en 15 juli vrij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jezus gast ik heb Contador nog zelden tot nooit 1:50 zien pakken op Schleck in een rechtstreekse wedstrijd.
Dat snappen Henk & Ingrid tenminstequote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Ik zou 5100 kcal verbranden bij 4 uur fietsen op 35km/u. Kun je nagaan wat zij wel niet verbranden.quote:
16 juli trouwens eerder dan 15 juli, maarre Gesink rijdt ze er allebei af joh.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oh prima hoor, zou mooi sportduel zijn. Laat dat duidelijk zijn
Twee keer op 30 seconden dan en een keer op meer dan 1 minuut in de tijdrit...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Contador gaat Andy echt niet op 1:50 in een bergetappe rijden
Picollo principe weet het zeker, want de giroquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Contador gaat Andy echt niet op 1:50 in een bergetappe rijden
Jij weet het zeker want vorig jaar terwijl de bergetappes nog moeten komen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Picollo principe weet het zeker, want de giro
ja, kom op met de bergen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij weet het zeker want vorig jaar terwijl de bergetappes nog moeten komen...
Dik 4 minuten in 2009 trouwens tussen Schleck en Contador. Je kan het trouwens moeilijk oneens zijn met die theorie want logisch denken:)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Picollo principe weet het zeker, want de giro
Je verwacht ook niets van broer Frank? Leopard-Trek heeft twee kopmannen, die beiden nog geen pech hebben gehad, dat maakt hun als team kansrijker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:11 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Dik 4 minuten in 2009 trouwens tussen Schleck en Contador. Je kan het trouwens moeilijk oneens zijn met die theorie want logisch denken:)
Vino.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:14 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoogerland?
Voeckler?
Casar?
Zeg 't maar.
Fränk schijnt (voor de Tour althans) minder getalenteerd te zijn dan broertje Andy, dus een kopman?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je verwacht ook niets van broer Frank? Leopard-Trek heeft twee kopmannen, die beiden nog geen pech hebben gehad, dat maakt hun als team kansrijker.
Nee verwacht niet zoveel van Frank. Die kan leuk water halen als er nog 10 man over zijn maar als Contador aanzet moet die er toch af en al zou die een keer wel mee kunnen gaat hij de volgende dag of in de tijdrit er wel op. Snap sowieso die Frank Schleck hype niet zo want mijn inziens is het een zelfde type renner als Boogerd. Als hij zich vol focust op de tour en alles zit mee eindigt hij ergens tussen de 5e en de 8ste plek. Meer een klassieke renner zonder echte sprint die om de prijzen meedoet in de kleinere rondes en top10 rijden in een grote ronde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je verwacht ook niets van broer Frank? Leopard-Trek heeft twee kopmannen, die beiden nog geen pech hebben gehad, dat maakt hun als team kansrijker.
Daarom eindigde hij in 2009 binnen een minuut van het podium? Zijn grootste probleem is zijn tijdrit, maar daar is er nog maar één van in deze tour. Realistisch gezien is hij gewoon een podium kandidaat. Heeft al meerdere keren laten zien in het hooggebergte mee te kunnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Nee verwacht niet zoveel van Frank. Die kan leuk water halen als er nog 10 man over zijn maar als Contador aanzet moet die er toch af en al zou die een keer wel mee kunnen gaat hij de volgende dag of in de tijdrit er wel op. Snap sowieso die Frank Schleck hype niet zo want mijn inziens is het een zelfde type renner als Boogerd. Als hij zich vol focust op de tour en alles zit mee eindigt hij ergens tussen de 5e en de 8ste plek. Meer een klassieke renner zonder echte sprint die om de prijzen meedoet in de kleinere rondes en top10 rijden in een grote ronde.
Mee kunnen bergop is niet genoeg als je in de tijdrit minuten verliest. De tour van 2009 geeft trouwens een vertekenend beeld wat betreft de tijdsverschillen voor de 3e plek want heel Astana legde de koers continu lam zodra het bergop ging om Armstrong maar zo hoog mogelijk te laten eindigen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daarom eindigde hij in 2009 binnen een minuut van het podium? Zijn grootste probleem is zijn tijdrit, maar daar is er nog maar één van in deze tour. Realistisch gezien is hij gewoon een podium kandidaat. Heeft al meerdere keren laten zien in het hooggebergte mee te kunnen.
Nee ik beweer het nergens -ik hap hoogstens- dat is het verschil. Ik zie de feiten: een achterstand. Maar schitterend staaltje als Contador dat goed maakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij weet het zeker want vorig jaar terwijl de bergetappes nog moeten komen...
En sinds 2009 is Schleck natuurlijk stil blijven staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:11 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Dik 4 minuten in 2009 trouwens tussen Schleck en Contador. Je kan het trouwens moeilijk oneens zijn met die theorie want logisch denken:)
In 2008 kon Frank ook al goed mee. Daarnaast heeft is hij explosiever dan bijvoorbeeld een Gesink. Ook andere kandidaten voor het podium (als Wiggins) zijn al weggevallen. Maar we zullen zien, de echte bergen moeten nog komen. Misschien komt er een "verrassing" van bijvoorbeeld VDB.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:25 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Mee kunnen bergop is niet genoeg als je in de tijdrit minuten verliest. De tour van 2009 geeft trouwens een vertekenend beeld wat betreft de tijdsverschillen voor de 3e plek want heel Astana legde de koers continu lam zodra het bergop ging om Armstrong maar zo hoog mogelijk te laten eindigen.
Oke na het lezen van "waterdrager" valt het troll kwartje...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:18 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Nee verwacht niet zoveel van Frank. Die kan leuk water halen als er nog 10 man over zijn maar als Contador aanzet moet die er toch af en al zou die een keer wel mee kunnen gaat hij de volgende dag of in de tijdrit er wel op. Snap sowieso die Frank Schleck hype niet zo want mijn inziens is het een zelfde type renner als Boogerd. Als hij zich vol focust op de tour en alles zit mee eindigt hij ergens tussen de 5e en de 8ste plek. Meer een klassieke renner zonder echte sprint die om de prijzen meedoet in de kleinere rondes en top10 rijden in een grote ronde.
Dat zeg ik niet jij verspreidt hier alleen onwaarheden door te claimen dat Schleck nog nooit op minuten is gereden door Contador. En Contador deed die tour nog op zijn gemak trouwens om Armstrong niet teveel te pijnigen. Als hij dit jaar in de buurt van die vorm is heeft Schleck geen kans. Of tie nu met zijn broertje in de windtunnel heeft gezeten of niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En sinds 2009 is Schleck natuurlijk stil blijven staan.
Jij verkondigt aannames met je "op gemak" en je vergeet dat Schleck junior was. In jouw wereld ontwikkelt Alleen Contador zich...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:29 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet jij verspreidt hier alleen onwaarheden door te claimen dat Schleck nog nooit op minuten is gereden door Contador. En Contador deed die tour nog op zijn gemak trouwens om Armstrong niet teveel te pijnigen. Als hij dit jaar in de buurt van die vorm is heeft Schleck geen kans. Of tie nu met zijn broertje in de windtunnel heeft gezeten of niet.
Wat gaat Frank nog meer toevoegen voor Andy Schleck dan? Stel nou dat ze met zijn 3en voorop zijn met nog 6 kilometer te gaan op Luz-Ardiden of noem maar een Col. En Frank gaat, denk je dat Contador dan serieus in paniek schiet? Om de bonificatie seconden te verliezen die er niet meer zijn? Hij kan nuttig zijn als Andy eraf ligt door mee te helpen in de achtervolging alleen zal zijn tempo normaal gesproken niet hoog genoeg liggen. Frank is een prima renner maar geen bedreiging voor Contador.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oke na het lezen van "waterdrager" valt het troll kwartje...
Schleck was in 2007 al 2e in de giro dus om hem dan 2 jaar later nog junior te noemenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jij verkondigt aannames met je "op gemak" en je vergeet dat Schleck junior was. In jouw wereld ontwikkelt Alleen Contador zich...
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:34 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Wat gaat Frank nog meer toevoegen voor Andy Schleck dan? Stel nou dat ze met zijn 3en voorop zijn met nog 6 kilometer te gaan op Luz-Ardiden of noem maar een Col. En Frank gaat, denk je dat Contador dan serieus in paniek schiet? Om de bonificatie seconden te verliezen die er niet meer zijn? Hij kan nuttig zijn als Andy eraf ligt door mee te helpen in de achtervolging alleen zal zijn tempo normaal gesproken niet hoog genoeg liggen. Frank is een prima renner maar geen bedreiging voor Contador.
Lees wat je wil lezenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een knecht is nooit een directe bedreiging...
wie won de witte trui in 2009?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:35 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Schleck was in 2007 al 2e in de giro dus om hem dan 2 jaar later nog junior te noemenHij zal best beter zijn deze tour trouwens maar als Contador zijn topniveau haalt uit 2009 valt er denk ik gewoon niks aan te doen.
Ah op feiten haak je ineens af?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:39 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Messi is een talentje maar zal pas na zijn 25ste als volwaardige voetballer gezien worden.
Ja Andy Schleck won de witte trui nadat hij al 4 jaar prof was een 2e plek in de Giro en een 12e plek in de tour bij elkaar had gefietst. Het enige feit dat staat is dat Schleck nog nooit van Contador heeft kunnen winnen.quote:
Maar hij komt tot nog toe wel elk jaar dichterbij. Contador zal misschien dan niet hetzelfde niveau hebben als 2009, maar Andy is ook gegroeid. Vorig jaar was het verschil nog maar een ruime 30 seconden terwijl Contador daar ook prima in orde was.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Ja Andy Schleck won de witte trui nadat hij al 4 jaar prof was een 2e plek in de Giro en een 12e plek in de tour bij elkaar had gefietst. Het enige feit dat staat is dat Schleck nog nooit van Contador heeft kunnen winnen.
Als je het zo stelt wel ja, maar ik heb het idee dat Contador toen niet volledig in orde was en dat wordt gesterkt door zijn Giro dit jaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:44 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Maar hij komt tot nog toe wel elk jaar dichterbij. Contador zal misschien dan niet hetzelfde niveau hebben als 2009, maar Andy is ook gegroeid. Vorig jaar was het verschil nog maar een ruime 30 seconden terwijl Contador daar ook prima in orde was.
Jij vindt een witte trui winnaar geen junior en een gouden bal winnaar geen volwaardig voetballer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Ja Andy Schleck won de witte trui nadat hij al 4 jaar prof was een 2e plek in de Giro en een 12e plek in de tour bij elkaar had gefietst. Het enige feit dat staat is dat Schleck nog nooit van Contador heeft kunnen winnen.
Contador had dit jaar alles op de giro gezet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:44 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Maar hij komt tot nog toe wel elk jaar dichterbij. Contador zal misschien dan niet hetzelfde niveau hebben als 2009, maar Andy is ook gegroeid. Vorig jaar was het verschil nog maar een ruime 30 seconden terwijl Contador daar ook prima in orde was.
Dat van Messi was sarcasme nitwit. Mooie sport inderdaad en moge de beste winnen. Trusten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jij vindt een witte trui winnaar geen junior en een gouden bal winnaar geen volwaardig voetballer.
Laatste feit: Contador staat nu in deze wedstrijd met 1-0 achter. Nog een feit: dat heeft hij nooit eerder gestaan. Mooie sport he? Weltrusten.
En ook door pech van andere win je een tour.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:48 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Dat van Messi was sarcasme nitwit. Mooie sport inderdaad en moge de beste winnen. Trusten.
Ps.
Die achterstand komt niet door het fantastische rijden van Schleck maar door botte pech.
Ik vind de definitie van 'junior' een beetje breed. Koers jaren/ervaring zeggen mij meer dan een leeftijd, persoonlijk dingetje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:50 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En ook door pech van andere win je een tour.
Dat sarcasme snap ik. De witte trui was dat niet he?
Het is 2-1.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jij vindt een witte trui winnaar geen junior en een gouden bal winnaar geen volwaardig voetballer.
Laatste feit: Contador staat nu in deze wedstrijd met 1-0 achter. Nog een feit: dat heeft hij nooit eerder gestaan. Mooie sport he? Weltrusten.
Ze zoeken nog een opvolger voor vanaf 2013.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:00 schreef Eenskijken het volgende:
die thijs is wel een goede gast btw, mag wel standaard in de avondetappe zittenweet een hoop, en durft mart wat tegengas te geven
Nee. Ze zoeken sowieso geen opvolger meer na dit jaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:47 schreef du_ke het volgende:
Ze zoeken nog een opvolger voor vanaf 2013.
Er komt vast wel weer een avondprogramma toch? Volgend jaar niet specifiek vanwege de spelen maar daarna wel weer, het zijn prima publiekstrekkers volgens mij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ze zoeken sowieso geen opvolger meer na dit jaar.
Moet dat dan perse?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:53 schreef Absurditeit het volgende:
Kan het dan ooit het niveau benaderen als met Mart? Nee, dat zal nooit meer lukken.
Ach het programma op de Belg is ook best aardig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:53 schreef Absurditeit het volgende:
Kan het dan ooit het niveau benaderen als met Mart? Nee, dat zal nooit meer lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |