Ik hoef niet nog meer valpartijen te zien, ik vind het doodeng. Ik zat net echt van "auw".quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Legendarische etappe. Nooit eerder gezien.
En volgens Frans Maassen zit het er nog niet op.
Zou niet de eerste keer zijn dat er zich een te barsten rijdt op zo'n paaltjequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:27 schreef Mr_DG het volgende:
Maarten en Herbert zien ook overal gevaar in
Wat had je gedacht? dat hij dat gat alleen zou dichtrijden?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme tomOp 6 min al. Tom stap alsjeblieft af. Je lijdensweg wordt groter en groter
Aanvalluh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
Het is gedaan met de kopgroep. Nog zo'n 20 seconden.
Wordt waarschijnlijk toch niks meer, dus dan is het zinloze opoffering.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef Moonlighter het volgende:
Onbegrijpelijk dat QS geen mannetje met Tom mee laat rijden
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 06-07-2011 om 15:45:05Tussen 40 en 20 km voor de aankomst smalle weggetjes met bochten en grind. Meer valpartijen in aantocht. #tour reageer retweet
Alpe d'huez niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tourmalet heb ik afgelopen jaar gefietst net nadat de Tour er was geweest. Bazenberg
Ik zat toenstraks ook nog op mijn werk en heb helemaal niets gezien of gehoord. Geen tourliefhebber bij mij op de kamer (plus dat je de radio ook niet zo hard kunt zetten).quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien kijken er mensen niet naar de stream/TV?
Dan heb je inderdaad 2 man buiten tijdquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:29 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk toch niks meer, dus dan is het zinloze opoffering.
Dan luisteren ze maar naar de radio, of kijken ze op internet naar een live verslag.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien kijken er mensen niet naar de stream/TV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |