Jij postte hier ook toen je hier nog niet woonde hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ja, maar jij woont er dus niet
En wat is heul vaak?
Gebruik dan de juiste smileys/PI's.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lekker serieus op in gaan allemaal weer
quote:Op maandag 11 juli 2011 14:23 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Een dubbelepuntP leek me toch wel duidelijk genoeg
Zal het er voortaan in drievoud onder zetten.
Komt omdat Barrie en ik gister niet zoveel gepost hebben fcoursequote:
Ik hoop hetquote:Op maandag 11 juli 2011 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Waar is KK trouwens? heeft ie een IP-ban te pakken?
Dat snappen wij ook wel. Het was gewoon om zeker te wete ndat we voorlopig rust hebbenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:34 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik hoop niet dat ik suggereerde dat ik het erg vond dat hij het topic niet volspamde?
quote:
quote:
Ligt gewoon aan je telefoonquote:
Opent hier prima hoor, en dat op mn mobielquote:Op [url=http:ope//forum.fok.nl/topic/1679017/5/50#99342058]maandag 11 juli 2011 22:11[/url] schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat lekker zo
Laptopquote:Op maandag 11 juli 2011 22:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ligt gewoon aan je telefoon
[ afbeelding ]
Had je maar gister een nieuwe moeten winnen. 1x op 't spijkertje schieten en je had een iPadquote:
Ja soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je maar gister een nieuwe moeten winnen. 1x op 't spijkertje schieten en je had een iPad
Daar zit het altijd tegenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja soms zit het mee, soms zit het tegen.
Die stringquote:
Met die clownquote:
Hebben jullie stiekem een rendez-vous gehadquote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had je maar gister een nieuwe moeten winnen. 1x op 't spijkertje schieten en je had een iPad
Ben je al helemaal over?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn ADSL-lijn werkt om een of andere reden nog niet.Nou word ik morgen teruggebeld door de technische dienst. Ffffuuuuuu
Zo goed als, op een paar dingen na.quote:
En hoe bevalt het?quote:Op maandag 11 juli 2011 23:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo goed als, op een paar dingen na.
Goedquote:
Ja hequote:
ADSLquote:Op maandag 11 juli 2011 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mijn ADSL-lijn werkt om een of andere reden nog niet.Nou word ik morgen teruggebeld door de technische dienst. Ffffuuuuuu
Nee Sicko is leukquote:
Bij mijn ouders echt 0 problemen gehad. 2x ofzo gehad dat het een dag plat lag i.v.m. onderhoud/werkzaamheden (om het zo ff te noemen). Hier op m'n kamer heb ik gewoon die kenker harde glasvezel alles.quote:
Ja 100 meter ofzoquote:
Ik had toen nog @home, dat was op een gegeven moment zo dramatisch dat ik het eruit getieft heb.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Bij mijn ouders echt 0 problemen gehad. 2x ofzo gehad dat het een dag plat lag i.v.m. onderhoud/werkzaamheden (om het zo ff te noemen). Hier op m'n kamer heb ik gewoon die kenker harde glasvezel alles.
Je bent 100 meter verhuisd? Ik val er namelijk midden inquote:
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je bent 100 meter verhuisd? Ik val er namelijk midden in
Maar dat waren wij ook eerst, nog niet eens denk ikVan 2e huis in de straat, naar een huis om de hoek.
Dat is godverdomme een goeie vraagquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er ergens een tent waar je belangrijke voetbalwedstrijden kan kijken en ook nog wat mensen op af komen?
Nou, dit huis is zo ongeveer 2x zo grootquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar waarom waren jullie dan verhuisd DuTank?
Oh okquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, dit huis is zo ongeveer 2x zo groot
En vanaf (ongeveer) september is ook mijn broertje het huis uit, dus ik ben benieuwd hoe ons mam zich de dagen gaat invullen... Ik heb nu al medelijden met d'rquote:
De Sjangquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er ergens een tent waar je belangrijke voetbalwedstrijden kan kijken en ook nog wat mensen op af komen?
Kwartfinale Argentinie, liefst met buitenlanders maar dat zal in DB wel niet meevallenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is godverdomme een goeie vraag
Cinq? Daar hangen iig tv's.
En wat noem jij belangrijk?
quote:
Ik heb nog wel een schoonmaak adres voor dr.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
En vanaf (ongeveer) september is ook mijn broertje het huis uit, dus ik ben benieuwd hoe ons mam zich de dagen gaat invullen... Ik heb nu al medelijden met d'r
Hmm, ik heb het idee dat daar vrij weinig aandacht naar is... In Amsterdam zitten in ieder geval een x-aantal "Argentijnse" restaurants. Maar om daar nou heen te gaan lijkt me niks voor jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kwartfinale Argentinie, liefst met buitenlanders maar dat zal in DB wel niet meevallen
Ergens in Eindhoven?
Haha, het is haar passie, maar niet bij anderen thuis.. Dat heeft ze namelijk al eens gedaan (weliswaar in een hotel als leidinggevende ofzo)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schoonmaak adres voor dr.
Denk dat zodra je er bent geweest bent het niet meer zo legendarisch zal zijn. Paupertent.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
![]()
op de een of ander manier legendarisch geworden bij ons, terwijl ik er nog nooit ben geweest
Wat een passiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha, het is haar passie, maar niet bij anderen thuis.. Dat heeft ze namelijk al eens gedaan (weliswaar in een hotel als leidinggevende ofzo)
ja daarom, maatjes van m'n broertje en hijzelf waren uitgeweest ofzo en toen kwamen ze zo'n leipe bosschenaar tegen: euh, gadde gullie ok nog ekkes mee naor de sjang, lekker pilske drinken nog of wa, jaaooh zeker joah, de sjang, etc etcquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denk dat zodra je er bent geweest bent het niet meer zo legendarisch zal zijn. Paupertent.
Nou zo vies ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een schoonmaak adres voor dr.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja daarom, maatjes van m'n broertje en hijzelf waren uitgeweest ofzo en toen kwamen ze zo'n leipe bosschenaar tegen: euh, gadde gullie ok nog ekkes mee naor de sjang, lekker pilske drinken nog of wa, jaaooh zeker joah, de sjang, etc etc
Een kei gezellige kroeg. Je kan er komen d.m.v. de Sjang express.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja daarom, maatjes van m'n broertje en hijzelf waren uitgeweest ofzo en toen kwamen ze zo'n leipe bosschenaar tegen: euh, gadde gullie ok nog ekkes mee naor de sjang, lekker pilske drinken nog of wa, jaaooh zeker joah, de sjang, etc etc
Ik mis de sjonniesquote:
Boschveld is beterquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dat van iemand uit Boschveld
Het beste is gewoon beide nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Boschveld is beterLiever buitenlanders dan tokkies.
Jaaaa, maar als je tussen die moet kiezenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het beste is gewoon beide niet
Amsterdamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:05 schreef DuTank het volgende:
Ach, ik mag niet klagen. Ik zit op kamers in Amsterdam-Noord
Amsterdam is best leuk (studeren) hoorquote:
Maaspoort. In ieder geval waar ik woon dan. Geen tokkies en geen buitenlanders.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:00 schreef DuTank het volgende:
Voor mijn gevoel zijn er vrij weinig echt goede wijken in Den Bosch. Een paar kleine delen, zoals bij het Pierson daarzo, bij de IJzeren Vrouw. Ennee.. kom even zo niet op iets
Jaaa klopt inderdaad, Maaspoort is ok.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maaspoort. In ieder geval waar ik woon dan. Geen tokkies en geen buitenlanders.
Maaspoort is oke ole olequote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jaaa klopt inderdaad, Maaspoort is ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |