Zie fipo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:13 schreef CyberJesus het volgende:
Hoe heten die strips in de OP nou ook alweer?
Oh ja dat was hemquote:
Die is sickquote:
De hoeken in dat plaatje zijn duidelijk zo'n 45graden en hij laat er maar 3 zien. er moet dus nog een hoek zijn, die man loog dus tegen die vrouw.quote:
Morning Glory is een baasquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
Nog geen morning glory gepost?.
Kent iemand dat?.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eastside, westside, genocide! Sterk.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Monopoly-topic, altijd garant voor kwaliteit
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Mirel het volgende:
ja laat maar kutzooi, kut hosts overal, ik wil gewoon mass uploaden zonder gekloot en imageshack is de enige die me dat laat doen
imgur.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Mirel het volgende:
ja laat maar kutzooi, kut hosts overal, ik wil gewoon mass uploaden zonder gekloot en imageshack is de enige die me dat laat doen
imgur. comquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Mirel het volgende:
Psst, kijk eens een paar posts boven je.quote:
nieuw plaatje, edit, allesquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Psst, kijk eens een paar posts boven je.
Ook niet in een spoiler?quote:
quote:
Nee.quote:
Als ik daar alles in 1x upload zie ik nergens een link om de hele boel in 1 post te zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef Sloeber94 het volgende:
Meest bazige Electric Retard ooit: Linkje naar de site dus wees gerust smegmanusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel ik de link met een beugel niet zie.
in het engels is die leuker, dan rijmt iequote:
Poepgat.quote:
Hij heeft er nu ook een note bij.quote:
wat was er gepost! pm mequote:Op donderdag 7 juli 2011 16:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij heeft er nu ook een note bij.
SwJ praktijken dit.
quote:
Veel te klein, kan er niks van maken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:18 schreef zaans_boefje het volgende:
een eigen creatie, kan een zodanige poging tot toevoeging enige waardering oogsten?
![]()
[ link | afbeelding ]
png upload
Een tweede pogingquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Veel te klein, kan er niks van maken!
Ja en een GSM bestond ook niet, rot nu maar weer op.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:47 schreef essentieel het volgende:
[..]
Fail. Judas was allang dood toen Jezus daar hing.
nee, dat is relevant.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:56 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ja en een GSM bestond ook niet, rot nu maar weer op.
Die Electric Retard dingen bevatten ook veel random spuitende mannen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:23 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Hoe heten die 'strips' waarbij zo'n man elke keer random gaat spuiten (een verhaal begint en opeens; euuhhh WTF)?
Ik heb daar echt té hard om gelachen, zo random
Nee tuurlijk is dat niet relevant, maar waarom zo kanker slim proberen te doen, omdat er een fout in staat? Ga ergens anders de zuurpruim uithangen kutkneusquote:
Ja ik weet dus niet zeker of het die isquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:46 schreef sciter het volgende:
[..]
Die Electric Retard dingen bevatten ook veel random spuitende mannen.
Jeroomquote:
Die zijn tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:36 schreef mctwigt het volgende:
2 guys and a duck? anyone?
[strip] 2 guys and a duck #3 Yes we KWAAK!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ssssst (hopelijk lukt het me beter dan chickies hosselenquote:
quote:
drommels ik had alweer een nieuwe klaar staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je kunt niet hotlinken naar die site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dat vijfde plaatje bij die ddquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:06 schreef CitizenKane het volgende:
[ afbeelding ]
En meer in de geest van dit topic geloof ik:
[ afbeelding ]
Tinypicquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hij wil nie. Upload het ff naar tinypic dat werkt bij mij altijd goed
Die tatooquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:01 schreef Manke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meest briljante uit dit topic!quote:
Herkenbaar.quote:
Zooo slechtquote:
Volgens mij is het niet toegestaan, dus vandaar dat zulks hier niet voorkomt. Smegje weet het preciezer denk ik. Smegje, geef ons je verlossende antwoordquote:
Nee dus. De NSFW link is inderdaad NSFW en helaas ook niet geschikt voor ONZ.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet toegestaan, dus vandaar dat zulks hier niet voorkomt. Smegje weet het preciezer denk ik. Smegje, geef ons je verlossende antwoord
Doet niet.quote:
http://www.pbfcomics.com/quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van wie is dat stripje? Ik ben zijn site kwijt.
Dank uquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.pbfcomics.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |