Zeker dat harddisk niet kapot is?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tijd geleden hier.Ik heb weer eens een vraag:
Waarom werkt Hotmail niet goed meer op Safari? Wanneer op een map geklikt wordt om te openen, reageert niets en dient meerdere keren te worden geklikt om het te openen. Daarnaast moet op bijlagen ook vaak meedere keren geklikt worden om het te openen. Waar kan dit aan liggen?
Het gaat niet om mij, maar om de vrouw en zij wil niet van Hotmail () af.
Thanks!
Edit:
Mijn MacBook uit 2007 : [ afbeelding ] heeft de laatste tijd kuren. Tijdens het kijken van een filmpje loopt hij regelmatig vast. Het geluid blijft dan 'tikken' en niets doet het meer. Met een harde reboot start ik dan opnieuw op. Ik heb al via Schijfhulp de schijf gecheckt. Wat kan er mis zijn?
Genaaid. iMac gekocht op 3 juni:(quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:31 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/
Ben wel benieuwd hoe dit gaat worden geregeld.
Zal je dan een code worden gemaild?
Yep, vanmorgen nog een stukkie over getiktquote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef Junkie het volgende:
Iets met Vladimir Putin, Apple iPads en mooie meiden...
Een App die een memory leak heeft?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Jahr00n het volgende:
M'n MBP wordt in de loop van de dag steeds trager, als ik dan in en uitlog is ie weer goed.. Activiteitenmonitor laat niks geks zien. Iemand een idee hoe dit kan?
Bovenbeste jopen, zo vroeg op de ochtend.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef Junkie het volgende:
Iets met Vladimir Putin, Apple iPads en mooie meiden...
Oud feit: Lion draait hier al twee weken heerlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:00 schreef Breuls het volgende:
Nieuw gerucht: Lion komt morgen 8.30 AM EST.
Ik denk dat dat inmiddels wel uitermate duidelijk is. Kun je uitleggen wat de reguliere Apple-gebruiker daaraan heeft?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oud feit: Lion draait hier al twee weken heerlijk.
Hij pimpt, want hij is nog 12. Maar de normale gebruiker kan het nog niet kopen. Ik las inderdaad dat het morgen dan moet gebeuren. Maar ja, geruchten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inmiddels wel uitermate duidelijk is. Kun je uitleggen wat de reguliere Apple-gebruiker daaraan heeft?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inmiddels wel uitermate duidelijk is. Kun je uitleggen wat de reguliere Apple-gebruiker daaraan heeft?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij pimpt, want hij is nog 12. Maar de normale gebruiker kan het nog niet kopen. Ik las inderdaad dat het morgen dan moet gebeuren. Maar ja, geruchten.
Net zoveel als elke twee dagen rapporteren 'Nieuw gerucht: morgen komt Lion uit'.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien moet je je inderdaad maar met games voor 12 jarigen bezighouden. Inschatten van andere zaken gaat je pet te boven zo te zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij pimpt, want hij is nog 12. Maar de normale gebruiker kan het nog niet kopen. Ik las inderdaad dat het morgen dan moet gebeuren. Maar ja, geruchten.
Ah, hij kan niet tegen plaagstootjes, wat lief!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Misschien moet je je inderdaad maar met games voor 12 jarigen bezighouden. Inschatten van andere zaken gaat je pet te boven zo te zien.
Ja, maar jij zit ook pas drie weken op Snow Leopardquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Tijn het volgende:
Ik zou sowieso pas upgraden zodra 10.7.1 of .2 uit is, maar goed, dat is mijn mening
En heb daardoor nooit de kinderziektes meegekregenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit ook pas drie weken op Snow Leopard
Ik moet nogquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit ook pas drie weken op Snow Leopard
Nou, die kinderziektes waar ik het meeste last van had (spotlight smart folder datumproblemen; mail bijlage niet uit prullenbak kunnen verwijderen) zitten nog steeds in 10.6.8. En 10.7 for that matterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
En heb daardoor nooit de kinderziektes meegekregen
[ afbeelding ]
Gezien de leeftijd van de GM verwacht ik dat de officiële release 10.7.1 isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Tijn het volgende:
Ik zou sowieso pas upgraden zodra 10.7.1 of .2 uit is, maar goed, dat is mijn mening
No offence, maar ik ben echt benieuwd naar wat de andere providers doen. Denk dat die abonnementen ook substantieel duurder worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Welkom terug in 2005![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik blij met mn 190sms/minuut + FUP internet voor 11.95quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Welkom terug in 2005.100 euro per gigabyte "buiten de bundel" vangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wachten op iPhone 5quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey, Walter wat denk je? Tijd om de iPhone 4 te sobchakken of nog even wachten?
* Walter_Sobchak is blij met zijn Vodafone abbo met 300 minuten en onbeperkt internet voor 15 euro per maand. Welke nog loopt tot oktober 2012.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ook die TV-gids/ANWB-aanbieding he? Topaanbieding, kan helaas niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[..]
* Walter_Sobchak is blij met zijn Vodafone abbo met 300 minuten en onbeperkt internet voor 15 euro per maand. Welke nog loopt tot oktober 2012.
Maar dan wordt de iPhone 4 toch nog minder waard?quote:
Exactquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij ook die TV-gids/ANWB-aanbieding he? Topaanbieding, kan helaas niet meer
Gewoon abo door laten lopen. Ga ik ook doen denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja ik ook van TV-gids: ¤ 10,95 voor 190 min/sms + onbeperkt internet t/m november 2012. Zal wel een flinke overgang worden daarna.
Ongetwijfeld, maar anders heb ik helemaal geen telefoon meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar dan wordt de iPhone 4 toch nog minder waard?
Zal ik er nog ¤450-¤500,- voor kunnen vragen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar anders heb ik helemaal geen telefoon meer
Ik zie tegen die tijd wel wat gangbare prijzen zijn voor iPhone 4 en nieuwe iPhone 5.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zal ik er nog ¤450-¤500,- voor kunnen vragen?
Same herequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij ook die TV-gids/ANWB-aanbieding he? Topaanbieding, kan helaas niet meer
Op de rekening wordt het dubbele abonnementsgeld gerekend, en dan de helft gecrediteerd vanwege de actie. Die korting zal je dus niet mee kunnen nemen. Maar dannog is ¤ 22 per maand voor onbeperkt data waarschijnlijk een koopje over een jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon abo door laten lopen. Ga ik ook doen denk ik.
Is dat niet voor je laptop?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd, die TV-gids actie lijkt nog te lopen: klik.
Of naar Singaporequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso is Nederland duur. Ik ga naar Denemarken binnenkort, en daar kan je gewoon voor 100kroon per maand (ong 13 euro) 15GB aan data erbij doen..
Cool.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zal 's bij ons moeke gaan polsen, Svy; die kan wellicht wel een Mac Mini vervanger gebruiken.
Nooit voor het product dat je koopt, lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:29 schreef Pino112 het volgende:
Voor diegenen die een iMac, MB of MBP wil kopen: deze week krijg je bij de MM een kadokaart van 100 euro. Er staat dat ie direct inwisselbaar is, dus eigenlijk 100 euro korting?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet een van jullie waar OSX Lion die autosave-information bewaart? Een hele handige functie imho, maar ik hoef niet mijn hele smart folder 'Vandaag' vol te hebben staan met 30 dezelfde bestandsnamen, waarvan er van 29 niet te achterhalen is via de statusbalk waar ze nu exact staan.
quote:Automatisch bewaren
Nu je bestanden niet meer handmatig hoeft op te slaan, kun je gewoon doorbuffelen. Automatisch bewaren in OS X Lion slaat je werk automatisch op. Terwijl je werkt, als je even niets doet en om de vijf minuten. Lion maakt geen extra exemplaren van het document aan, maar slaat alle wijzigingen in het werkdocument zelf op. Zo wordt de beschikbare schijfruimte optimaal benut.
Als je een beetje handig bent, kun je het zo zelf doen. Kwestie van zo'n setje op eBay of Marktplaats halen:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:41 schreef Tijn het volgende:
Godverdomme... twee jaar gaat het goed, maar net laat ik m'n iPhone 3GS in de badkamer op de tegels vallen. Ja hoor, scherm stuk
Heeft iemand een tip om het te fixen? Is bv zoiets betrouwbaar?
Ik heb net een beetje zitten Googlen en het valt me idd hard mee allemaal. Godzijdankquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent, kun je het zo zelf doen. Kwestie van zo'n setje op eBay of Marktplaats halen:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)070164#ht_1356wt_831
Instructies:
Maar er staan 100.000 van dat soort filmpjes op YouTube. Het is echt niet ingewikkeld, enige lastige stuk is het opwarmen van de lijm om het frame los te krijgen, maar als je dat met beleid doet, ben je zo klaar.
twitter:onemorething twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:07:37Het is zeker: morgen komt Lion uit! reageer retweet
Denk dat het zo ook wel in de Financial Results Q&A sessie wordt verteld, of net daarvoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
twitter:onemorething twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 23:07:37Het is zeker: morgen komt Lion uit! reageer retweet
Nee, ja.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
1e keer dat ik timemachine gebruik
Is dit
a) encrypted? of kan iedereen met deze externe hdd al mijn files gewoon inzien?
b) delta backups? of moet ik elke paar uur 200gb overschrijven?
KPN moet echt niet janken, zij waren zelf met internet voor 2.50 euro.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 8 minutenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:08 schreef Pino112 het volgende:
Lijkt me niet, keurig prijsje!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Binnenkort dees maar eens aanschaffen: http://bit.ly/qcwHq9
Of weten jullie nog iets goedkopers?
Hoeveel invoerbelasting komt daar nog bovenop?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Binnenkort dees maar eens aanschaffen: http://bit.ly/qcwHq9
Of weten jullie nog iets goedkopers?
0, want Dispatched from UK.quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoeveel invoerbelasting komt daar nog bovenop?
Ik heb echt nooit een idee hoe dat zit. Ik betaal me altijd weer blij met een internetbestelling. Weer wat geleerd. Al komt het meeste uit Japan, dus dat is vrij lastig te krijgen uit UK.quote:
Zolang je binnen EU bestelt, zou het geen probleem moeten zijn (want vrij verkeer van goederen).quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit een idee hoe dat zit. Ik betaal me altijd weer blij met een internetbestelling. Weer wat geleerd. Al komt het meeste uit Japan, dus dat is vrij lastig te krijgen uit UK.
Ik weet het niet. Ik gok dat ik me niet kan beheersen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:35 schreef henrivo het volgende:
Na alle berichten van de "uit-de-boom-kijkers" vraag ik me tóch af hoeveel procent van de gebruikers Lion morgen daadwerkelijk gaat installeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |