Ik zie het anders, alleen ik zie wel dat Andy Schleck er niet heel lekker bij zit. ( ondanks dat hij voorstaat )quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
De tijdrit doet me aan die van 2009 denken, en dan misschien nog iets bergachtiger en dus nog iets meer in het voordeel van Andy. Daar verloor hij 1.45, en zijn tijdrit is vooruitgegaan. In de bergen zie ik echt niet in waarom Contador beter is dan Schleck. Bovendien, vorig jaar zouden Contador en Schleck zonder die materiaalpech precies gelijk zijn geëindigd. En waarom zou Andy opeens zo veel achteruit zijn gegaan? Natuurlijk, het is maar een indicatie, maar het geeft toch wel het niveau van Andy aan. Contador was misschien vorig jaar niet in vorm, maar nu heeft hij ook de Giro in de benen plus wat stress/gedoe. Ik denk gewoon dat Contador de Tour op de eerste dag heeft verloren.
Met Derksen erbij wel ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
als ik daar naar TdJ kijk, moet ik aan voetbal denken.
Bijkomend voordeel inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook een stuk aantrekkelijker dan Mart, Jack, Stomphorst.
Zijn slechtste grote ronde van de afgelopen jaren, hij heeft dit jaar al weer laten zien dat hij beter kan in de giro.quote:
Genee is wel spontaan inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Cherna het volgende:
[..]
Nee, Mart speelt een toneelstuk. Ik vind hem nooit spontaan, Alleen al de manier hoe hij alles presenteert doet mij denken aan een schoolmeester die voorleest uit het boek van pinkeltje
Wat ik zei: ik ben een noobquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het heeft niks met wielrennen of de tour te maken. Ik vind het leuk maar dat is het wel.
Want de Giro is de Tourquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Zijn slechtste grote ronde van de afgelopen jaren, hij heeft dit jaar al weer laten zien dat hij beter kan in de giro.
Die doet dagelijks een interview met een renner van een minuut of 5.quote:
Jij weet gewoon cultuur niet te waarderenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik haat die ordinaire volkszanger niet. Het is meer dat ik hem liever niet zie.
Wat zie je dan van Andy?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik zie het anders, alleen ik zie wel dat Andy Schleck er niet heel lekker bij zit. ( ondanks dat hij voorstaat )
Maar we zullen zien hoe Contador de Giro heeft verteerd. Is dat goed, dan moet ik nog zien wie er bij hem kan blijven in de bergen.
Dat zal het zijn. Ik heb meer respect voor de Duitse cultuur.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij weet gewoon cultuur niet te waarderen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, lees de biografie van Cavendish
de giro was zwaarder dan deze Tourquote:
Daar kan Maril je alles over vertellen qua mart jasjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik let weer op de details, zoals haardracht en kleding
Is dat te vergelijken met een paar bergen van HC in een etappe? Denk je dat 'ie dan meteen lost?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andy was natuurlijk niet super op de Mur de Bretagne.
Als je dan echt principieel zou zijn dan moet je dus nooit meer naar de PO kijken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
TDJ kost geen eurocent belastinggeld...ik wens btw niet te worden geassocieerd met De Telegraaf
Ik vind Danny wel prima, gewone praat die zelfs een leek begrijpt. Natuurlijk het is de fomule van VI Oranje. Het moet nog groeien.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
als ik daar naar TdJ kijk, moet ik aan voetbal denken.
Inderdaad want Andy deed mee, dus goede vergelijk...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:45 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
De Giro had hij op 1 been nog gewonnen.
Neuh, dat zegt niet zoveel. Maar Andy in topvorm zit daar gewoon bij z'n broer.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat te vergelijken met een paar bergen van HC in een etappe? Denk je dat 'ie dan meteen lost?
wablief? dat slaat nou echt nergens opquote:
Zo principieel ben ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dan echt principieel zou zijn dan moet je dus nooit meer naar de PO kijken.
Ook dus niet naar de live-tourverslagen.
Dat is alleen maar een goed teken toch? Je moet nu nog niet zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaadals er iemand onzichtbaar is tot nu toe...
Sparta is ook voor tokkiesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
VI is voor tokkies
VI Oranje is voor tokkies
TDJ is voor tokkies
No offence
Het speelse gemak waarmee hij de giro won ....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Inderdaad want Andy deed mee, dus goede vergelijk...
En dit is voor snobs?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
VI is voor tokkies
TDJ is voor tokkies
No offence
Dank voor het complementquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
VI is voor tokkies
TDJ is voor tokkies
No offence
Goed plan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je dan echt principieel zou zijn dan moet je dus nooit meer naar de PO kijken.
Ook dus niet naar de live-tourverslagen.
Andy is haast de enigste die hem enigszins kan volgenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Het speelse gemak waarmee hij de giro won ....
Maar goed laat maar, Andy heeft een serieuze kans om te winnen
Andy zet alles op de tour, waarom zou hij zich laten zien? Bovendien: nul seconde verlies daar, hoezo er niet bij dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Neuh, dat zegt niet zoveel. Maar Andy in topvorm zit daar gewoon bij z'n broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |