Oh da's wel eetbaar dat ding.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef kutkabouterin. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit beestje is echt een ultrabaas.
Gadver wat is dat voor rat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef kutkabouterin. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit beestje is echt een ultrabaas.
Dat is een harige poes (no pun intended).quote:
En dat harig poesje is van jou?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:52 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Dat is een harige poes (no pun intended).
Ja. Of nouja, technisch gezien van d'r moederkat, maar die is van mij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dat harig poesje is van jou?
Kill it!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja. Of nouja, technisch gezien van d'r moederkat, maar die is van mij.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja. Of nouja, technisch gezien van d'r moederkat, maar die is van mij.
Zullen we samen harige poes eten?quote:
Ben ik altijd wel voor inquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen harige poes eten?
quote:
Satésausquote:
Pasgeleden nog wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Vroeger stond in het Stadsblad altijd een lijst met woningen en datums met info over hoelang diegene ingeschreven stond voordat ze dat huis hebben gekregen. Nu niet meer.![]()
quote:
Ja.quote:
Deze keer wel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen harige poes eten?
Balen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Herinnerde me ineens dat ik er een brief over heb gehad dat het is veranderd. De site ziet er wel een stuk beter uit. Ik had een lotnummer gekregen om in te vullen, maar ik heb geen prijs.
Ik heb alleen vorig jaar hier op fok wat gewonnen, voor de rest heb ik nog nooit van m'n leven wat gewonnen.quote:
Komt doordat je zelf al een lot uit de loterij bent.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen vorig jaar hier op fok wat gewonnen, voor de rest heb ik nog nooit van m'n leven wat gewonnen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Komt doordat je zelf al een lot uit de loterij bent.
Op de kermis had ik een keer gewonnen met schietenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb alleen vorig jaar hier op fok wat gewonnen, voor de rest heb ik nog nooit van m'n leven wat gewonnen.
quote:
Kinderen altijd prijs?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op de kermis had ik een keer gewonnen met schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |