SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dank U mevrouw Butsersquote:
Van mijn zuurverdiende centjes straks, ja dagquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja Tux wie weet krijg je nu wel een hogere uitkering.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat iemand vrijdag naar de Couchsurf meeting?
Ja zeker welquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Van mijn zuurverdiende centjes straks, ja dag
Goeie TT trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
10 duizend posts..
[ afbeelding ]Gefeliciteerd. Je hoort nu officieel bij de fok-autisten club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Let me ask you, does a machine like yourself ever experience fear?"
Zit jij er ook bij?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hoort nu officieel bij de fok-autisten club.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
10 duizend posts..
[ afbeelding ]Feli, maar je hebt me nog lang niet ingehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Gelukkig niet nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Feli, maar je hebt me nog lang niet ingehaald.
Al m'n accounts bij elkaar opgeteld makkelijk.quote:
Jeroom is altijd leuk.quote:
Jaloezie is a bitch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik hoor zojuist dat tuxxx zelfs vogelverschrikkers afschrikt. En dat heb jij geneukt, BDH?
Van wie hoorde je dat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik hoor zojuist dat tuxxx zelfs vogelverschrikkers afschrikt. En dat heb jij geneukt, BDH?
Van z'n alter ego.quote:
Ja die is ook zo lekker betrouwbaar he.quote:
Plop ze in kk z'n kont.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zit klaar met popcorn. Laat de show maar beginnen.
Ik ben wel heet genoeg om zoiets te doen ja.quote:
Ja he.quote:
Zeer zeker wel. Hij heeft verstand van zaken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die is ook zo lekker betrouwbaar he.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:09 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Hij heeft verstand van zaken.
Wat een humorloze kutplaatjes voor een twintiger.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat een humorloze kutplaatjes voor een twintiger.
Die is niet grappig. Die met Vegeta echter is altijd grappigquote:
Dat plaatje heb ik thuis als achtergrondquote:
Wa goade gij daor nou doen?quote:
"Ja ik heb uuh..." geen verstand? Geen weerwoord? Geen idee? Geen leven? Geen mooie vrouw? Vragen... vragen...quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wa goade gij daor nou doen?New Kids
In de Kruiskamp hebben ze vast geen mooie vrouwen, alleen om bier te halen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
"Ja ik heb uuh..." geen verstand? Geen weerwoord? Geen idee? Geen leven? Geen mooie vrouw? Vragen... vragen...
Oh da's wel eetbaar dat ding.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef kutkabouterin. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit beestje is echt een ultrabaas.
Gadver wat is dat voor rat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef kutkabouterin. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit beestje is echt een ultrabaas.
Dat is een harige poes (no pun intended).quote:
En dat harig poesje is van jou?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:52 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is een harige poes (no pun intended).
Ja. Of nouja, technisch gezien van d'r moederkat, maar die is van mij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dat harig poesje is van jou?
Kill it!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja. Of nouja, technisch gezien van d'r moederkat, maar die is van mij.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja. Of nouja, technisch gezien van d'r moederkat, maar die is van mij.
Zullen we samen harige poes eten?quote:
Ben ik altijd wel voor inquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen harige poes eten?
quote:
Satésausquote:
Pasgeleden nog wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Vroeger stond in het Stadsblad altijd een lijst met woningen en datums met info over hoelang diegene ingeschreven stond voordat ze dat huis hebben gekregen. Nu niet meer.![]()
quote:
Ja.quote:
Deze keer wel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen harige poes eten?
Balen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Herinnerde me ineens dat ik er een brief over heb gehad dat het is veranderd. De site ziet er wel een stuk beter uit. Ik had een lotnummer gekregen om in te vullen, maar ik heb geen prijs.
Ik heb alleen vorig jaar hier op fok wat gewonnen, voor de rest heb ik nog nooit van m'n leven wat gewonnen.quote:
Komt doordat je zelf al een lot uit de loterij bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen vorig jaar hier op fok wat gewonnen, voor de rest heb ik nog nooit van m'n leven wat gewonnen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Komt doordat je zelf al een lot uit de loterij bent.
Op de kermis had ik een keer gewonnen met schietenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen vorig jaar hier op fok wat gewonnen, voor de rest heb ik nog nooit van m'n leven wat gewonnen.
quote:
Kinderen altijd prijs?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op de kermis had ik een keer gewonnen met schieten
Nee, zodra ik de afwijking weet kan ik redelijk goed schieten hoorquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, zodra ik de afwijking weet kan ik redelijk goed schieten hoor
quote:
Je wint elke maand anders de loterij van de staat, samen met alle andere tokkies.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
O god die opmerking wilde ik maken in KK-modequote:Op donderdag 7 juli 2011 21:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je wint elke maand anders de loterij van de staat, samen met alle andere tokkies.
Na 100 keer weten we het wel hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je wint elke maand anders de loterij van de staat, samen met alle andere tokkies.
Ik was eerder.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O god die opmerking wilde ik maken in KK-mode
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Na 100 keer weten we het wel hoor.
Moet jij zeggen.Kan je het niet hebben dat Tux een uitkering heeft en jij tot je dood lekker kan werken?quote:
Jij moet ook zo lang werken tochquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.Kan je het niet hebben dat Tux een uitkering heeft en jij tot je dood lekker kan werken?
Ik ook niet hoor. Ik zoek gewoon een rijke vent en ga de oppas en schoonmaakster heel de dag lopen vervelen. Of ik win de jackpot of ik blijf voor altijd thuiswonen en ga ook rentenieren.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij moet ook zo lang werken tochEn ik niet. Rentenieren is voor winnaars en bdh!
Daarom zou ik nooit tegen een meisje zeggen hoeveel geld ik hebquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik zoek gewoon een rijke vent en ga de oppas en schoonmaakster heel de dag lopen vervelen. Of ik win de jackpot of ik blijf voor altijd thuiswonen en ga ook rentenieren.
Thuiswonen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik zoek gewoon een rijke vent en ga de oppas en schoonmaakster heel de dag lopen vervelen. Of ik win de jackpot of ik blijf voor altijd thuiswonen en ga ook rentenieren.
Net alsof je niet zo'n inschatting kan maken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit tegen een meisje zeggen hoeveel geld ik heb
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Thuiswonen!_!
Alsof je op een gegeven moment nog bij je ouders wil wonen.
Golddiggerquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof je niet zo'n inschatting kan maken.
Zakgeld van je man is geen salarisquote:
Ik heb later natuurlijk zo'n goede baan dat ik zakgeld uit kan delen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zakgeld van je man is geen salaris
Ga eens hard werken voor mijn geld man, ipv steeds te zuipen, dan doe je nog wat nuttigs.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Manmanman wat een topics toch weer vanavond.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:19 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Lekker toch een beetje houvast als je zo'n koe van achter penetreert
Je countergetroll faalt hard.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ga eens hard werken voor mijn geld man, ipv steeds te zuipen, dan doe je nog wat nuttigs.
Dan wil ik trouwenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb later natuurlijk zo'n goede baan dat ik zakgeld uit kan delen.
15:19 avond noemenquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Manmanman wat een topics toch weer vanavond.
Euh...watte?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:13 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Je countergetroll faalt hard.
Verloren...quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb zojuist weer een prijsvraag ingevuld, ik ben benieuwd.
Liefde. Pure liefdequote:
Weet jij wat dat is dan.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb zojuist weer een prijsvraag ingevuld, ik ben benieuwd.
Wij laten hun voor ons werken.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sowieso ja. Ik ben liever lui dan moe.
quote:
Ik weet niet.quote:
Ja da's waar.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Keer wat anders dan sophisticated.
Partytenten?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beetje leuke tenten op een donderdag?
Jazeker. Ik noem alleen geen namen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beetje leuke tenten op een donderdag?
Gewoon wat drinken en bij voorkeur meer vrouwen dan mannenquote:
In de Tux is misschien nog een plekje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon wat drinken en bij voorkeur meer vrouwen dan mannen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In de Tux is misschien nog een plekje.
daar zijn meer mannen dan vrouwenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In de Tux is misschien nog een plekje.
Het is daar toch donker.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
daar zijn meer mannen dan vrouwen
The Butsers Bar is leuker.quote:
Ben je homo dan.quote:
Joehoe!quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar zijn alleen mannen te vinden.
Ik regel mannen voor in jouw kelder. Hoef jij je niet te vervelen.quote:
Wat moet ik met van die nichten? Doe dan echte mannen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik regel mannen voor in jouw kelder. Hoef jij je niet te vervelen.
Die willen jou niet. Nichten ook niet trouwens. Blijft er weinig over he.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat moet ik met van die nichten? Doe dan echte mannen.
KKquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:09 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Die willen jou niet. Nichten ook niet trouwens. Blijft er weinig over he.
Neequote:
Jij weerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:09 schreef WatDachtJeNou het volgende:
[..]
Die willen jou niet. Nichten ook niet trouwens. Blijft er weinig over he.
Ja, maar niet met een meisjequote:
Je mag wel helpen hoor.quote:
Ga je alles kapotgooen danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij wilt al jouw spullen kapot hebben?
Nee. Komt door de zwaartekracht. Misschien wil Ceased wel. Die hoeft alleen over te steken.quote:
Voor hoeveel geld tuxxiepuxxie?quote:
Voor jou naturaquote:
Nee Tilburg is lekkerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef Gridlok het volgende:
Hoorde van iemand uit Tilburg dat Den Bosch een pauper stad was
Hij heeft gelijk. Tilburg is ook een pauperstad. Eindhoven ook. Eigenlijk is alleen Breda een enigszins fatsoenlijke stad in Brabant.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef Gridlok het volgende:
Ja wie zou dat nou zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef Gridlok het volgende:
It's a deal, old witchquote:
Alsof een mestkever zegt dat pizza vies is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef Gridlok het volgende:
Blijkbaar zijn jouw posts zo waardeloos dat fok ze niet meer accepteertquote:Op zondag 10 juli 2011 01:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat is dit voor grap.Ik kan niet meer posten. Het lukt alleen als ik doe alsof ik iemand wil quoten
Goed punt.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn jouw posts zo waardeloos dat fok ze niet meer accepteert. Alleen met een quote van een goede post, komen ze dan nog op een enigzins acceptabel niveau
.
Neequote:Op zondag 10 juli 2011 06:07 schreef haloisgay het volgende:
Tuxxx, wasij in hetc plein vandaag? ik was er namelijk ook maar ik ben echt weer compleet begaaid
Ja ik kreeg en sms dat mijn limiet voor mobiel internet buiten de EU bijna is bereikt, WTF, morgen maar ff bellen.quote:
Neen, gaat slechts over Boschveldquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik kreeg en sms dat mijn limiet voor mobiel internet buiten de EU bijna is bereikt, WTF, morgen maar ff bellen.
[..]
Ja ik kreeg en sms dat mijn limiet voor mobiel internet buiten de EU bijna is bereikt, WTF, morgen maar ff bellen.
Ohja ik kom nooit buiten Boschveld natuurlijkquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja ik kom nooit buiten Boschveld natuurlijk
Het Plein hoort ook niet bij de EUquote:Op zondag 10 juli 2011 12:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja ik kom nooit buiten Boschveld natuurlijk
Ik ben daar al ruim een maand niet meer geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[..]
Het Plein hoort ook niet bij de EU
Mijn zusje gisteren welquote:Op zondag 10 juli 2011 12:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben daar al ruim een maand niet meer geweest.
Die hoor je aan de ketting te houden.quote:
Ze dacht dat het plein de keuken was ofzoquote:Op zondag 10 juli 2011 15:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die hoor je aan de ketting te houden.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze dacht dat het plein de keuken was ofzo
[..]
Wie ben jij?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh en verder ben ik ook baas natuurlijk.
Het was vroeg.quote:
Ik ben heel vaak in DB ja. Woon er niet.quote:
lolquote:Op maandag 11 juli 2011 11:03 schreef bijdehand het volgende:
Tuxxie: http://www.nu.nl/internet(...)iel-internet-af.html
Waar dan? Werk je hier ofzo?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak in DB ja. Woon er niet.
Jij speelt dus gewoon valsquote:Op maandag 11 juli 2011 11:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben heel vaak in DB ja. Woon er niet.
Hoezo?quote:
Jij postte hier ook toen je hier nog niet woonde hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, maar jij woont er dus niet
En wat is heul vaak?
Gebruik dan de juiste smileys/PI's.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lekker serieus op in gaan allemaal weer
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een dubbelepuntP leek me toch wel duidelijk genoeg
Zal het er voortaan in drievoud onder zetten.
Komt omdat Barrie en ik gister niet zoveel gepost hebben fcoursequote:
Ik hoop hetquote:Op maandag 11 juli 2011 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Waar is KK trouwens? heeft ie een IP-ban te pakken?
Dat snappen wij ook wel. Het was gewoon om zeker te wete ndat we voorlopig rust hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hoop niet dat ik suggereerde dat ik het erg vond dat hij het topic niet volspamde?
quote:
quote:
Ligt gewoon aan je telefoonquote:
Opent hier prima hoor, en dat op mn mobielquote:Op [url=http:ope//forum.fok.nl/topic/1679017/5/50#99342058]maandag 11 juli 2011 22:11[/url] schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lekker zo
Laptopquote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan je telefoon
[ afbeelding ]
Had je maar gister een nieuwe moeten winnen. 1x op 't spijkertje schieten en je had een iPadquote:
Ja soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je maar gister een nieuwe moeten winnen. 1x op 't spijkertje schieten en je had een iPad
Daar zit het altijd tegenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja soms zit het mee, soms zit het tegen.
Die stringquote:
Met die clownquote:
Hebben jullie stiekem een rendez-vous gehadquote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je maar gister een nieuwe moeten winnen. 1x op 't spijkertje schieten en je had een iPad
Ben je al helemaal over?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn ADSL-lijn werkt om een of andere reden nog niet.Nou word ik morgen teruggebeld door de technische dienst. Ffffuuuuuu
Zo goed als, op een paar dingen na.quote:
En hoe bevalt het?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo goed als, op een paar dingen na.
Goedquote:
Ja hequote:
ADSLquote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn ADSL-lijn werkt om een of andere reden nog niet.Nou word ik morgen teruggebeld door de technische dienst. Ffffuuuuuu
Nee Sicko is leukquote:
Bij mijn ouders echt 0 problemen gehad. 2x ofzo gehad dat het een dag plat lag i.v.m. onderhoud/werkzaamheden (om het zo ff te noemen). Hier op m'n kamer heb ik gewoon die kenker harde glasvezel alles.quote:
Ja 100 meter ofzoquote:
Ik had toen nog @home, dat was op een gegeven moment zo dramatisch dat ik het eruit getieft heb.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mijn ouders echt 0 problemen gehad. 2x ofzo gehad dat het een dag plat lag i.v.m. onderhoud/werkzaamheden (om het zo ff te noemen). Hier op m'n kamer heb ik gewoon die kenker harde glasvezel alles.
Je bent 100 meter verhuisd? Ik val er namelijk midden inquote:
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bent 100 meter verhuisd? Ik val er namelijk midden in
Maar dat waren wij ook eerst, nog niet eens denk ikVan 2e huis in de straat, naar een huis om de hoek.
Dat is godverdomme een goeie vraagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er ergens een tent waar je belangrijke voetbalwedstrijden kan kijken en ook nog wat mensen op af komen?
Nou, dit huis is zo ongeveer 2x zo grootquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar waarom waren jullie dan verhuisd DuTank?
Oh okquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, dit huis is zo ongeveer 2x zo groot
En vanaf (ongeveer) september is ook mijn broertje het huis uit, dus ik ben benieuwd hoe ons mam zich de dagen gaat invullen... Ik heb nu al medelijden met d'rquote:
De Sjangquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er ergens een tent waar je belangrijke voetbalwedstrijden kan kijken en ook nog wat mensen op af komen?
Kwartfinale Argentinie, liefst met buitenlanders maar dat zal in DB wel niet meevallenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is godverdomme een goeie vraag
Cinq? Daar hangen iig tv's.
En wat noem jij belangrijk?
quote:
Ik heb nog wel een schoonmaak adres voor dr.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
En vanaf (ongeveer) september is ook mijn broertje het huis uit, dus ik ben benieuwd hoe ons mam zich de dagen gaat invullen... Ik heb nu al medelijden met d'r
Hmm, ik heb het idee dat daar vrij weinig aandacht naar is... In Amsterdam zitten in ieder geval een x-aantal "Argentijnse" restaurants. Maar om daar nou heen te gaan lijkt me niks voor jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kwartfinale Argentinie, liefst met buitenlanders maar dat zal in DB wel niet meevallen
Ergens in Eindhoven?
Haha, het is haar passie, maar niet bij anderen thuis.. Dat heeft ze namelijk al eens gedaan (weliswaar in een hotel als leidinggevende ofzo)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schoonmaak adres voor dr.
Denk dat zodra je er bent geweest bent het niet meer zo legendarisch zal zijn. Paupertent.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
![]()
op de een of ander manier legendarisch geworden bij ons, terwijl ik er nog nooit ben geweest
Wat een passiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha, het is haar passie, maar niet bij anderen thuis.. Dat heeft ze namelijk al eens gedaan (weliswaar in een hotel als leidinggevende ofzo)
ja daarom, maatjes van m'n broertje en hijzelf waren uitgeweest ofzo en toen kwamen ze zo'n leipe bosschenaar tegen: euh, gadde gullie ok nog ekkes mee naor de sjang, lekker pilske drinken nog of wa, jaaooh zeker joah, de sjang, etc etcquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat zodra je er bent geweest bent het niet meer zo legendarisch zal zijn. Paupertent.
Nou zo vies ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schoonmaak adres voor dr.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja daarom, maatjes van m'n broertje en hijzelf waren uitgeweest ofzo en toen kwamen ze zo'n leipe bosschenaar tegen: euh, gadde gullie ok nog ekkes mee naor de sjang, lekker pilske drinken nog of wa, jaaooh zeker joah, de sjang, etc etc
Een kei gezellige kroeg. Je kan er komen d.m.v. de Sjang express.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja daarom, maatjes van m'n broertje en hijzelf waren uitgeweest ofzo en toen kwamen ze zo'n leipe bosschenaar tegen: euh, gadde gullie ok nog ekkes mee naor de sjang, lekker pilske drinken nog of wa, jaaooh zeker joah, de sjang, etc etc
Ik mis de sjonniesquote:
Boschveld is beterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dat van iemand uit Boschveld
Het beste is gewoon beide nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Boschveld is beterLiever buitenlanders dan tokkies.
Jaaaa, maar als je tussen die moet kiezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het beste is gewoon beide niet
Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef DuTank het volgende:
Ach, ik mag niet klagen. Ik zit op kamers in Amsterdam-Noord
Amsterdam is best leuk (studeren) hoorquote:
Maaspoort. In ieder geval waar ik woon dan. Geen tokkies en geen buitenlanders.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef DuTank het volgende:
Voor mijn gevoel zijn er vrij weinig echt goede wijken in Den Bosch. Een paar kleine delen, zoals bij het Pierson daarzo, bij de IJzeren Vrouw. Ennee.. kom even zo niet op iets
Jaaa klopt inderdaad, Maaspoort is ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maaspoort. In ieder geval waar ik woon dan. Geen tokkies en geen buitenlanders.
Maaspoort is oke ole olequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaaa klopt inderdaad, Maaspoort is ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |