Zeker dat harddisk niet kapot is?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Tijd geleden hier.Ik heb weer eens een vraag:
Waarom werkt Hotmail niet goed meer op Safari? Wanneer op een map geklikt wordt om te openen, reageert niets en dient meerdere keren te worden geklikt om het te openen. Daarnaast moet op bijlagen ook vaak meedere keren geklikt worden om het te openen. Waar kan dit aan liggen?
Het gaat niet om mij, maar om de vrouw en zij wil niet van Hotmail () af.
Thanks!
Edit:
Mijn MacBook uit 2007 : [ afbeelding ] heeft de laatste tijd kuren. Tijdens het kijken van een filmpje loopt hij regelmatig vast. Het geluid blijft dan 'tikken' en niets doet het meer. Met een harde reboot start ik dan opnieuw op. Ik heb al via Schijfhulp de schijf gecheckt. Wat kan er mis zijn?
Genaaid. iMac gekocht op 3 juni:(quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:31 schreef Junkie het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/macosx/uptodate/
Ben wel benieuwd hoe dit gaat worden geregeld.
Zal je dan een code worden gemaild?
Yep, vanmorgen nog een stukkie over getiktquote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef Junkie het volgende:
Iets met Vladimir Putin, Apple iPads en mooie meiden...
Een App die een memory leak heeft?quote:Op maandag 18 juli 2011 23:29 schreef Jahr00n het volgende:
M'n MBP wordt in de loop van de dag steeds trager, als ik dan in en uitlog is ie weer goed.. Activiteitenmonitor laat niks geks zien. Iemand een idee hoe dit kan?
Bovenbeste jopen, zo vroeg op de ochtend.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef Junkie het volgende:
Iets met Vladimir Putin, Apple iPads en mooie meiden...
Oud feit: Lion draait hier al twee weken heerlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:00 schreef Breuls het volgende:
Nieuw gerucht: Lion komt morgen 8.30 AM EST.
Ik denk dat dat inmiddels wel uitermate duidelijk is. Kun je uitleggen wat de reguliere Apple-gebruiker daaraan heeft?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oud feit: Lion draait hier al twee weken heerlijk.
Hij pimpt, want hij is nog 12. Maar de normale gebruiker kan het nog niet kopen. Ik las inderdaad dat het morgen dan moet gebeuren. Maar ja, geruchten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inmiddels wel uitermate duidelijk is. Kun je uitleggen wat de reguliere Apple-gebruiker daaraan heeft?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inmiddels wel uitermate duidelijk is. Kun je uitleggen wat de reguliere Apple-gebruiker daaraan heeft?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij pimpt, want hij is nog 12. Maar de normale gebruiker kan het nog niet kopen. Ik las inderdaad dat het morgen dan moet gebeuren. Maar ja, geruchten.
Net zoveel als elke twee dagen rapporteren 'Nieuw gerucht: morgen komt Lion uit'.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Misschien moet je je inderdaad maar met games voor 12 jarigen bezighouden. Inschatten van andere zaken gaat je pet te boven zo te zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij pimpt, want hij is nog 12. Maar de normale gebruiker kan het nog niet kopen. Ik las inderdaad dat het morgen dan moet gebeuren. Maar ja, geruchten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |