quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
lekker dat bloed in de bus smeren..maak jezelf daarvoor even schoon ofoz, nu zitten alle ploegmaten in je bloed.
ze hebben geen aids ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
lekker dat bloed in de bus smeren..maak jezelf daarvoor even schoon ofoz, nu zitten alle ploegmaten in je bloed.
Doet hij dat voor Genee? ik kijk daar niet naar namelijk. Dacht dat hij misschien bij Mart zou komen, maar dat zal wel niet dan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:32 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
....er verloren bij!!! Wat een kluns als verslaggever.
Bij de Tour d'Afrika gaf ik je gelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
Vino & Kashechkin hebben ooit 's het bloedzakje verwisseld...dat lijkt me toch een stukje onfrisser...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
vroeger gingen wielrenners een stukje met de treinquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Nober het volgende:
Kom opppppp Gesink, morgen ook met die bus, dan rij je ze er allemaal af!!!!
Lekker samen klonterenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vino & Kashechkin hebben ooit 's het bloedzakje verwisseld...dat lijkt me toch een stukje onfrisser...
Wat een baas.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
twee kanten sleutelbeen gebroken verder niks ernstigs
idd die bewoog nauwelijks en lag in foetushouding,quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond het veel enger hoe Brajkovic er bij lag.
Bijna geen profrenner die nog nooit wat breuken heeft opgelopen. Hoort bij het vak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
twee kanten sleutelbeen gebroken verder niks ernstigs
Ik zat hier van.. Maar die andere beweegt bijna niet!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
idd die bewoog nauwelijks en lag in foetushouding,
Herbert riep, "Oh nee Gesink gevallen"
Zonneveld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:39 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ben benieuwd wie Ronald Waterreus opvolger wordt!
treintje,quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:39 schreef sjeeledrees het volgende:
ooohhh... Cipolinni, dat waren nog eens tijden...
En later met Lombardiquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
treintje,
Fagnini-Scirea-Calcaterra-MooieMario
Omdat het al een paar keer gepost is, maar voor alle zekerheid nog maar een keer:quote:
quote:Daarna komt Thijs Zonneveld, oud-renner en begaafd schrijver van wielerverhalen (7 tot en met 12 juli). Van 13 tot en met 18 juli schuift de in Barcelona woonachtige sportjournalist Edwin Winkels (volgde de Tour meerdere malen voor El Periódico de Catalunya) aan en tenslotte zal Renate Verhoofstad vijf dagen naast Mart aan tafel zitten. Zij is op TV en voor kranten jarenlang correspondente in Italië geweest en werkt nu weer in Nederland.
Bedankt voor je link..Nee, ik heb de topic's hier niet allemaal gezien of gelezen gaat zo snel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
Omdat het al een paar keer gepost is, maar voor alle zekerheid nog maar een keer:
weet je hoe fucking lekker dat isquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd die fucking Orangina he die fransen.
Zo'n etappe wel, maar bij de laatste etappe kan ik het me wel voorstellen. Of bij de Alpe d'Huez.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef JimboSlice het volgende:
Ik zal wel wat mensen voor de kop stoten, maar ik vind het langs de kant staan bij een wielerwedstrijd maar een apart fenomeen. Helemaal als je bij een vlakke etappe staat te kijken en er speciaal voor naar Frankrijk afreist.
En dan is ie hier nog stukken beter dan bij Studio Voetbal.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:48 schreef danos het volgende:
Die galbak van reus met zijn nikszeggende gewouwel, ben blij als ie weg is!
Dankjewel voor jouw bijdrage. Dat voegt ook echt iets toe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:48 schreef danos het volgende:
Die galbak van reus met zijn nikszeggende gewouwel, ben blij als ie weg is!
Proloog is ook leuk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo'n etappe wel, maar bij de laatste etappe kan ik het me wel voorstellen. Of bij de Alpe d'Huez.
met vlakke etappe ben ik wel mee eens, maar als je bovenop een berg gaat staan waar je de renners al van ver ziet aankomen en onder je te zien gaan bij die haarspeldbochten en uiteindelijk langs je, dat is wel vet denk ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef JimboSlice het volgende:
Ik zal wel wat mensen voor de kop stoten, maar ik vind het langs de kant staan bij een wielerwedstrijd maar een apart fenomeen. Helemaal als je bij een vlakke etappe staat te kijken en er speciaal voor naar Frankrijk afreist.
Met heel de familie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:47 schreef JimboSlice het volgende:
huh? het is gewoon sinas hoor, maar dan lekkerder.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net zeik in een flesje in de vorm van een balzak.
Bah.
Met vruchtvlees en een mooi flesje en jeugdsentiment van de campingquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? het is gewoon sinas hoor, maar dan lekkerder.
Zoals ik al zei; Zeik in een flesje in de vorm van een balzak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Met vruchtvlees en een mooi flesje en jeugdsentiment van de camping
Hij is zeker vergeten te schuddenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? het is gewoon sinas hoor, maar dan lekkerder.
Ik dacht al dat Gesink opgaf ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat een paniekerige aankondiging van Mart ...alsof er iemand dood is...
Ja eigenlijk wel. Hopelijk een leuke ploeg voor hem waar hij nog wat mooie uitslagen kan rijden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef borisz het volgende:
Zat er wel een beetje aan te komen dat Weening weg gaat bij de Rabo's.
Oh, sommige fouten kan ik wel aan hoor, maar dit vind ik zo raar.quote:
Ja, lekker was dat vroeger.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Met vruchtvlees en een mooi flesje en jeugdsentiment van de camping
Dat Kruijswijk daar niet heen gaat en zijn eigen ploeg samen stelt zodat hij volgend jaar de Tour kan gaan proberen te winnen.quote:
Zal niet eens zo slechte keuze zijn. Krijgt hij meer vrijheid dan bij Rabo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |