quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja daarom, maatjes van m'n broertje en hijzelf waren uitgeweest ofzo en toen kwamen ze zo'n leipe bosschenaar tegen: euh, gadde gullie ok nog ekkes mee naor de sjang, lekker pilske drinken nog of wa, jaaooh zeker joah, de sjang, etc etc
Een kei gezellige kroeg. Je kan er komen d.m.v. de Sjang express.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja daarom, maatjes van m'n broertje en hijzelf waren uitgeweest ofzo en toen kwamen ze zo'n leipe bosschenaar tegen: euh, gadde gullie ok nog ekkes mee naor de sjang, lekker pilske drinken nog of wa, jaaooh zeker joah, de sjang, etc etc
Ik mis de sjonniesquote:
Boschveld is beterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dat van iemand uit Boschveld
Het beste is gewoon beide nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Boschveld is beterLiever buitenlanders dan tokkies.
Jaaaa, maar als je tussen die moet kiezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het beste is gewoon beide niet
Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef DuTank het volgende:
Ach, ik mag niet klagen. Ik zit op kamers in Amsterdam-Noord
Amsterdam is best leuk (studeren) hoorquote:
Maaspoort. In ieder geval waar ik woon dan. Geen tokkies en geen buitenlanders.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef DuTank het volgende:
Voor mijn gevoel zijn er vrij weinig echt goede wijken in Den Bosch. Een paar kleine delen, zoals bij het Pierson daarzo, bij de IJzeren Vrouw. Ennee.. kom even zo niet op iets
Jaaa klopt inderdaad, Maaspoort is ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maaspoort. In ieder geval waar ik woon dan. Geen tokkies en geen buitenlanders.
Maaspoort is oke ole olequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaaa klopt inderdaad, Maaspoort is ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |