Wachten op iPhone 5quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey, Walter wat denk je? Tijd om de iPhone 4 te sobchakken of nog even wachten?
* Walter_Sobchak is blij met zijn Vodafone abbo met 300 minuten en onbeperkt internet voor 15 euro per maand. Welke nog loopt tot oktober 2012.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Welkom terug in 2005.100 euro per gigabyte "buiten de bundel" vangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ook die TV-gids/ANWB-aanbieding he? Topaanbieding, kan helaas niet meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[..]
* Walter_Sobchak is blij met zijn Vodafone abbo met 300 minuten en onbeperkt internet voor 15 euro per maand. Welke nog loopt tot oktober 2012.
Maar dan wordt de iPhone 4 toch nog minder waard?quote:
Exactquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij ook die TV-gids/ANWB-aanbieding he? Topaanbieding, kan helaas niet meer
Gewoon abo door laten lopen. Ga ik ook doen denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja ik ook van TV-gids: ¤ 10,95 voor 190 min/sms + onbeperkt internet t/m november 2012. Zal wel een flinke overgang worden daarna.
Ongetwijfeld, maar anders heb ik helemaal geen telefoon meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar dan wordt de iPhone 4 toch nog minder waard?
Zal ik er nog ¤450-¤500,- voor kunnen vragen?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar anders heb ik helemaal geen telefoon meer
Ik zie tegen die tijd wel wat gangbare prijzen zijn voor iPhone 4 en nieuwe iPhone 5.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zal ik er nog ¤450-¤500,- voor kunnen vragen?
Same herequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij ook die TV-gids/ANWB-aanbieding he? Topaanbieding, kan helaas niet meer
Op de rekening wordt het dubbele abonnementsgeld gerekend, en dan de helft gecrediteerd vanwege de actie. Die korting zal je dus niet mee kunnen nemen. Maar dannog is ¤ 22 per maand voor onbeperkt data waarschijnlijk een koopje over een jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon abo door laten lopen. Ga ik ook doen denk ik.
Is dat niet voor je laptop?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd, die TV-gids actie lijkt nog te lopen: klik.
Of naar Singaporequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso is Nederland duur. Ik ga naar Denemarken binnenkort, en daar kan je gewoon voor 100kroon per maand (ong 13 euro) 15GB aan data erbij doen..
Cool.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zal 's bij ons moeke gaan polsen, Svy; die kan wellicht wel een Mac Mini vervanger gebruiken.
Nooit voor het product dat je koopt, lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:29 schreef Pino112 het volgende:
Voor diegenen die een iMac, MB of MBP wil kopen: deze week krijg je bij de MM een kadokaart van 100 euro. Er staat dat ie direct inwisselbaar is, dus eigenlijk 100 euro korting?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet een van jullie waar OSX Lion die autosave-information bewaart? Een hele handige functie imho, maar ik hoef niet mijn hele smart folder 'Vandaag' vol te hebben staan met 30 dezelfde bestandsnamen, waarvan er van 29 niet te achterhalen is via de statusbalk waar ze nu exact staan.
quote:Automatisch bewaren
Nu je bestanden niet meer handmatig hoeft op te slaan, kun je gewoon doorbuffelen. Automatisch bewaren in OS X Lion slaat je werk automatisch op. Terwijl je werkt, als je even niets doet en om de vijf minuten. Lion maakt geen extra exemplaren van het document aan, maar slaat alle wijzigingen in het werkdocument zelf op. Zo wordt de beschikbare schijfruimte optimaal benut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |