Gesink is momenteel lastig te peilen, maar de ploeg werkt keihard voor hem.quote:Denken jullie dat Gesink goede zaken gaat doen in de 3 pyreneeenritten?
Ik wel, al vind ik het wel jammer dat Wiggins eruit is.quote:
Weet niet of dat realistisch is, ik denk nog steeds dat Contador de favoriet is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Gesink ze gewoon kapotrijdt, maargoed, zo ben ik dan weer
Geesink top 10. Top 3, nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:26 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
Gesink is momenteel lastig te peilen, maar de ploeg werkt keihard voor hem.
Als hij het idee zou hebben niet goed te zijn voor die ritten dan gebeurde dit niet.
Hij zal niet aanvallen, maar bij de favourieten blijven...het echte vuurwerk krijgen we in de laatste week.
Zonneveld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef DeMessias het volgende:
Die blonde man met z'n warrig haar (die er gisteren ook bijzat) versta ik niet
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Normaal maakt Mart nooit fouten
Ik vind het een sympathieke gast.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:27 schreef sjeeledrees het volgende:
komt weer zo een lang verhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Peter Postquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Karina het volgende:
Stomme vraag, zijn er eigenlijk wielrenners uit Amsterdam
Hij maakt het grote verschil niet in bergen en in tijdrit. Nog niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is juist flink verbeterd dit jaar.
Evans zie ik in het hooggebergte niet meekomen, misschien in het middelgebergte en het relatief lichtere hooggebergte.quote:
Ik weet niet hoe goed Schleck is en ook van Evans weet ik dat niet, wellicht Vandenbroeck op het podium met Contador en Gesink.quote:
Amusanter wel in elk geval.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben ik de enige die TDJ veel beter dan De Avondetappe vindt?
Nee, TDJ gaat tenminste over de koers. Dit gaat vooral over Mart en de gasten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Kneteman.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Karina het volgende:
Dat geldt dan natuurlijk ook voor Contadorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
materiaalpech zit in een klein hoekje
Andy sowieso op het podium denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed Schleck en ook van Evans weet ik dat niet, wellicht Vandenbroeck op het podium met Contador en Gesink.
Met het gemak. Die nieuwe tijdritkwaliteiten van Andy weet hij tot nu toe goed te verbergen. Tevens heb ik hem dit vorig jaar ook horen zeggen. In die Deense documentaire spiegelt hij zich telkens aan zijn grote broer. Maar hij lijkt niet te beseffen dat Frank qua kwaliteiten nog niet in de buurt komt van een tour podium.quote:
1.50 hoeft hij niet goed te maken. 1.30 wel en dat gaat gewoon lukken. Ook 1.50 zou gaan lukken. Is het niet in de bergen, dan wel in de tijdrit op de voorlaatste dag.quote:
Veel beter ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Knetemanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Karina het volgende:
neequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is meer dat De Avondetappe nog een stukje slechter is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb het andersom.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
TdJ is in ieder geval leuker, bij dit ga ik een beetje gapen.
Dat lukte hem vorig jaar ook niet... Verder is je post lastig te lezen. Paar fouten in?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Met het gemak. Die nieuwe tijdritkwaliteiten van Andy weet hij tot nu toe goed te verbergen. Tevens heb ik hem dit vorig jaar ook horen zeggen. In die Deense documentaire spiegelt hij zich telkens aan zijn grote broer. Maar hij lijkt niet te beseffen dat Frank qua kwaliteiten nog niet in de buurt komt van een tour podium.
Denk trouwens dat Contador de tijdrit niet eens nodig heeft om Andy voorbij te gaan.
Dat gesponsorde is wel irritant inderdaad, maar TdJ is ook best wel inhoudelijk. Hier hebben ze het nu ook over foto's. En Gert is wel een stuk amusanter dan die Zonneveld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Dit is toch wat inhoudelijker dan een gesponsord amusement/kookprogramma als TdJ.
Bij Tour De Jour wordt er meer over wielrennen gepraat dan bij Mart...bovendien kost het minder belastinggeld...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Dit is toch wat inhoudelijker dan een gesponsord amusement/kookprogramma als TdJ.
Ik sms het Mart evenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Suarez niet in de basis bij Uruguay
Tsja, ongelofeloos idd, alleen wat heeft dat met de Tour te maken? Haha.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Vorig jaar was Contador niet in vormquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat lukte hem vorig jaar ook niet... Verder is je post lastig te lezen. Paar fouten in?
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:37 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Vorig jaar was Contador niet in vorm
Fiets kapot?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Klopt. Contador is nu alleen een klein beetje moe van de Giro, maar ik zie niet in wie hem zou moeten bedreigen. Wie hem écht zou moeten bedreigen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:37 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Vorig jaar was Contador niet in vorm
De tijdrit doet me aan die van 2009 denken, en dan misschien nog iets bergachtiger en dus nog iets meer in het voordeel van Andy. Daar verloor hij 1.45, en zijn tijdrit is vooruitgegaan. In de bergen zie ik echt niet in waarom Contador beter is dan Schleck. Bovendien, vorig jaar zouden Contador en Schleck zonder die materiaalpech precies gelijk zijn geëindigd. En waarom zou Andy opeens zo veel achteruit zijn gegaan? Natuurlijk, het is maar een indicatie, maar het geeft toch wel het niveau van Andy aan. Contador was misschien vorig jaar niet in vorm, maar nu heeft hij ook de Giro in de benen plus wat stress/gedoe. Ik denk gewoon dat Contador de Tour op de eerste dag heeft verloren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:34 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
1.50 hoeft hij niet goed te maken. 1.30 wel en dat gaat gewoon lukken. Ook 1.50 zou gaan lukken. Is het niet in de bergen, dan wel in de tijdrit op de voorlaatste dag.
Nee, Mart speelt een toneelstuk. Ik vind hem nooit spontaan, Alleen al de manier hoe hij alles presenteert doet mij denken aan een schoolmeester die voorleest uit het boek van pinkeltjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste jaar van Mart toch .......................................quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
TdJ is in ieder geval leuker, bij dit ga ik een beetje gapen.
Idd. Daarbij laat hij nooit geen hond uitspreken. Redelijk irritant.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee, Mart speelt een toneelstuk. Ik vind hem nooit spontaan, Alleen al de manier hoe hij alles presenteert doet mij denken aan een schoolmeester die voorleest uit het boek van pinkeltje
Stomphorst volgend jaar?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste jaar van Mart toch .......................................
"ik krijg een esemes binnen, dat Suarez morgen niet start in de kleine Franse ploeg bla bla bla, daar neem ik mijn pet diep voor af"quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
...bovendien kost het minder belastinggeld...
Niets tegen Mart, maar voor een wielrennoob als ik prefereer ik toch TdJ, beetje humor is nooit weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste jaar van Mart toch .......................................
Dat weet je helemaal nog niet...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Maar dat had jij niet door dus?
als ik daar naar TdJ kijk, moet ik aan voetbal denken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets tegen Mart, maar voor een wielrennoob als ik prefereer ik toch TdJ, beetje humor is nooit weg.
TDJ kost geen eurocent belastinggeld...ik wens btw niet te worden geassocieerd met De Telegraafquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Altijd weer die drogreden.
De Telegraaf en PowNed die zo tegen dat belastinggeld verspillen waren zitten nu ook bij de PO.
Het heeft niks met wielrennen of de tour te maken. Ik vind het leuk maar dat is het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Niets tegen Mart, maar voor een wielrennoob als ik prefereer ik toch TdJ, beetje humor is nooit weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |