SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dank U mevrouw Butsersquote:
Van mijn zuurverdiende centjes straks, ja dagquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja Tux wie weet krijg je nu wel een hogere uitkering.![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaat iemand vrijdag naar de Couchsurf meeting?
Ja zeker welquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Van mijn zuurverdiende centjes straks, ja dag
Goeie TT trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
10 duizend posts..
[ afbeelding ]Gefeliciteerd. Je hoort nu officieel bij de fok-autisten club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Let me ask you, does a machine like yourself ever experience fear?"
Zit jij er ook bij?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:45 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je hoort nu officieel bij de fok-autisten club.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
10 duizend posts..
[ afbeelding ]Feli, maar je hebt me nog lang niet ingehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Gelukkig niet nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Feli, maar je hebt me nog lang niet ingehaald.
Al m'n accounts bij elkaar opgeteld makkelijk.quote:
Jeroom is altijd leuk.quote:
Jaloezie is a bitch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik hoor zojuist dat tuxxx zelfs vogelverschrikkers afschrikt. En dat heb jij geneukt, BDH?
Van wie hoorde je dat?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik hoor zojuist dat tuxxx zelfs vogelverschrikkers afschrikt. En dat heb jij geneukt, BDH?
Van z'n alter ego.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |