stuur het maar naar mijn famillie dan, dan zorgen die wel dat het hier komtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 03:05 schreef Skillstorm het volgende:
Stop this, het komt er toch niet van. Als GoGo naar Nederland komt dan krijgt hij het wel.
Totdat iemand won en TS geen wafels meer wilde opsturen. Dus eigenlijk kon je helemaal niets winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Valt wel mee, je kon een pak wafels winnen
helemaal mee eens iddquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:15 schreef dralion13 het volgende:
Pauper
verzenden van een pakketje kost 8,50, doe er een pak stroopwafels bij en je zit op 9 euro.
Nu is het topic niet meer te redden, maar voor 9 euro had je een legendarisch topic kunnen maken
okee bedankt voor dezen medendeling prettigen dag nog verderquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godvergeten homo's! Ik zit dit topic te lezen en bedenk me dat me dit wel heel bekend voor komtzie ik dat dit topic uit 2011 komt.
Nu ben ik boos.
Ja nee zo niet he. Ik ben boos en jij steekt de draak met deze kwestie.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
okee bedankt voor dezen medendeling prettigen dag nog verder
gr. gr. THeo en de kids
sorry ik steek geen draken want die bestaan natuurljjk niet het is heel vervelend dat je boos bent hopelijk heb je toch nog een leuken dag.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja nee zo niet he. Ik ben boos en jij steekt de draak met deze kwestie.
Okok is geen probleem ja draken bestaan niet stom vn myquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
sorry ik steek geen draken want die bestaan natuurljjk niet het is heel vervelend dat je boos bent hopelijk heb je toch nog een leuken dag.
gr. gro. Theo en de Kids
nee is niet stom we vergizzen ons allenmaal wel eens kan gebeuren joh genen probleemquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Okok is geen probleem ja draken bestaan niet stom vn my
Groetjns aan j vriendin priscilla
quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:27 schreef murp het volgende:
Ik zal eens in V&A vragen hoe ze om moeten gaan met mensen die niets opsturen terwijl de ander het wel behoort te krijgen
okee sorrie gogonzweden we zullen het nietmeer doen hopenlijk ben je niet boos en heb je nog een prettigen dag verderquote:
"Nou, Meneer Visser heeft gesproken. Skillstorm, een eerste reactie?"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:47 schreef sciter het volgende:
´´Omdat Go Go Sweden in dit geval geen recht heeft van doorsteekpad maar meer van overloopachterhuis, zeg ik dat skillstorm de wafels moet opsturen, maar dat Go Go Sweden wel een dankbriefje moet sturen naar skillstorm, dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.´´
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |