Same herequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij ook die TV-gids/ANWB-aanbieding he? Topaanbieding, kan helaas niet meer
Op de rekening wordt het dubbele abonnementsgeld gerekend, en dan de helft gecrediteerd vanwege de actie. Die korting zal je dus niet mee kunnen nemen. Maar dannog is ¤ 22 per maand voor onbeperkt data waarschijnlijk een koopje over een jaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon abo door laten lopen. Ga ik ook doen denk ik.
Is dat niet voor je laptop?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd, die TV-gids actie lijkt nog te lopen: klik.
Of naar Singaporequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:09 schreef Pino112 het volgende:
Sowieso is Nederland duur. Ik ga naar Denemarken binnenkort, en daar kan je gewoon voor 100kroon per maand (ong 13 euro) 15GB aan data erbij doen..
Cool.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zal 's bij ons moeke gaan polsen, Svy; die kan wellicht wel een Mac Mini vervanger gebruiken.
Nooit voor het product dat je koopt, lijkt mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:29 schreef Pino112 het volgende:
Voor diegenen die een iMac, MB of MBP wil kopen: deze week krijg je bij de MM een kadokaart van 100 euro. Er staat dat ie direct inwisselbaar is, dus eigenlijk 100 euro korting?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet een van jullie waar OSX Lion die autosave-information bewaart? Een hele handige functie imho, maar ik hoef niet mijn hele smart folder 'Vandaag' vol te hebben staan met 30 dezelfde bestandsnamen, waarvan er van 29 niet te achterhalen is via de statusbalk waar ze nu exact staan.
quote:Automatisch bewaren
Nu je bestanden niet meer handmatig hoeft op te slaan, kun je gewoon doorbuffelen. Automatisch bewaren in OS X Lion slaat je werk automatisch op. Terwijl je werkt, als je even niets doet en om de vijf minuten. Lion maakt geen extra exemplaren van het document aan, maar slaat alle wijzigingen in het werkdocument zelf op. Zo wordt de beschikbare schijfruimte optimaal benut.
Als je een beetje handig bent, kun je het zo zelf doen. Kwestie van zo'n setje op eBay of Marktplaats halen:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:41 schreef Tijn het volgende:
Godverdomme... twee jaar gaat het goed, maar net laat ik m'n iPhone 3GS in de badkamer op de tegels vallen. Ja hoor, scherm stuk
Heeft iemand een tip om het te fixen? Is bv zoiets betrouwbaar?
Ik heb net een beetje zitten Googlen en het valt me idd hard mee allemaal. Godzijdankquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je een beetje handig bent, kun je het zo zelf doen. Kwestie van zo'n setje op eBay of Marktplaats halen:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)070164#ht_1356wt_831
Instructies:
Maar er staan 100.000 van dat soort filmpjes op YouTube. Het is echt niet ingewikkeld, enige lastige stuk is het opwarmen van de lijm om het frame los te krijgen, maar als je dat met beleid doet, ben je zo klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |