Ik hoef niet nog meer valpartijen te zien, ik vind het doodeng. Ik zat net echt van "auw".quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legendarische etappe. Nooit eerder gezien.
En volgens Frans Maassen zit het er nog niet op.
Zou niet de eerste keer zijn dat er zich een te barsten rijdt op zo'n paaltjequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:27 schreef Mr_DG het volgende:
Maarten en Herbert zien ook overal gevaar in
Wat had je gedacht? dat hij dat gat alleen zou dichtrijden?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme tomOp 6 min al. Tom stap alsjeblieft af. Je lijdensweg wordt groter en groter
Aanvalluh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Het is gedaan met de kopgroep. Nog zo'n 20 seconden.
Wordt waarschijnlijk toch niks meer, dus dan is het zinloze opoffering.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef Moonlighter het volgende:
Onbegrijpelijk dat QS geen mannetje met Tom mee laat rijden
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 06-07-2011 om 15:45:05Tussen 40 en 20 km voor de aankomst smalle weggetjes met bochten en grind. Meer valpartijen in aantocht. #tour reageer retweet
Alpe d'huez niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tourmalet heb ik afgelopen jaar gefietst net nadat de Tour er was geweest. Bazenberg
Ik zat toenstraks ook nog op mijn werk en heb helemaal niets gezien of gehoord. Geen tourliefhebber bij mij op de kamer (plus dat je de radio ook niet zo hard kunt zetten).quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien kijken er mensen niet naar de stream/TV?
Dan heb je inderdaad 2 man buiten tijdquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:29 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk toch niks meer, dus dan is het zinloze opoffering.
Dan luisteren ze maar naar de radio, of kijken ze op internet naar een live verslag.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien kijken er mensen niet naar de stream/TV?
Ff een sprintje trekken tochquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Wat had je gedacht? dat hij dat gat alleen zou dichtrijden?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:30 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dan luisteren ze maar naar de radio, of kijken ze op internet naar een live verslag.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat toenstraks ook nog op mijn werk en heb helemaal niets gezien of gehoord. Geen tourliefhebber bij mij op de kamer (plus dat je de radio ook niet zo hard kunt zetten).
Hoe kun je geen fan van Tom zijn, baas der bazen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:30 schreef TheNetwork het volgende:
Voor de fans; Er zal vanavond duidelijkheid komen over Boonen - Tour website, gaat hem wel uitrijden.
Ik ben ook fan van hem, maar ook van 20 anderen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:31 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoe kun je geen fan van Tom zijn, baas der bazen.
En de gele trui omdat hij deze nu het meest verdient, en omdat zijn gewone nu stuk is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:31 schreef Szura het volgende:
Wuyts pleit nu voor strijdlustprijs voor Boonen, als ie de etappe met zo'n verwondingen uitrijdt
Het klassement voor strijdlustigste Fransman bedoel je?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:31 schreef Szura het volgende:
Wuyts pleit nu voor strijdlustprijs voor Boonen, als ie de etappe met zo'n verwondingen uitrijdt
En terecht!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:31 schreef Szura het volgende:
Het heeft geen zin, maar het is wel leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Aanvallen heeft totaal geen zin, al zullen er wel een paar gekken zijn die het proberen
Ik ga over 10 minuten weg dus ik hoop dat het heel saai wordtquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het heeft geen zin, maar het is wel leuk om naar te kijken
Lijkt me niet verstandig. Boonen in deze toestand rijdt Engels er nog afquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:32 schreef VDBisgod het volgende:
Engels moet zich laten afzakken. Maakt hij zich nuttig.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga over 10 minuten weg dus ik hoop dat het heel saai wordt
Ik zou gewoon naar huis rijden, als die onzin met dat vallen. Doe je toch niet aan mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:34 schreef Karina het volgende:
Als renner zou ik nu bang zijn voor weer een valpartij.
Avondetappe vanavond kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mooi, weer een troll minder.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Gewoon even een afslagje pakken en hup naar Nederlandquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar huis rijden, als die onzin met dat vallen. Doe je toch niet aan mee.
gewoon in de bus stappen morgen weer een dagquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik zou gewoon naar huis rijden, als die onzin met dat vallen. Doe je toch niet aan mee.
Volgens Thijs Zonneveld niet in de laatste 50kmquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:33 schreef One_of_the_few het volgende:
Is er nog kans op waaiers of hebben ze besloten rustig uit te rijden?
dus hopen heeft geen zinquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja kijk ik altijd, als ik al terug ben van werk dan iig
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef Micson het volgende:
Hopelijk dadelijk een paar Leopard renners tegen de vlakte
Precies...onsympathieke zooi...knalhard gas geven als er een paar gaan liggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef Micson het volgende:
Ik zie zo heel veel van die smalle stukjes en al die rotondes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:34 schreef Micson het volgende:
[..]
Valt mee. Hij zit nu halverwege rechts.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:36 schreef Moonlighter het volgende:
Gesink moet nu wel een beetje ballen tonen i.p.v heel tijd daar achterin te blijven piepen
en als cancellera dan begint te huilen die ook gewoon een zetje gevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef Micson het volgende:
Hij spaart zijn valpartij voor een afdaling in de alpen..quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:35 schreef One_of_the_few het volgende:
Als iedereen valt en F. Schleck blijft nog staan, dan begin ik als een etappe als dit toch te vrezen dat hij straks de zee in rijdt.
Stug blijven volhouden dat het allemaal over is voor Gesink.quote:
Hij valt in het geel op de Champs Elysées. Op 3 kilometer en 5 meter van de finish.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:37 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Hij spaart zijn valpartij voor een afdaling in de alpen..
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij valt in het geel op de Champs Elysées. Op 3 kilometer en 5 meter van de finish.
Ik zei alleen maar dat hij nu gewoon niet zulke hogen ogen zal gooien verder, dit zit in je lijf en dat blijf je voelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Stug blijven volhouden dat het allemaal over is voor Gesink.
De auto is al voorbij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef Sasman het volgende:
Trouwens waarom krijgt Boonen nu geen hulp van de auto? Wat boeit die boete...?
Ik zou dr op inzetten bij Unibet... Kun je een leuke bom duiten mee binnen sleurenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij valt in het geel op de Champs Elysées. Op 3 kilometer en 5 meter van de finish.
Tegen de tijd dat het ertoe doet, over een week pas, is dat al wel weer weg. Het is alleen zorgen dat er geen tijd-schade komt; daar moet de hele ploeg voor werkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat hij nu gewoon niet zulke hogen ogen zal gooien verder, dit zit in je lijf en dat blijf je voelen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:40 schreef Drebbelman het volgende:
Hier leven die mensen een heel jaar naar toe. Als de tour langskomt met zijn allen rondjes draaien in een veld.
Nooit je oude TV met antenne weg doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:41 schreef Snuf. het volgende:
Nou ik zie de rest wel bij de Avondetappe, of ik moet nog even de tv aan kunnen zetten in de keuken straks
Die kunnen niet erger zijn dan hier. Toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef marcodej het volgende:
Oh help, ze hebben op de Telegraafsite de reacties onder het artikel over de val van Gesink open gezet...
Het is zeker de schuld van de Moslims?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef marcodej het volgende:
Oh help, ze hebben op de Telegraafsite de reacties onder het artikel over de val van Gesink open gezet...
Dat werkt niet meerquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Nooit je oude TV met antenne weg doen.
Voor zijn klassementquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat werd tijd, waarom neem je die Engels anders mee?
Daar heb je niks meer aanquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Check jij de telegraaf????quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef marcodej het volgende:
Heeft zo weinig zin aangezien er al enkele jaren geen uitzending meer op te ontvangen isquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Ok, mooi.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef Robar het volgende:
Radio tour de france zegt dat het Addy Engels is .......
2 shirtjes en een fiets. Al was het wel een kinderfietsje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:41 schreef Lolaatje het volgende:
[..]. Vroeg me al af wat het moest voorstellen, ik zag er weinig in.
Tering, spuit elf . .quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef Robar het volgende:
Radio tour de france zegt dat het Addy Engels is .......
Makkelijk koppen snellen. En het wielernieuws is af en toe wel aardig.quote:
Om bij de weert te blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat werd tijd, waarom neem je die Engels anders mee?
Die user was in de war met Van De Walle.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef wimderon het volgende:
De Gendt was daarnet in beeld trouwens, waar in #1 gemeld werd dat hij afgestapt was.
Klassementsambities...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef Reya het volgende:
Addy Engels offert zijn klassementsambities op, sympathiek.
Dat klopte inderdaad niet, kwam ik later ook achter.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef wimderon het volgende:
De Gendt was daarnet in beeld trouwens, waar in #1 gemeld werd dat hij afgestapt was.
Heb nog zo´n oude werkt wel....?quote:
Oh ja, nu je het zegt, die fiets had ik er niet uit kunnen halenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:43 schreef NightDream het volgende:
[..]
2 shirtjes en een fiets. Al was het wel een kinderfietsje.
Het is de schuld van links/Marokkanen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef marcodej het volgende:
Effe een poef erop op een 2e of 3e cat en je rijdt in 't geelquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef Robar het volgende:
[..]
126 Engels (NED, QST) +15:22
Kun je nog makkelijk terugpakken in de bergen.
één goed geplaatste demarrage op de Alpequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef Robar het volgende:
[..]
cest un petit chateauxquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ze in Frankrijk een publiek toilet bouwen met een torentje op, noemen ze 't ook een chateau, begin ik te denken.
Bartali stond in 1948 een half uur achter voordat ze naar de Alpen gingen. Ook als hij hier een kwartiertje extra verliest is Addy nog in pole position voor het geel in Parijs.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Kijk, zo kennen we Fok weerquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Het is de schuld van links/Marokkanen!
Nee gaat niet werken. Er wordt alleen nog maar digitaal uitgezonden, dus je hebt een tv met DVB-T tuner nodig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Heb nog zo´n oude werkt wel....?![]()
FF de schuur naar het merk kijken?
Chateau Zabriskiequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ze in Frankrijk een publiek toilet bouwen met een torentje op, noemen ze 't ook een chateau, begin ik te denken.
Dream on!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Jullie met je sarcasme tov Engels, als hij dadelijk per ongeluk als eerste Nederlander in 6 jaar een etappe wint dan ben ik benieuwd wat er over hem gezegd wordt
Dan is het de allergrootste held op aarde.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Jullie met je sarcasme tov Engels, als hij dadelijk per ongeluk als eerste Nederlander in 6 jaar een etappe wint dan ben ik benieuwd wat er over hem gezegd wordt
Nee. Dat hebben ze afgekapt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Heb nog zo´n oude werkt wel....?![]()
FF de schuur naar het merk kijken?
Precies.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
dan hebben we dat zien aankomenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Schaatsfan89 het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Bartali stond in 1948 een half uur achter voordat ze naar de Alpen gingen. Ook als hij hier een kwartiertje extra verliest is Addy nog in pole position voor het geel in Parijs.
Spaart zich voor de Alpe D'Huez.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Zeker als hij vandaag nog wint.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan is het de allergrootste held op aarde.
Hehe, erop en erover dadelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zeker als hij vandaag nog wint.
Ga schaatsen kijken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Petit is een uitzondering.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
andersom he, eerst zelfst. naamwoord dan bijvoeg. naamwaard
Nee. Er zijn een aantal uitzonderingen waaronder petit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
andersom he, eerst zelfst. naamwoord dan bijvoeg. naamwoord
En petit is een van de uitzonderingen daaropquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
andersom he, eerst zelfst. naamwoord dan bijvoeg. naamwoord
Men probeert dat gat niet dicht te rijden, men probeert op tijd binnen te komen en als het verlies zo relatief traag blijft oplopen, zal dat wel lukken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:47 schreef Drebbelman het volgende:
Het gat wordt er echter niet kleiner op, bijna 7 minuten nu.
Dan werd ik vorig jaar voor de gek gehouden door monteurje van Expert, 50 euro.....quote:
Moet lukken voor boonen hij heeft nu engels dus kan je de 10 minuten regel door 2en delen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:47 schreef Drebbelman het volgende:
Het gat wordt er echter niet kleiner op, bijna 7 minuten nu.
reedtquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:49 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Preudhomme zat op die motor, geen wonder dat ie als zo'n mafkees reedt
Preudhomme was niet de betreffende motorrijder...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:49 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Ja best wel... Alhoewel je wel via digitenne (DVB-T) kunt kijken; nederland1 is free to air... Ik dacht 2 en 3 ook...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:48 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Dan werd ik vorig jaar voor de gek gehouden door monteurje van Expert, 50 euro.....![]()
.....
Daarna gingen ze ook failliet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:48 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Dan werd ik vorig jaar voor de gek gehouden door monteurje van Expert, 50 euro.....![]()
.....
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:49 schreef Micson het volgende:
[ afbeelding ]
Komt ervan als je alleen woont op je 19e..... er gaan claims vallen hier.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:51 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ja best wel... Alhoewel je wel via digitenne (DVB-T) kunt kijken; nederland1 is free to air... Ik dacht 2 en 3 ook...
Geweldige coureur.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef Micson het volgende:
[..]
Aandachtshoertje inderdaad die Voeckler
Ze zeiden Preudhomme toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef NightDream het volgende:
[..]Nog een keer luisteren naar wat ze zeiden.
Met al die valpartijen heb je kans dat je de kopgroep het haalt als het weer gebeurt.quote:
Harde valpartijen van oa Gesink, Brajkovic, Contador. Peloton ging rijden, mede ook door kans op waaiers. Verder heel nerveus peloton, met meerdere valpartijtjes tot gevolg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben net terug van het Waalstrand en hoor de commentator zeggen 'dat het zo'n rare rit is' en na het lezen van ook de TT vraag ik me af wat er allemaal is gebeurd?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef Moonlighter het volgende:
Gesink valt 1 keer en durft niet meer voorin te rijden
Is niet grappigquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:53 schreef tong80 het volgende:
Grappig. Eerst Preud'Home en nu Brian Roy.
Allebei fout geschrevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:53 schreef tong80 het volgende:
Grappig. Eerst Preud'Home en nu Brian Roy.
Ernstig bij Gesink?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Harde valpartijen van oa Gesink, Brajkovic, Contador. Peloton ging rijden, mede ook door kans op waaiers. Verder heel nerveus peloton, met meerdere valpartijtjes tot gevolg.
Dat is Prudhommequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:54 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Check 'ns ff wie de directeur is van de TDF
Plus een gedisqualificeerde motorquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Harde valpartijen van oa Gesink, Brajkovic, Contador. Peloton ging rijden, mede ook door kans op waaiers. Verder heel nerveus peloton, met meerdere valpartijtjes tot gevolg.
Geweldig? Want? Of mis ik sarcasme.quote:
Viel zeer hard ja, had duidelijk pijn, maar kon 'gewoon' doorrijden. Is iig flink door elkaar geschud. Brajko is uitgevallen, die viel in dezelfde valpartij.quote:
Niks sarcasme. Gewoon een sterk en attractief renner. Zo zouden er meer moeten zijn.quote:
Heel veel gewonnen, zeker dit jaar. Beste Franse coureur van dit moment.quote:
Spermalink, ik kijkt niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef DeMessias het volgende:
http://www.sporza.be/permalink/1.1060362 Boonen op de grond
Voor het peleton nog wel?? Ik heb ze niet eens voorbij zien komenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef Drebbelman het volgende:
Op de pagina van de NOS rijden Engels en Boonen 7.22 voor op het peloton
Als ik al deze filmpjes kijk ben ik wel een beetje bij he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef DeMessias het volgende:
http://www.sporza.be/permalink/1.1060362 Boonen op de grond
Nog niet bekend, maar Engels rijdt 6 minuten voorop met Boonen.quote:
Hoezo? Sanchez rijdt al helemaal nooit voor Gesink. Dat zijn Niermann, Boom, Tjallingii, Garate en Barredo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:56 schreef Moonlighter het volgende:
Volgens mij moet Sanchez voor mollema rijden. Geen goed teken voor Gesink
Wowquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef Drebbelman het volgende:
Op de pagina van de NOS rijden Engels en Boonen 7.22 voor op het peloton
Is toch nog nodig gezien de reacties in dit topic.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:56 schreef Ereinion het volgende:
Het dagelijkse 'het palmares van Voeckler oplezen' moment hebben we ook weer.
Ok sorry, nee dat wist ik niet. Ik vond het desondanks wel een leuke (matige) grapquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef Glenn0 het volgende:
[..]
Dat probeer ik hem dus even duidelijk te maken
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:58 schreef Allrounder het volgende:
Een tweet: Ik geef een valpartijtje, neem je wielrenspullen mee! #tdf
twitter:raykerckhoffs twitterde op woensdag 06-07-2011 om 16:57:44Rabobank gaat Gesink in bus onderzoeken. Daar zal dan besloten worden of bezoek aan ziekenhuis nodig is. Eerste geluiden optimistisch. #tdf reageer retweet
Thanks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Viel zeer hard ja, had duidelijk pijn, maar kon 'gewoon' doorrijden. Is iig flink door elkaar geschud. Brajko is uitgevallen, die viel in dezelfde valpartij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |