Volgens mij staat die paal wel recht hoor... Het is het huisquote:Op zondag 17 juli 2011 17:33 schreef Descendent het volgende:
Schat; parkeer jij de auto ff?? (oepsie)
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ickelolaan-24/fotos/
Voor mij direct de reden om dat huis niet te kopen. De grote zus van Chucky...quote:Op zondag 17 juli 2011 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Die pop bezorgt me de kriebels.
http://www.funda.nl/koop/koedijk/huis-47059924-kanaaldijk-121/
Nou inderdaad, ik zou er niet eens durven te bezichtigenquote:[..]
Voor mij direct de reden om dat huis niet te kopen. De grote zus van Chucky...
Die kamer erachter is best wel leuk eigenlijk:quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:30 schreef Dr.Cooper het volgende:
Zo, het eten is klaar. Aan tafel dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien op: http://www.funda.nl/koop/(...)nt-150/omschrijving/
Rookruimte?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die kamer erachter is best wel leuk eigenlijk:
[ afbeelding ]
Dat lijkt mij meer op een gezamenlijke luchtplaats.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
Gezellige tuin
[ afbeelding ]
linkje
ongezellig juistquote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef douche-eendje het volgende:
Gezellige tuin
[ afbeelding ]
linkje
Gewoon asfalteren johquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef pinine het volgende:
[..]
ongezellig juist, tegels eruit en groen erin
Ze hebben wel een hoge pet op van de achterkant van het huis, ik mis een foto van de voorkant geloof ik... Bevestigt wel jouw opmerking van de voorkantquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:49 schreef Kreupel het volgende:
Uitbouw niet afgemaakt...
[ afbeelding ]
of last van de wind?
Hier te vinden
Vreselijk huis (van buiten) trouwens, ben er al eens langsgelopen...
Gebroken wit en groene kozijnen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:19 schreef broccolitaart het volgende:
Voorkant: http://maps.google.nl/map(...)bp=12,11.11,,0,-0.42
Echt ontzettend lelijk idd. Ik denk dat een licht kleurtje wonderen doet. Of juist geen kleur, gewoon mooi wit.
he bah, al teveel mensen straten hun tuin volledig dichtquote:
Leuk, zolang je het niet zelf hoeft bij te houden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef pinine het volgende:
[..]
he bah, al teveel mensen straten hun tuin volledig dicht, ik ga voor groen
![]()
[ afbeelding ]
zomaar een groene tuin, wel ietwat saai
[ afbeelding ]
mijn eigen exotische jungletuin
[ afbeelding ]
't moet wel je hobby zijn maar dan heb je wat
[ afbeelding ]
da's wat anders dan die kille betegelde achterplaats
Voor sommige mensen is dat pure liefhebberij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk, zolang je het niet zelf hoeft bij te houden.
Prima, zolang ze het mij maar niet opdringen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat pure liefhebberij.
Ben het met je eens hoor, die opmerking van mij was sarcastisch. Vind jouw tuin wel mooi manquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef pinine het volgende:
[..]
he bah, al teveel mensen straten hun tuin volledig dicht, ik ga voor groen
![]()
[ afbeelding ]
zomaar een groene tuin, wel ietwat saai
[ afbeelding ]
mijn eigen exotische jungletuin
[ afbeelding ]
't moet wel je hobby zijn maar dan heb je wat
[ afbeelding ]
da's wat anders dan die kille betegelde achterplaats
Goh, waar denk je nou dat mijn "gezellig" over gingquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:19 schreef pinine het volgende:
[..]
ongezellig juist, tegels eruit en groen erin
Hebben ze niet gewoon een koepeltent uit elkaar getrokken?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
Interessante klamboe:
[ afbeelding ]
Ook leuk detail dat de TV er buiten staat![]()
Het hele huis valt me trouwens vies tegen gezien de prijs.
Als je die slaapkamers bekijkt vind ik die muren waar de ramen inzitten (met name de slaapkamers) erg dun eruit zien. Volgens mij zit je direct tegen de buitenmuur aan te kijken, en zitten er dus geen spouwmuren in. En die woonkamer... Jakkes, wat steriel. Je kan er mensen opereren en het zal er niet raar uitzien.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Tja, het is ook wel een flinke lap grond natuurlijk, en de grond is duur.
Maar voor dat geld staat er in de omgeving wel leuker spul te koop.
Dit huis bijvoorbeeld.
Alleen de plaatsing van de WC in de badkamer... garantie voor krap crappen...
[ afbeelding ]
Dat valt toch wel mee als je de douchedeur open doet?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Tja, het is ook wel een flinke lap grond natuurlijk, en de grond is duur.
Maar voor dat geld staat er in de omgeving wel leuker spul te koop.
Dit huis bijvoorbeeld.
Alleen de plaatsing van de WC in de badkamer... garantie voor krap crappen...
[ afbeelding ]
Ben op zoek naar zo'n klamboe! Dus.. wie weet waar je hem kunt kopen..?!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:17 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Hebben ze niet gewoon een koepeltent uit elkaar getrokken?
Over het geheel gezien inderdaad een te hoge prijs. Met een paar boekenkasten en een vleugel is het niet automatisch 850k waard lijkt me. Wel erg goed onderhouden als ik het zo op de foto's zie, behalve het hout aan de achtergevel.
nee, het moet je hobby zijn en er verstand van hebben anders wordt het niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Leuk, zolang je het niet zelf hoeft bij te houden.
ieder zijn meug, je kan ook postzegels gaan verzamelen of zoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima, zolang ze het mij maar niet opdringen.
nee, die eigen huis en tuin-tuinen vindt ik maar niksquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:04 schreef Miendientje het volgende:
Is die tuin niet door eigen huis en tuin aangelegd? Hij komt me bekend voor.
Drie minuten googlenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:18 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ben op zoek naar zo'n klamboe! Dus.. wie weet waar je hem kunt kopen..?!
even googlen op parasol klamboe tadaaaaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:15 schreef Staal het volgende:
Ik wil zo'n tentklamboe voor in de tuin. Rustig zitten en geen last van wespen.
Lijkt wel alsof er een handgreep aan zit aan die kant.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Worteltjestaart het volgende:
Volgens mij is het een zijwand, die staan meestal vast
Volgens mij is het gewoon een douchedeur voor de WC, en zit de vaste zijwand aan deze kant, daar kijk je dus tegenaan, of doorheenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:20 schreef Worteltjestaart het volgende:
Volgens mij is het een zijwand, die staan meestal vast
2 zelfs, en in combinatie met die zwarte beugel aan de muur denk ik aan een aanpassing voor een minder valide.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Erasmo het volgende:
Lijkt wel alsof er een handgreep aan zit aan die kant.
quote:
waar leunt zo'n klamboe op?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:14 schreef Worteltjestaart het volgende:
Interessante klamboe:
[ afbeelding ]
Ook leuk detail dat de TV er buiten staat![]()
Het hele huis valt me trouwens vies tegen gezien de prijs.
Je moet de link pakken van de foto. Dit doe je door met je rechtermuisknop linksonderin een fundafoto te klikken, dan ga je naar 'eigenschappen' en kopieer je de url. Die plak je hier, dan selecteer je die en klik je hierboven (boven het invoerveld) op het icoontje voor plaatje: dan komen de tags om de url te staan en verschijnt de foto zodra je op 'invoeren' klikt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:22 schreef rosita1 het volgende:
thanks, hoe doe je dat? link plakken in dat venster (voeg afbeelding toe) lukt niet ?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |