Oh oke sorry, een heel pak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh oke sorry, een heel pak.is goed man. opsturen die zooi, ik wil hem nog voor het weekend binnen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Adres?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is goed man. opsturen die zooi, ik wil hem nog voor het weekend binnen hebben
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:12 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Dit gaat je geld kosten mattieHij woont in Zweden.
Ditquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:12 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
kost maar 2 euro ofzo om hierheen te sturenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Verzendkosten zijn hoger dan die wafels
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:12 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
hij zegt net dat hij het niet gaat versturenquote:
TS is nep.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hij zegt net dat hij het niet gaat versturen
LUL.
Ik kots op je ts![]()
![]()
![]()
Jij hebt het beloofdquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:27 schreef murp het volgende:
Ik zal eens in V&A vragen hoe ze om moeten gaan met mensen die niets opsturen terwijl de ander het wel behoort te krijgen
Ik zal eens in V&A vragen hoe ze om moeten gaan met mensen die niets opsturen terwijl de ander het wel behoort te krijgen
Doe maar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:27 schreef murp het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
In V&A worden die geband totdat ze de deal zijn nagekomen
In ONZ ook hoor ik via via.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
In V&A worden die geband totdat ze de deal zijn nagekomen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:36 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan V&A momenteel nog gewoon in hoor.
Ja ja was een grap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lezen jijquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:36 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan V&A momenteel nog gewoon in hoor.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:35 schreef gogosweden het volgende:
ik wil wel een deal met TS sluiten, als ts de deal naar lays paprika chips veranderd betaal ik de verzendkosten !
Serieus?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lays paprika chips, want die hebben ze hier gvd niet![]()
![]()
![]()
Je zit in je koelkast te kijken wat tegen de THT datum aan zit?quote:
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Je zit in je koelkast te kijken wat tegen de THT datum aan zit?
Ok.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:41 schreef Nielsch het volgende:
TS je bent echt een fucking trieste loser
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:50 schreef sciter het volgende:
Als Gogosweden de verzendskosten betaalt wil ik best een zak lays paprikachips opsturen.
ik ook !quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik pleit voor een centraal "Help gogosweden met Lays paprika-chips de Scandinavische winter door" topic.
Overmaken, hoe andersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Hoe wil je de verzendskosten betalen trouwens?
Douw er een paar zakken in danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:24 schreef sciter het volgende:
De prijs voor een pakketje naar Zweden is trouwens 6,75.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik pleit voor een centraal "Help gogosweden met Lays paprika-chips de Scandinavische winter door" topic.
Is er al een tijdje:quote:
Beetje in elkaar duwen enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Het mag niet groter zijn dan 100x50x50 en die zakken zijn best groot.
Dat niet, de verzendkosten,quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
stroopwafels duur vinden
had je het maar niet moeten beloven
En dan ook nog een grote bek hebben hier... Waar is de moraal gebleven?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:32 schreef TrippleDistilled het volgende:
Pauper actie, eerst beloven en dat dan niet nakomen.
Hebben ze ook een schandpaal hier?
hoe lang geleden is dat al?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:53 schreef smitjew het volgende:
Ik krijg ook nog een kilo chocola van albertheijnfietsrijder , zelfde shit als wat gogo nu heeft .
Sterkte gogo
al vrij lang maar zulke dingen onthoud je bij dit soort users.quote:
man die tegen zichzelf liegt , daar hou ik vanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:05 schreef Skillstorm het volgende:
Stop this, het komt er toch niet van. Als GoGo naar Nederland komt dan krijgt hij het wel.
Ga weg smitje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:06 schreef smitjew het volgende:
[..]
man die tegen zichzelf liegt , daar hou ik van
Wat doe ik fout , je krijgt van mij een emmer stuifzand als je zegt wat ik fout doe.quote:
Wat ik fout doe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:09 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wat doe ik fout , je krijgt van mij een emmer stuifzand als je zegt wat ik fout doe.
godver dm je adres , goed opglet zo laatquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:13 schreef glaba het volgende:
[..]
Wat ik fout doe.
Hier met die emmer!!!!1!
stuur het maar naar mijn famillie dan, dan zorgen die wel dat het hier komtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:05 schreef Skillstorm het volgende:
Stop this, het komt er toch niet van. Als GoGo naar Nederland komt dan krijgt hij het wel.
Totdat iemand won en TS geen wafels meer wilde opsturen. Dus eigenlijk kon je helemaal niets winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Valt wel mee, je kon een pak wafels winnen
helemaal mee eens iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:15 schreef dralion13 het volgende:
Pauper
verzenden van een pakketje kost 8,50, doe er een pak stroopwafels bij en je zit op 9 euro.
Nu is het topic niet meer te redden, maar voor 9 euro had je een legendarisch topic kunnen maken
okee bedankt voor dezen medendeling prettigen dag nog verderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godvergeten homo's! Ik zit dit topic te lezen en bedenk me dat me dit wel heel bekend voor komtzie ik dat dit topic uit 2011 komt.
Nu ben ik boos.
Ja nee zo niet he. Ik ben boos en jij steekt de draak met deze kwestie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
okee bedankt voor dezen medendeling prettigen dag nog verder
gr. gr. THeo en de kids
sorry ik steek geen draken want die bestaan natuurljjk niet het is heel vervelend dat je boos bent hopelijk heb je toch nog een leuken dag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja nee zo niet he. Ik ben boos en jij steekt de draak met deze kwestie.
Okok is geen probleem ja draken bestaan niet stom vn myquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
sorry ik steek geen draken want die bestaan natuurljjk niet het is heel vervelend dat je boos bent hopelijk heb je toch nog een leuken dag.
gr. gro. Theo en de Kids
nee is niet stom we vergizzen ons allenmaal wel eens kan gebeuren joh genen probleemquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Okok is geen probleem ja draken bestaan niet stom vn my
Groetjns aan j vriendin priscilla
okee sorrie gogonzweden we zullen het nietmeer doen hopenlijk ben je niet boos en heb je nog een prettigen dag verderquote:
"Nou, Meneer Visser heeft gesproken. Skillstorm, een eerste reactie?"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:47 schreef sciter het volgende:
´´Omdat Go Go Sweden in dit geval geen recht heeft van doorsteekpad maar meer van overloopachterhuis, zeg ik dat skillstorm de wafels moet opsturen, maar dat Go Go Sweden wel een dankbriefje moet sturen naar skillstorm, dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.´´
wat een pauperbende!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lays paprika chips, want die hebben ze hier gvd niet![]()
![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:23 schreef shazaam het volgende:
heeft ts nou ondertussen al is geleverd?
wat een hufter!quote:
even TS gequote voor het geval hij het topic uit z'n AT geknald heeftquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:05 schreef Skillstorm het volgende:
Van welke film is deze tekst?
What you talking bout Willis?! That him!
1 pak wafels krijg je opgestuurd als je het weet.
echt he, de grootste anticlimax aller tijden ditquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef shazaam het volgende:
[..]
wat een hufter!
TS waar ben je nou, na al die jaren, met je pak wafels ?
+ rente over het pak van al die tijd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef shazaam het volgende:
[..]
wat een hufter!
TS waar ben je nou, na al die jaren, met je pak wafels ?
1 pak plus 2,5 wafel ofzo ???quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:56 schreef epic_gram het volgende:
[..]
+ rente over het pak van al die tijd.
Dan heb je een halve container nodig om die te verschepen naar Zweden........quote:
ik denk dat ze wel blijft drijven hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef shazaam het volgende:
[..]
Dan heb je een halve container nodig om die te verschepen naar Zweden........
Pak wafels wel apart verzenden dan, anders krijgt gogosweden alleen maar een lege verpakking en plusmeisjequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef epic_gram het volgende:
[..]
ik denk dat ze wel blijft drijven hoor.
haha, of TS stopt het in een condoom en laat het haar doorslikken. Kan ze het daar uitpoepen en dan heeft gogo zijn wafelsquote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef shazaam het volgende:
[..]
Pak wafels wel apart verzenden dan, anders krijgt gogosweden alleen maar een lege verpakking en plusmeisje
Jajaquote:Op zondag 9 december 2012 03:25 schreef Skillstorm het volgende:
Volgende maand for real, pm adres, wat ik precies moet doen etc. beloofd. Je krijgt zelfs meerdere zakken chips.
Waarom volgende maand en niet morgen, zodat wij het hopelijk weer vergeten zijn zeker.quote:Op zondag 9 december 2012 03:25 schreef Skillstorm het volgende:
Volgende maand for real, pm adres, wat ik precies moet doen etc. beloofd. Je krijgt zelfs meerdere zakken chips.
Dat was je toch van plan.quote:Op zondag 9 december 2012 16:21 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan ook gewoon helemaal niet sturen he, dus doe even normaal.
Ik krijg mijn twijfels als mensen mij zo gaan uitdagen, dan krijg ik de neiging om echt niks te sturen.quote:
Dit topic is al best oudquote:Op zondag 9 december 2012 16:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik krijg mijn twijfels als mensen mij zo gaan uitdagen, dan krijg ik de neiging om echt niks te sturen.
quote:Op zondag 9 december 2012 16:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik krijg mijn twijfels als mensen mij zo gaan uitdagen, dan krijg ik de neiging om echt niks te sturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |