quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:29 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wordt dat nou serieus bij een restaurant geserveerd?
Spinazie a la crème met aardappeltoefjes?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij de 'Jolly Fryer' in Engeland.
Hij lijkt verdacht veel op de Quadruple Bypass Burger van 'Heart Attack Grill'.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die bovenste ken ik! dat is de super scooby
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij lijkt verdacht veel op de Quadruple Bypass Burger van 'Heart Attack Grill'.
Van de Schmidt zeevis? (De lekkerste vind ik)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:31 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechtste & Lekkerste haringen van Rotterdam centrum!
Heb ze gekruid met zout, peper, foelie en zoete paprikapoeder. Goed aangebraden in de boter en dan een halve fles chianti erbij, na het braden waren ze al lekker, maar na een half uurttje smoren met een paar tenen knoflook erbij en licht gebonden met wat roux. Op het laatste moment een handje zeekraal erbij en die een paar minuten mee laten smoren. aquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb vanmiddag bij de hanos iberico varkenswangen gekocht, die ga ik smoren, .
Snij ze onder de afzuigkap, gebruik zeer scherpe messen, en zet een chloorduikbrilletje opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Een gerecht met o.a. aardappel en ui, maar het schiet niet echt op.
Ik heb de ui niet eens gesneden of mijn ogen doen al pijn.
Fijn, die dagen dat je heftig op uien gereageerd ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |