quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
lekker dat bloed in de bus smeren..maak jezelf daarvoor even schoon ofoz, nu zitten alle ploegmaten in je bloed.
ze hebben geen aids ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
lekker dat bloed in de bus smeren..maak jezelf daarvoor even schoon ofoz, nu zitten alle ploegmaten in je bloed.
Doet hij dat voor Genee? ik kijk daar niet naar namelijk. Dacht dat hij misschien bij Mart zou komen, maar dat zal wel niet dan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:32 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
....er verloren bij!!! Wat een kluns als verslaggever.
Bij de Tour d'Afrika gaf ik je gelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
Vino & Kashechkin hebben ooit 's het bloedzakje verwisseld...dat lijkt me toch een stukje onfrisser...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
vroeger gingen wielrenners een stukje met de treinquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Nober het volgende:
Kom opppppp Gesink, morgen ook met die bus, dan rij je ze er allemaal af!!!!
Lekker samen klonterenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vino & Kashechkin hebben ooit 's het bloedzakje verwisseld...dat lijkt me toch een stukje onfrisser...
Wat een baas.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
twee kanten sleutelbeen gebroken verder niks ernstigs
idd die bewoog nauwelijks en lag in foetushouding,quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond het veel enger hoe Brajkovic er bij lag.
Bijna geen profrenner die nog nooit wat breuken heeft opgelopen. Hoort bij het vak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
twee kanten sleutelbeen gebroken verder niks ernstigs
Ik zat hier van.. Maar die andere beweegt bijna niet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
idd die bewoog nauwelijks en lag in foetushouding,
Herbert riep, "Oh nee Gesink gevallen"
Zonneveld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd wie Ronald Waterreus opvolger wordt!
treintje,quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:39 schreef sjeeledrees het volgende:
ooohhh... Cipolinni, dat waren nog eens tijden...
En later met Lombardiquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
treintje,
Fagnini-Scirea-Calcaterra-MooieMario
Omdat het al een paar keer gepost is, maar voor alle zekerheid nog maar een keer:quote:
quote:Daarna komt Thijs Zonneveld, oud-renner en begaafd schrijver van wielerverhalen (7 tot en met 12 juli). Van 13 tot en met 18 juli schuift de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels (volgde de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya) aan en tenslotte zal Renate Verhoofstad vijf dagen naast Mart aan tafel zitten. Zij is op TV en voor kranten jarenlang correspondente in Italië geweest en werkt nu weer in Nederland.
Bedankt voor je link..Nee, ik heb de topic's hier niet allemaal gezien of gelezen gaat zo snel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
Omdat het al een paar keer gepost is, maar voor alle zekerheid nog maar een keer:
weet je hoe fucking lekker dat isquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd die fucking Orangina he die fransen.
Zo'n etappe wel, maar bij de laatste etappe kan ik het me wel voorstellen. Of bij de Alpe d'Huez.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef JimboSlice het volgende:
Ik zal wel wat mensen voor de kop stoten, maar ik vind het langs de kant staan bij een wielerwedstrijd maar een apart fenomeen. Helemaal als je bij een vlakke etappe staat te kijken en er speciaal voor naar Frankrijk afreist.
En dan is ie hier nog stukken beter dan bij Studio Voetbal.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:48 schreef danos het volgende:
Die galbak van reus met zijn nikszeggende gewouwel, ben blij als ie weg is!
Dankjewel voor jouw bijdrage. Dat voegt ook echt iets toe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:48 schreef danos het volgende:
Die galbak van reus met zijn nikszeggende gewouwel, ben blij als ie weg is!
Proloog is ook leuk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo'n etappe wel, maar bij de laatste etappe kan ik het me wel voorstellen. Of bij de Alpe d'Huez.
met vlakke etappe ben ik wel mee eens, maar als je bovenop een berg gaat staan waar je de renners al van ver ziet aankomen en onder je te zien gaan bij die haarspeldbochten en uiteindelijk langs je, dat is wel vet denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef JimboSlice het volgende:
Ik zal wel wat mensen voor de kop stoten, maar ik vind het langs de kant staan bij een wielerwedstrijd maar een apart fenomeen. Helemaal als je bij een vlakke etappe staat te kijken en er speciaal voor naar Frankrijk afreist.
Met heel de familie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef JimboSlice het volgende:
huh? het is gewoon sinas hoor, maar dan lekkerder.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net zeik in een flesje in de vorm van een balzak.
Bah.
Met vruchtvlees en een mooi flesje en jeugdsentiment van de campingquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? het is gewoon sinas hoor, maar dan lekkerder.
Zoals ik al zei; Zeik in een flesje in de vorm van een balzak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Met vruchtvlees en een mooi flesje en jeugdsentiment van de camping
Hij is zeker vergeten te schuddenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? het is gewoon sinas hoor, maar dan lekkerder.
Ik dacht al dat Gesink opgaf ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een paniekerige aankondiging van Mart ...alsof er iemand dood is...
Ja eigenlijk wel. Hopelijk een leuke ploeg voor hem waar hij nog wat mooie uitslagen kan rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef borisz het volgende:
Zat er wel een beetje aan te komen dat Weening weg gaat bij de Rabo's.
Oh, sommige fouten kan ik wel aan hoor, maar dit vind ik zo raar.quote:
Ja, lekker was dat vroeger.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Met vruchtvlees en een mooi flesje en jeugdsentiment van de camping
Dat Kruijswijk daar niet heen gaat en zijn eigen ploeg samen stelt zodat hij volgend jaar de Tour kan gaan proberen te winnen.quote:
Zal niet eens zo slechte keuze zijn. Krijgt hij meer vrijheid dan bij Rabo.quote:
Dan mag hij niet doorrijden van Luijckx als hij samen met Langeveld of Boom voorop zitquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal niet eens zo slechte keuze zijn. Krijgt hij meer vrijheid dan bij Rabo.
Ik denk dat de finish te zwaar voor hem is. Het is toch 2 km lichtjes bergop vlak voor de laatste km.quote:
Toer Huishoofd zit er morgen weer bijquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat de finish te zwaar voor hem is. Het is toch 2 km lichtjes bergop vlak voor de laatste km.
Is dat nieuw project ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Green Edge, Australië, vermoed ik voor Weening.
Dat is de nieuwe Australische ploeg die ze eerst voor dit jaar al wilden oprichtten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat nieuw project ofzo?
Of is dat huidige Geox?
Nieuw Australisch project.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat nieuw project ofzo?
Of is dat huidige Geox?
Tis nog altijd 1000x beter dan Karl & Co die maar 2 wielrenners kennen: Gilbert en VDBquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:17 schreef DeMessias het volgende:
Eerste volledige aflevering gezien. Ieman moet ze de naam Garate leren uitspreken, dat is een Spanjaard dus geen doffe eVerder: wie stuurt er een interviewer naar Frankrijk die nauwelijks Frans spreekt? Mart zelf was ook erg: Bozic, die kennen wij niet, Breaking news voor een uitgaande transfer en Ligthart nauwelijks laten uitspreken of m niet geloven als hij zegt dat Weening geen NK zou worden. Waterreus was wel top.
Jouw dooddoenertje is behoorlijk afgezaagd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tis nog altijd 1000x beter dan Karl & Co die maar 2 wielrenners kennen: Gilbert en VDB
Waar hebben ze het anders over gehad?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Jouw dooddoenertje is behoorlijk afgezaagd.
Kijk eens een aflevering, dan weet je het.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar hebben ze het anders over gehad?
Ik heb de eerste aflevering gekeken...van zoveel Gilbert en VDB-gefap werd ik misselijk...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:24 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Kijk eens een aflevering, dan weet je het.
Die 2 zijn toch belangrijk voor onze zuiderburen? Net zoals we hier extra letten op Gesink en de Rabo ploeg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waar hebben ze het anders over gehad?
Dit dus. Als ik naar Nederland 1 kijk erger ik me niet als het over Gesink gaat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die 2 zijn toch belangrijk voor onze zuiderburen? Net zoals we hier extra letten op Gesink en de Rabo ploeg.
Smeets beweert i.t.t. Vannieuwkerke niet dat Gesink met 2 vingers in de neus de Tour gaat winnen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit dus. Als ik naar Nederland 1 kijk erger ik me niet als het over Gesink gaat.
En de Franse regie zorgt ervoor dat hun renners ook nog wat voorstellen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:27 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dit dus. Als ik naar Nederland 1 kijk erger ik me niet als het over Gesink gaat.
Alleen in jouw droomwereld beweert Karl dat over VDB.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Smeets beweert i.t.t. Vannieuwkerke niet dat Gesink met 2 vingers in de neus de Tour gaat winnen...
Dicht Karl VDB dan geen goede kansen toe?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereld beweert Karl dat over VDB.
Ik zal jullie uit de droom helpen, beide hebben niet de capaciteit om de Tour te winnen, ze kunnen meedoen voor podiumplek.als alles meerzit.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:31 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Alleen in jouw droomwereld beweert Karl dat over VDB.
Helaas denken Karl & DeMessias daar anders over...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:35 schreef poiuytr het volgende:
Zou ik jullie is een geheimpje gaan vertellen?
VDB en gesink winnen hem beide niet
quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:35 schreef poiuytr het volgende:
Zou ik jullie is een geheimpje gaan vertellen?
![]()
VDB en gesink winnen hem beide niet
Een oud Frans spreekwoord zegt: In Parijs weten we 't.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas denken Karl & DeMessias daar anders over...
Andy valt voorlopig tegen, maar er zijn misschien wel meer kandidaten zoals Evans, Wiggins, Klöden, Leipheimer...quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:41 schreef DeMessias het volgende:
Contador en Andy Schleck zijn trouwens m'n kandidaatwinnaars. In tegenstelling tot sommige fantasietjes heb ik nooit iets anders beweerd.
Frank lijkt dit jaar in betere doen maar tsja er komen nog veel afdalingen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:41 schreef DeMessias het volgende:
Contador en Andy Schleck zijn trouwens m'n kandidaatwinnaars. In tegenstelling tot sommige fantasietjes heb ik nooit iets anders beweerd.
Menchov daalt ze er weer allemaal af!quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Frank lijkt dit jaar in betere doen maar tsja er komen nog veel afdalingen.
Ik kijk nu al uit naar Samuel Sánchez.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rini Wagtmans was legendarisch, bergop geen drol waard maar in de afdeling steeds weer veel goedmaken.
Zulke renners geven het geregiseerde gebeuren altijd een aparte draai.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar Samuel Sánchez.
Dat was een dusdanige winnaar dat iedereen die alweer vergeten is.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:45 schreef golfer het volgende:
Pedro Delgado was ook een leuk dalertje en gedrogeerd winnaar van de Tour.
Paar etappe's pakken en dan bij het eerste beste iets wat steiler was als een drempel in de remmen knijpen en richting het strand gaan. Terwijl de rest steunend en kreunend tegen de Tourmalet en Madeleine op moest. Wat een held.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:40 schreef sjeeledrees het volgende:
Cippo stapt toch bij het eerste viaduct af....
Het kan nog steeds maar ik zie nog geen opvolger.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:33 schreef Niox het volgende:
[..]
Paar etappe's pakken en dan bij het eerste beste iets wat steiler was als een drempel in de remmen knijpen en richting het strand gaan. Terwijl de rest steunend en kreunend tegen de Tourmalet en Madeleine op moest. Wat een held.
Marts mooiste uitspraak is voor mij "Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen"quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:40 schreef Firesphere het volgende:
Voor de liefhebber, heb ik vandaag een nieuwe versie van de Mart Bingo neergezet.
Deze kan in de komende weken nog weer eens wijzigen. Laatste versie is iig versie 7.
succes!
http://www.casa-laguna.net/downloads
(p.s. Jep, hotlinking prohibited)
twitter:LeTourAvecUBF twitterde op donderdag 07-07-2011 om 19:08:17Het uitzicht van Mart voor vanavond. http://t.co/ag1kjIs reageer retweet
Viltjes van Brand om de Aldi-wijn op te zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:03 schreef TUFKAL het volgende:
twitter:LeTourAvecUBF twitterde op donderdag 07-07-2011 om 19:08:17Het uitzicht van Mart voor vanavond. http://t.co/ag1kjIs reageer retweet
Ik mis Senk Joequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:40 schreef Firesphere het volgende:
Voor de liefhebber, heb ik vandaag een nieuwe versie van de Mart Bingo neergezet.
Deze kan in de komende weken nog weer eens wijzigen. Laatste versie is iig versie 7.
succes!
http://www.casa-laguna.net/downloads
(p.s. Jep, hotlinking prohibited)
Mario met z'n fratsen hoorde gewoon bij de 1e Tourweek. Als dan Alpen of Pyreneeen naderden, belde Giorgio Armani net met een interessante aanbieding en was Mario wegquote:Op donderdag 7 juli 2011 02:33 schreef Niox het volgende:
[..]
Paar etappe's pakken en dan bij het eerste beste iets wat steiler was als een drempel in de remmen knijpen en richting het strand gaan. Terwijl de rest steunend en kreunend tegen de Tourmalet en Madeleine op moest. Wat een held.
Hé zo laat pasquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond pas om 23.19, wordt met de dag later.
Kan Mart zich dat permitteren? Ja dat kan hij zich permitteren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:54 schreef Absurditeit het volgende:
Kan Mart zich dat permitteren? Ja dat kan hij zich permitteren.
Nog even en ik sta op als Mart begintquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Veel te laat idd. Terwijl je de avondetappe ook niet meer hebt om zeven uur.quote:
Nee.quote:
Hier ook niet hoorquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet iedereen kan elke dag tot 11 uur uitslapen
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:47 schreef ScudRaket het volgende:
We krijgen zo een aflevering van The Adams Family
Ja belachelijk dat trek ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Ik pak Brazilie - Uruguay op het WKu17 even mee. Halve finale.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Als ervoor nou nog een leuk programma was. Maar ik zit me nu gewoon te vervelen.
ik ook niet, net zo min kan ik zeggen dat ik 's avonds om 8 uur thuis ben. Kom net binnenvallen vanaf werk duys vind het eigenlijk wel prettigquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet iedereen kan elke dag tot 11 uur uitslapen
Stel je voor dat je die messcherpe analyses daar aan tafel mist of 1 van de briljante items.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:53 schreef Karina het volgende:
Maar goed dat ik morgen vrij ben, wat is dat voor achterlijke tijd? Kwart over 11Hopelijk kak ik niet in terwijl het bezig is.
Goede muziek aan, wijntje erbij en genieten! (Ja hier voelt het ook als noodgedwongen tijdverdrijfquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Als ervoor nou nog een leuk programma was. Maar ik zit me nu gewoon te vervelen.
Oh dat was wel leuk geweest. Maar nu begint het al bijna.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik pak Brazilie - Uruguay op het WKu17 even mee. Halve finale.
Ik maak notities, wie weet komt een van de uitspraken ooit nog van pasquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:09 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die messcherpe analyses daar aan tafel mist of 1 van de briljante items.
Ik heb geen drank ik huis, sufferd die ik ben.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:09 schreef thettes het volgende:
[..]
Goede muziek aan, wijntje erbij en genieten! (Ja hier voelt het ook als noodgedwongen tijdverdrijf)
Wie weet. Je hoort in ieder geval nooit clichés in dat programma.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:11 schreef Karina het volgende:
Ik maak notities, wie weet komt een van de uitspraken ooit nog van pas
Slipje van Ria.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:47 schreef Absurditeit het volgende:
Wat voor een verwassen stofdoek heeft hij nou dan weer in het zakje van zijn jasje gepropt?
Nee he? Dat scheelt een stuk inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wie weet. Je hoort in ieder geval nooit clichés in dat programma.
Je zegt het goed, valt of staatquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch valt of staat het succes van het programma bij de aanwezigheid van Mart.
Ik denk dat de gasten ineens uit de verf komen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:18 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen hoe dit programma is zonder Mart
Daar kun je je centen wel kwijt jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef Graaf_Kinterslaas het volgende:
[..]
Deauville is een prachtig plaatsje
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rijdt tegenwoordig ook goed...
sorry voor de slechte grap
Toch had hij het laatst lastig met de Alpe d'Huez.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rijdt tegenwoordig ook goed...
Laatst van de berg af en de wind mee haalde hij 129 km per uur op zijn fietsje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
Eindelijk een beetje leuke manjammer van de flaporen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Hij kan misschien schrijven, maar voorlezen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef sjeeledrees het volgende:
Twee nederlanders in de aanval gehad en hij opent met een tranentrekker over Boonen.
Hij heeft het toch gisteren geschrevenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef sjeeledrees het volgende:
Twee nederlanders in de aanval gehad en hij opent met een tranentrekker over Boonen.
Dit ging over een stukje wat vandaag in De Pers stond, knap dat dat over de etappe van vandaag zou gaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef sjeeledrees het volgende:
Nog erger, Renate Verhoofstadquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komen er eens lekkere wijven aan die tafel zitten?
Over twee weken vast en zeker Marianne Vos brrrrrrrrrrrrrrrr.
Helemaal gelijk, had een heel ander figuur voor ogen. My bad.quote:
Boogerd mocht willen dat hij in Zonneveld kwam.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Zonneveld ziet er goed uit. en Boogerd is vaste gast die regelmatig komt
die koersen gewoon als team uitstekend.quote:
NK hint hintquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef rubbereend het volgende:
Mooi plan van de vakantieploeg
[..]
die koersen gewoon als team uitstekend.
NK hints?quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef Szura het volgende:
Leipie dacht dat ie op de skatebaan was en wilde grinden
Morgen mag Gilbert ook niet sprintenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:35 schreef sjeeledrees het volgende:
Dacht dat Greipel de sprinter was bij Lotto???
...............quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:34 schreef sjeeledrees het volgende:
Wat is er een godsnaam met Petachi aan de hand?
Gilbert wil allesquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:35 schreef sjeeledrees het volgende:
Dacht dat Greipel de sprinter was bij Lotto???
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je bent geslaagd voor de eerste les frans.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |