Een extra plan. We benaderen Lays met de vraag of ze iets kunnen betekenen voor gogosweden. Je kan denken aan een flinke doos chips die wordt verzonden naar zweden. Dat zou een gul gebaar zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jamijn lievelingschips heb ik al 3 jaar niet gegeten
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:54 schreef LompeHork het volgende:
Ik wil best even een mailtje sturen naar Lays, ik ken nog iemand die daar heeft gewerkt (research geloof ik) en werkt nu bij de fabriek in Groot-Brittanie!
Toffe actie
Gogosweden zal dat verschil niet proeven. Na 3 jaar droogstaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:55 schreef MaGNeT het volgende:
Vertel hem dan wel eerst even dat die dingen niet meer te eten zijn sinds de "25% minder zout" faal.
Karma.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:59 schreef Cucumissativus het volgende:
en wat krijgen we daar voor terug?
Maar het zou wel een enorme tegenvaller zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:01 schreef deepart het volgende:
[..]
Gogosweden zal dat verschil niet proeven. Na 3 jaar droogstaan.
Ik ben soms wel aardig, anders rij ik morgen eerst even langs de fabriek hier in Nederland, zit in Broek in Langedijk (quote:
Vind het wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:04 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar het zou wel een enorme tegenvaller zijn.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Die gast is zo'n fucking debiel he, waarom zou je dat doen voor hem
Die zak is oud manquote:
AHAHAH hoe kom je er bij zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus iemand met als usernamequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |