Een App die een memory leak heeft?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Jahr00n het volgende:
M'n MBP wordt in de loop van de dag steeds trager, als ik dan in en uitlog is ie weer goed.. Activiteitenmonitor laat niks geks zien. Iemand een idee hoe dit kan?
Bovenbeste jopen, zo vroeg op de ochtend.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef Junkie het volgende:
Iets met Vladimir Putin, Apple iPads en mooie meiden...
Oud feit: Lion draait hier al twee weken heerlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:00 schreef Breuls het volgende:
Nieuw gerucht: Lion komt morgen 8.30 AM EST.
Ik denk dat dat inmiddels wel uitermate duidelijk is. Kun je uitleggen wat de reguliere Apple-gebruiker daaraan heeft?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oud feit: Lion draait hier al twee weken heerlijk.
Hij pimpt, want hij is nog 12. Maar de normale gebruiker kan het nog niet kopen. Ik las inderdaad dat het morgen dan moet gebeuren. Maar ja, geruchten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inmiddels wel uitermate duidelijk is. Kun je uitleggen wat de reguliere Apple-gebruiker daaraan heeft?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inmiddels wel uitermate duidelijk is. Kun je uitleggen wat de reguliere Apple-gebruiker daaraan heeft?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij pimpt, want hij is nog 12. Maar de normale gebruiker kan het nog niet kopen. Ik las inderdaad dat het morgen dan moet gebeuren. Maar ja, geruchten.
Net zoveel als elke twee dagen rapporteren 'Nieuw gerucht: morgen komt Lion uit'.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien moet je je inderdaad maar met games voor 12 jarigen bezighouden. Inschatten van andere zaken gaat je pet te boven zo te zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij pimpt, want hij is nog 12. Maar de normale gebruiker kan het nog niet kopen. Ik las inderdaad dat het morgen dan moet gebeuren. Maar ja, geruchten.
Ah, hij kan niet tegen plaagstootjes, wat lief!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Misschien moet je je inderdaad maar met games voor 12 jarigen bezighouden. Inschatten van andere zaken gaat je pet te boven zo te zien.
Ja, maar jij zit ook pas drie weken op Snow Leopardquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Tijn het volgende:
Ik zou sowieso pas upgraden zodra 10.7.1 of .2 uit is, maar goed, dat is mijn mening
En heb daardoor nooit de kinderziektes meegekregenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit ook pas drie weken op Snow Leopard
Ik moet nogquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit ook pas drie weken op Snow Leopard
Nou, die kinderziektes waar ik het meeste last van had (spotlight smart folder datumproblemen; mail bijlage niet uit prullenbak kunnen verwijderen) zitten nog steeds in 10.6.8. En 10.7 for that matterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
En heb daardoor nooit de kinderziektes meegekregen
[ afbeelding ]
Gezien de leeftijd van de GM verwacht ik dat de officiële release 10.7.1 isquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:49 schreef Tijn het volgende:
Ik zou sowieso pas upgraden zodra 10.7.1 of .2 uit is, maar goed, dat is mijn mening
No offence, maar ik ben echt benieuwd naar wat de andere providers doen. Denk dat die abonnementen ook substantieel duurder worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Welkom terug in 2005![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik blij met mn 190sms/minuut + FUP internet voor 11.95quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Welkom terug in 2005.100 euro per gigabyte "buiten de bundel" vangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |