neequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben ik de enige die TDJ veel beter dan De Avondetappe vindt?
Het is meer dat De Avondetappe nog een stukje slechter is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben ik de enige die TDJ veel beter dan De Avondetappe vindt?
Ik heb het andersom.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:35 schreef Karina het volgende:
TdJ is in ieder geval leuker, bij dit ga ik een beetje gapen.
Dat lukte hem vorig jaar ook niet... Verder is je post lastig te lezen. Paar fouten in?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Met het gemak. Die nieuwe tijdritkwaliteiten van Andy weet hij tot nu toe goed te verbergen. Tevens heb ik hem dit vorig jaar ook horen zeggen. In die Deense documentaire spiegelt hij zich telkens aan zijn grote broer. Maar hij lijkt niet te beseffen dat Frank qua kwaliteiten nog niet in de buurt komt van een tour podium.
Denk trouwens dat Contador de tijdrit niet eens nodig heeft om Andy voorbij te gaan.
Dat gesponsorde is wel irritant inderdaad, maar TdJ is ook best wel inhoudelijk. Hier hebben ze het nu ook over foto's. En Gert is wel een stuk amusanter dan die Zonneveld.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Dit is toch wat inhoudelijker dan een gesponsord amusement/kookprogramma als TdJ.
Bij Tour De Jour wordt er meer over wielrennen gepraat dan bij Mart...bovendien kost het minder belastinggeld...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
Dit is toch wat inhoudelijker dan een gesponsord amusement/kookprogramma als TdJ.
Ik sms het Mart evenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Suarez niet in de basis bij Uruguay
Tsja, ongelofeloos idd, alleen wat heeft dat met de Tour te maken? Haha.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Vorig jaar was Contador niet in vormquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat lukte hem vorig jaar ook niet... Verder is je post lastig te lezen. Paar fouten in?
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:37 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Vorig jaar was Contador niet in vorm
Fiets kapot?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |