wat een pauperbende!quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lays paprika chips, want die hebben ze hier gvd niet![]()
![]()
![]()
neequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:23 schreef shazaam het volgende:
heeft ts nou ondertussen al is geleverd?
wat een hufter!quote:
even TS gequote voor het geval hij het topic uit z'n AT geknald heeftquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:05 schreef Skillstorm het volgende:
Van welke film is deze tekst?
What you talking bout Willis?! That him!
1 pak wafels krijg je opgestuurd als je het weet.
echt he, de grootste anticlimax aller tijden ditquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef shazaam het volgende:
[..]
wat een hufter!
TS waar ben je nou, na al die jaren, met je pak wafels ?
+ rente over het pak van al die tijd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:44 schreef shazaam het volgende:
[..]
wat een hufter!
TS waar ben je nou, na al die jaren, met je pak wafels ?
1 pak plus 2,5 wafel ofzo ???quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:56 schreef epic_gram het volgende:
[..]
+ rente over het pak van al die tijd.
Dan heb je een halve container nodig om die te verschepen naar Zweden........quote:
ik denk dat ze wel blijft drijven hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:58 schreef shazaam het volgende:
[..]
Dan heb je een halve container nodig om die te verschepen naar Zweden........
Pak wafels wel apart verzenden dan, anders krijgt gogosweden alleen maar een lege verpakking en plusmeisjequote:Op zaterdag 8 december 2012 23:59 schreef epic_gram het volgende:
[..]
ik denk dat ze wel blijft drijven hoor.
haha, of TS stopt het in een condoom en laat het haar doorslikken. Kan ze het daar uitpoepen en dan heeft gogo zijn wafelsquote:Op zondag 9 december 2012 00:00 schreef shazaam het volgende:
[..]
Pak wafels wel apart verzenden dan, anders krijgt gogosweden alleen maar een lege verpakking en plusmeisje
Jajaquote:Op zondag 9 december 2012 03:25 schreef Skillstorm het volgende:
Volgende maand for real, pm adres, wat ik precies moet doen etc. beloofd. Je krijgt zelfs meerdere zakken chips.
Waarom volgende maand en niet morgen, zodat wij het hopelijk weer vergeten zijn zeker.quote:Op zondag 9 december 2012 03:25 schreef Skillstorm het volgende:
Volgende maand for real, pm adres, wat ik precies moet doen etc. beloofd. Je krijgt zelfs meerdere zakken chips.
Dat was je toch van plan.quote:Op zondag 9 december 2012 16:21 schreef Skillstorm het volgende:
Ik kan ook gewoon helemaal niet sturen he, dus doe even normaal.
Ik krijg mijn twijfels als mensen mij zo gaan uitdagen, dan krijg ik de neiging om echt niks te sturen.quote:
Dit topic is al best oudquote:Op zondag 9 december 2012 16:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik krijg mijn twijfels als mensen mij zo gaan uitdagen, dan krijg ik de neiging om echt niks te sturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |