60e topic? Pas de OP even aanquote:Welkom bij het 60ste Fun met Funda topic!![]()
Kut, dan ben ik er ook één...quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:27 schreef Freddeh het volgende:
Dat wel, maar dat heeft er meer mee te maken dat ik weet wie de Garden Egg Chair ontworpen heeft
Tjees die mensen verzamelen rommelquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:45 schreef Ireth het volgende:
Trapje?
[ afbeelding ]
Geen voorraadkast aanwezig?
[ afbeelding ]
Hier!
De wandeldriedaagse.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:50 schreef Dr.Cooper het volgende:
Die 'voorraadkast'.
Wel een baas in 'iets':
[ afbeelding ]
Duidelijk ingericht voor de foto's. Die allemaal knetter onduidelijkzijn wat betreft de ruimte en er dan ook geen plattegrond bijzettenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:30 schreef Dr.Cooper het volgende:
Zo, het eten is klaar. Aan tafel dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien op: http://www.funda.nl/koop/(...)nt-150/omschrijving/
Verras me eens, want ik zie er werkelijk niets vreemds aan?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:12 schreef Resistor het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet helemaal aan deze foto...
[ afbeelding ]
-edit2-
Volgens mij staat er een grote spiegel op de foto. Ziet er vreemd uit.
Ik zag het ook niet direct, maar ik denk dat hij bedoelt het deel helemaal rechts, waar de gele auto staat.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Verras me eens, want ik zie er werkelijk niets vreemds aan?
Mja, maar uitvergroot lijkt het alsof die schuinoplopende muur links in beeld gewoon maar een stuk doorloopt, en dat je daarna die auto pas ziet.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zag het ook niet direct, maar ik denk dat hij bedoelt het deel helemaal rechts, waar de gele auto staat.
En volgens mij is het een opening in de muur. Er zit als je heel goed kijkt een toog, altans er is een begin van een toog te zien. Je kan ook zien dat de hedra in de lucht hangt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij is dat geen spiegel, maar eindigt de muur daar gewoon en loopt het dak nog een stukje verder incl. stenen. Soort van carport. Je kijkt namelijk tegen de achterkant van het huis aan, en als je de andere foto bekijkt van de voorkant staat die auto ook daar naast het huis.
[ afbeelding ]
Hmm, daar had ik niet aan gedacht. Wat naar...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:43 schreef Ivo1985 het volgende:
Zal wel een gedwongen verkoop zijn waarbij de huidige eigenaren/bewoners niet willen meewerken.
Gezien de omschrijving en staat van het schilderwerk aan de buitenzijde mag je toch wel op minstens een halve ton verbouwingskosten rekenen. Als het niet meer wordt.
Bij executieveilingen is dat vrij gebruikelijk. Alleen is dit geen executieverkoop. En ik vind die 175k ook erg veel voor dat uitgeleefde hok.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:25 schreef knuffelpoes het volgende:
Wie koopt nu een huis zonder het te kunnen bezichtigen? Ik denk niemand en dat is maar goed ook. Wat een vreemde verkoop. De gok nemen met 160.000 euro... tja...
Ja ok, maar die zijn meestal veel minder dan 175kquote:Op maandag 11 juli 2011 14:27 schreef Mercer het volgende:
Bij executieveilingen is dat vrij gebruikelijk. Alleen is dit geen executieverkoop. En ik vind die 175k ook erg veel voor dat uitgeleefde hok.
Geen enkele. Zelfs voor een starter die alleen start is het onmogelijk om een dergelijk bedrag op te hoesten.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:31 schreef knuffelpoes het volgende:
[..]
Ja ok, maar die zijn meestal veel minder dan 175k
Ik zie aan de buitenkant afbladerende verf, dat is gelijk een no go voor mij. Als mensen dat laten gebeuren, dan weet je eigenlijk al genoeg. En als de makelaar zegt dat het prima voor studenten zegt ook veel... maar welke student kan nu 175 betalen?
Ja ach, als dat huis zo voordelig in de markt zou zijn gezet dat je na renovatie uiteindelijk beter af bent dan met een vergelijkbaar huis in goede staat, dan zou het wel interessant zijn om "de gok" te wagen. Maar dat is niet het geval schat ik zo in.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:31 schreef knuffelpoes het volgende:
[..]
Ik zie aan de buitenkant afbladerende verf, dat is gelijk een no go voor mij. Als mensen dat laten gebeuren, dan weet je eigenlijk al genoeg. En als de makelaar zegt dat het prima voor studenten zegt ook veel... maar welke student kan nu 175 betalen?
Bekijk de brochure maar eens. Op zolder is een lekkage waar niets aan gedaan is. Schilderwerk is meer dan 10 jaar oud etc.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:36 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja ach, als dat huis zo voordelig in de markt zou zijn gezet dat je na renovatie uiteindelijk beter af bent dan met een vergelijkbaar huis in goede staat, dan zou het wel interessant zijn om "de gok" te wagen. Maar dat is niet het geval schat ik zo in.Van binnen zal het ook heel slecht zijn waarschijnlijk.
Ja vieze boel. En het huis ernaast is niet veel beter. Maar blijft natuurlijk het feit dat je 130m2 in Delft hebt en dat heeft zijn waarde, hoeveel die is, geen idee.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Bekijk de brochure maar eens. Op zolder is een lekkage waar niets aan gedaan is. Schilderwerk is meer dan 10 jaar oud etc.
Tsja, dat weet ik ook niet. Zou het zelf ook niet doen, maar wie weet zijn er gekken die er wel voor open staanquote:Op maandag 11 juli 2011 14:45 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja vieze boel. En het huis ernaast is niet veel beter. Maar blijft natuurlijk het feit dat je 130m2 in Delft hebt en dat heeft zijn waarde, hoeveel die is, geen idee.
Dat zeg je op basis van twee fotootjes van de voorzijde? Er is ook nog zoiets als interieur, lokale marktomstandigheden, locatie, etc.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:27 schreef Mercer het volgende:
[..]
Bij executieveilingen is dat vrij gebruikelijk. Alleen is dit geen executieverkoop. En ik vind die 175k ook erg veel voor dat uitgeleefde hok.
Professionele partijen. Desnoods een heel flatgebouw.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:25 schreef knuffelpoes het volgende:
Wie koopt nu een huis zonder het te kunnen bezichtigen? Ik denk niemand en dat is maar goed ook. Wat een vreemde verkoop. De gok nemen met 175.000 euro... tja...
Mee eens, maar neemt niet weg dat ik het veel vind voor dat hok, of het nou reëel is of niet. Zie ook mijn eerdere reactie hieronder.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zeg je op basis van twee fotootjes van de voorzijde? Er is ook nog zoiets als interieur, lokale marktomstandigheden, locatie, etc.
Maar we gaan erg offtopic, foto's moeten we hebben!quote:Op maandag 11 juli 2011 14:45 schreef Mercer het volgende:
[..]
Maar blijft natuurlijk het feit dat je 130m2 in Delft hebt en dat heeft zijn waarde, hoeveel die is, geen idee.
350 kuub is kleiner dan gemiddeld voor een woning in NL... Makelaars...quote:
Dat lage stoeltjes met het blauwe kussentje is ook meerdere malen gekloond. Aangekleed voor de foto's.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef Lienekien het volgende:
Vier keer hetzelfde tafeltje? Zouden ze er vier hebben of één steeds verplaatst hebben?
http://www.funda.nl/koop/(...)rderbinnensingel-99/
Hij staat zelfs bij de bovenburenquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:50 schreef Lienekien het volgende:
Vier keer hetzelfde tafeltje? Zouden ze er vier hebben of één steeds verplaatst hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)rderbinnensingel-99/
De pa van natuurlijk. Hypotheek, 225k, rentelasten 1000 euro per maand zonder gebruik van HRA. 4 studenten die elk 250 euro per maand betalen en je hebt je kosten eruit. Dus moet je zoon of dochter op zoek naar drie anderen die dat willen betalen.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:31 schreef knuffelpoes het volgende:
[..]
Als ik die inrichting zie, krijg ik een ernstig vermoeden dat het tijdelijk is ingericht door een bedrijf, dus eigenlijk al leeg staat. Allemaal veel te blauw en gecoördineerd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:42 schreef kvd het volgende:
[..]
Hij staat zelfs bij de bovenburenEn de lage stoeltjes staan er ook
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)erbinnensingel-99-b/
Volgens mij staat die paal wel recht hoor... Het is het huisquote:Op zondag 17 juli 2011 17:33 schreef Descendent het volgende:
Schat; parkeer jij de auto ff?? (oepsie)
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ickelolaan-24/fotos/
Voor mij direct de reden om dat huis niet te kopen. De grote zus van Chucky...quote:Op zondag 17 juli 2011 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Die pop bezorgt me de kriebels.
http://www.funda.nl/koop/koedijk/huis-47059924-kanaaldijk-121/
Nou inderdaad, ik zou er niet eens durven te bezichtigenquote:[..]
Voor mij direct de reden om dat huis niet te kopen. De grote zus van Chucky...
Die kamer erachter is best wel leuk eigenlijk:quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:30 schreef Dr.Cooper het volgende:
Zo, het eten is klaar. Aan tafel dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien op: http://www.funda.nl/koop/(...)nt-150/omschrijving/
Rookruimte?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die kamer erachter is best wel leuk eigenlijk:
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij meer op een gezamenlijke luchtplaats.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
Gezellige tuin
[ afbeelding ]
linkje
ongezellig juistquote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
Gezellige tuin
[ afbeelding ]
linkje
Gewoon asfalteren johquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef pinine het volgende:
[..]
ongezellig juist, tegels eruit en groen erin
Ze hebben wel een hoge pet op van de achterkant van het huis, ik mis een foto van de voorkant geloof ik... Bevestigt wel jouw opmerking van de voorkantquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef Kreupel het volgende:
Uitbouw niet afgemaakt...
[ afbeelding ]
of last van de wind?
Hier te vinden
Vreselijk huis (van buiten) trouwens, ben er al eens langsgelopen...
Gebroken wit en groene kozijnen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef broccolitaart het volgende:
Voorkant: http://maps.google.nl/map(...)bp=12,11.11,,0,-0.42
Echt ontzettend lelijk idd. Ik denk dat een licht kleurtje wonderen doet. Of juist geen kleur, gewoon mooi wit.
he bah, al teveel mensen straten hun tuin volledig dichtquote:
Leuk, zolang je het niet zelf hoeft bij te houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef pinine het volgende:
[..]
he bah, al teveel mensen straten hun tuin volledig dicht, ik ga voor groen
![]()
[ afbeelding ]
zomaar een groene tuin, wel ietwat saai
[ afbeelding ]
mijn eigen exotische jungletuin
[ afbeelding ]
't moet wel je hobby zijn maar dan heb je wat
[ afbeelding ]
da's wat anders dan die kille betegelde achterplaats
Voor sommige mensen is dat pure liefhebberij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk, zolang je het niet zelf hoeft bij te houden.
Prima, zolang ze het mij maar niet opdringen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat pure liefhebberij.
Ben het met je eens hoor, die opmerking van mij was sarcastisch. Vind jouw tuin wel mooi manquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef pinine het volgende:
[..]
he bah, al teveel mensen straten hun tuin volledig dicht, ik ga voor groen
![]()
[ afbeelding ]
zomaar een groene tuin, wel ietwat saai
[ afbeelding ]
mijn eigen exotische jungletuin
[ afbeelding ]
't moet wel je hobby zijn maar dan heb je wat
[ afbeelding ]
da's wat anders dan die kille betegelde achterplaats
Goh, waar denk je nou dat mijn "gezellig" over gingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef pinine het volgende:
[..]
ongezellig juist, tegels eruit en groen erin
Hebben ze niet gewoon een koepeltent uit elkaar getrokken?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
Interessante klamboe:
[ afbeelding ]
Ook leuk detail dat de TV er buiten staat![]()
Het hele huis valt me trouwens vies tegen gezien de prijs.
Als je die slaapkamers bekijkt vind ik die muren waar de ramen inzitten (met name de slaapkamers) erg dun eruit zien. Volgens mij zit je direct tegen de buitenmuur aan te kijken, en zitten er dus geen spouwmuren in. En die woonkamer... Jakkes, wat steriel. Je kan er mensen opereren en het zal er niet raar uitzien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Tja, het is ook wel een flinke lap grond natuurlijk, en de grond is duur.
Maar voor dat geld staat er in de omgeving wel leuker spul te koop.
Dit huis bijvoorbeeld.
Alleen de plaatsing van de WC in de badkamer... garantie voor krap crappen...
[ afbeelding ]
Dat valt toch wel mee als je de douchedeur open doet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Tja, het is ook wel een flinke lap grond natuurlijk, en de grond is duur.
Maar voor dat geld staat er in de omgeving wel leuker spul te koop.
Dit huis bijvoorbeeld.
Alleen de plaatsing van de WC in de badkamer... garantie voor krap crappen...
[ afbeelding ]
Ben op zoek naar zo'n klamboe! Dus.. wie weet waar je hem kunt kopen..?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hebben ze niet gewoon een koepeltent uit elkaar getrokken?
Over het geheel gezien inderdaad een te hoge prijs. Met een paar boekenkasten en een vleugel is het niet automatisch 850k waard lijkt me. Wel erg goed onderhouden als ik het zo op de foto's zie, behalve het hout aan de achtergevel.
nee, het moet je hobby zijn en er verstand van hebben anders wordt het niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk, zolang je het niet zelf hoeft bij te houden.
ieder zijn meug, je kan ook postzegels gaan verzamelen of zoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima, zolang ze het mij maar niet opdringen.
nee, die eigen huis en tuin-tuinen vindt ik maar niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Miendientje het volgende:
Is die tuin niet door eigen huis en tuin aangelegd? Hij komt me bekend voor.
Drie minuten googlenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:18 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ben op zoek naar zo'n klamboe! Dus.. wie weet waar je hem kunt kopen..?!
even googlen op parasol klamboe tadaaaaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:15 schreef Staal het volgende:
Ik wil zo'n tentklamboe voor in de tuin. Rustig zitten en geen last van wespen.
Lijkt wel alsof er een handgreep aan zit aan die kant.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Worteltjestaart het volgende:
Volgens mij is het een zijwand, die staan meestal vast
Volgens mij is het gewoon een douchedeur voor de WC, en zit de vaste zijwand aan deze kant, daar kijk je dus tegenaan, of doorheenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Worteltjestaart het volgende:
Volgens mij is het een zijwand, die staan meestal vast
2 zelfs, en in combinatie met die zwarte beugel aan de muur denk ik aan een aanpassing voor een minder valide.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Erasmo het volgende:
Lijkt wel alsof er een handgreep aan zit aan die kant.
quote:
waar leunt zo'n klamboe op?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
Interessante klamboe:
[ afbeelding ]
Ook leuk detail dat de TV er buiten staat![]()
Het hele huis valt me trouwens vies tegen gezien de prijs.
Je moet de link pakken van de foto. Dit doe je door met je rechtermuisknop linksonderin een fundafoto te klikken, dan ga je naar 'eigenschappen' en kopieer je de url. Die plak je hier, dan selecteer je die en klik je hierboven (boven het invoerveld) op het icoontje voor plaatje: dan komen de tags om de url te staan en verschijnt de foto zodra je op 'invoeren' klikt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef rosita1 het volgende:
thanks, hoe doe je dat? link plakken in dat venster (voeg afbeelding toe) lukt niet ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |