Nee hoor, ik ben een beetje boos nu.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
Etsu is altijd heel stil voor de lapo omdat hij zich mentaal moet voorbereiden ofzo
Oh. Verkeerd getypt, bedoelde je 69?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, 89 heeft met iets anders te maken
Omdat ik het met dezelfde leraren niet zag zitten en vavo door school betaald werdquote:
Aight.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik het met dezelfde leraren niet zag zitten en vavo door school betaald werd
Nee :$ heeft met vriendengroep te makenquote:
Keek jij de pain game?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Schat, waarom zou ik dat ene doen als aan jou denken gelijk staat aan DOUBLE RAINBOWS![]()
![]()
![]()
JWT, gratis naar school, gratis boeken en lekker veel vrij. Me gustaquote:
Zou het niet weten. Maar ik heb het zelf vaak niet door als ik iets onacceptabels doe/zeg. Vandaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je iets gedaan/gezegd wat ik niet acceptabel vind dan?
Oh, nee hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Maar ik heb het zelf vaak niet door als ik iets onacceptabels doe/zeg. Vandaar.
Oninteressant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef Mr.DD het volgende:
Ik zie in de lampenkap een schaduw van een groot insect lopen.
Sorry, ik had het toch echt over een insect in een lamp, niet over jouw bestaan..?quote:
Jij snapt hem. Daarom oninteressant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sorry, ik had het toch echt over een insect in een lamp, niet over jouw bestaan..?
Ouch, bitchfight.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sorry, ik had het toch echt over een insect in een lamp, niet over jouw bestaan..?
Ik heb zin om, in navolging van 4chan, mensen aan te zetten tot zelfmoord op een online board.quote:
Klinkt opwindend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb zin om, in navolging van 4chan, mensen aan te zetten tot zelfmoord op een online board.
Behoort ook tot onnozel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wil je liever discussiëren over het leed in de wereld?
"De zin van het leven"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wil je liever discussiëren over het leed in de wereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Geef zelf eens een suggestie dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het gaat van onnozel tot onnozeler hier.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef Mr.DD het volgende:
Wisten jullie dat ik ooit een kleurwedstrijd heb gewonnen?Wat leeeeeeeeeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je gewonnen?
![]()
Wisten jullie dat ik ooit een kleurwedstrijd heb gewonnen?Ben trots op je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een trein getekend en hij was heel mooi en toen mochten we naar Slagharen!!quote:
Dank jequote:
Wisten jullie dat ik ooit een kleurwedstrijd heb gewonnen?Ik stond ooit in een of andere gedichtenbundelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(We moesten gedichten schreven van school, groep 7 ofzo, en dat stuurde ze op naar een wedstrijden ik won
![]()
Slagharenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik had een trein getekend en hij was heel mooi en toen mochten we naar Slagharen!!
[..]
Dank je
Wisten jullie dat ik ooit een kleurwedstrijd heb gewonnen?Ik heb van alles gewonnen op de basisschool, o.a. een medaille van papier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me compleet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
SlagharenBaas.
Ik vind jou een prima gozer, vanaf nu.
Ik ook een ballonwedstrijd, hij kwam tot in Duitsland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb van alles gewonnen op de basisschool, o.a. een medaille van papier...
Bij ons op school moest je gedichten voordragen en elk jaar waren het dezelfde leerlingen die wonnen, inderdaad de kennissen van de jury leden. Corrupte kut basisschool altijd buiten de prijzen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik stond ooit in een of andere gedichtenbundel
(We moesten gedichten schreven van school, groep 7 ofzo, en dat stuurde ze op naar een wedstrijden ik won
Ik heb ooit een eetwedstrijd gewonnen en mocht toen een jaar lang gratis naar de Mac.... ben ik nu ook een "prima gozerrrr"? hihihiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
SlagharenBaas.
Ik vind jou een prima gozer, vanaf nu.
watquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij ons op school moest je gedichten voordragen en elk jaar waren het dezelfde leerlingen die wonnen, inderdaad de kennissen van de jury leden. Corrupte kut basisschool altijd buiten de prijzen.
Jij wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb ooit een eetwedstrijd gewonnen en mocht toen een jaar lang gratis naar de Mac.... ben ik nu ook een "prima gozerrrr"? hihihi![]()
![]()
Ik vind jou ook een prima meid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef emzor1994 het volgende:
Ik heb een keer een architecten wedstrijd gewonnen..
Moesten we een plein ontwerpen, dik veel moeite...
Hebben ze mijn idee gebruikt en ik won een kleurdoos en een schetsboekje.. ik haat tekenen..
Ik ben ver misbruikt voor mijn pleinontwerp talenten.
Eerlijk waar :jaquote:
Cool.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een prima meid.Topwijffie.
koekjestrommel1quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Slagharen is een bazenpark. Discussie gesloten.
oud nieuwsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
koekjestrommel1Wijze met wijze uitspraken en wijze woorden.
Oke.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef emzor1994 het volgende:
Ik ga 10 augustus naar de EftelingRaak me aan!
Ik ook, fucking elke dag bijbel liederen zingen en fucking bijbel boeken opdreunen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zat op een pauper basisschool, dat wel
INTIEM CONTACTquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef emzor1994 het volgende:
Ik ga 10 augustus naar de EftelingRaak me aan!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, fucking elke dag bijbel liederen zingen en fucking bijbel boeken opdreunen.
Hele familie is gereformeerd dus ook ik moest er aan gelovenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, fucking elke dag bijbel liederen zingen en fucking bijbel boeken opdreunen.
door een groep 8 leerling?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
Ikzat op een achterlijke basisschool
In groep 8 werd een leraar neergestoken door een oud-leerling.
nee, volgend jaar hooguitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook
Allemaal tussen vmbo-bb lui. Waren wel aardig, alleen het niveau van onderwijsAnders had ik nu mijn VWO diploma
Ik zat ook op zo'n school.. Ik heb de Bijbel hier nog ergens liggen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:00 schreef emzor1994 het volgende:
Ik zat op een top basisschool.. Toen ik daar op school kwam zaten er 40 leerlingen, nu staat er een gigantische wachtlijst en al meer dan 300 leerlingen,, iedereen wil natuurlijk net zo briljant worden als ik, dus willen ze op mijn basisschool komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
Mijn basisschool bestaat volgens mij niet eens meer.Mijn basisschool zouden ze ook mogen afschaffen. Net als mijn vmbo-school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderwijs in Nederland.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ook zoiets, maar dan naar atheneumquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef emzor1994 het volgende:
Im mijn groep 8 klas gingen er 7 van de 16 naar gymnasium.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn groep 7 leraar
Kon gewoon niet lesgeven.ik schrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn groep 7 leraar
Kon gewoon niet lesgeven.Bedankt voor de visuele uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mijne ook zoiets, maar dan naar atheneum
De vmbo-k school waar ik op zat ook. Jeetje, wat was dat een enorme bende.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn basisschool zouden ze ook mogen afschaffen. Net als mijn vmbo-school.
Onderwijs in Nederland.
Ze dachten dat ik vmbo niet eens aan zou kunnenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
De vmbo-k school waar ik op zat ook. Jeetje, wat was dat een enorme bende.
Mijn groep 8 juf noemde mij een typisch havo kind..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik vmbo niet eens aan zou kunnen
Dat kutwijf van de basisschool
Wil ik ook doen, maarja, ik weet niet waar ze uithangt nu. Hopelijk op een begraafplaats.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mijn groep 8 juf noemde mij een typisch havo kind..
Zit ik toch mooi 6 jaar later op mijn 17e met een gymnasium diploma op zak![]()
IN YA FACE
Leraren op de basisschool die hun leerlingen naar de verkeerde school sturen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik vmbo niet eens aan zou kunnen
Dat kutwijf van de basisschool
Van vmbo-k naar havo. IN YOOO FACE.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zit ik toch mooi 6 jaar later op mijn 17e met een gymnasium diploma op zak![]()
IN YA FACE
Die adviezen van leraren en leraressen kloppen sowieso van geen kantquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zit ik toch mooi 6 jaar later op mijn 17e met een gymnasium diploma op zat![]()
IN YA FACE
Terechte klacht. Ze oordeelden mij op m'n gedrag, niet op mijn intelligentie. Doordat ik me verveelde op school en alles van laag niveau was, ging ik juist vervelend doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die adviezen van leraren en leraressen kloppen sowieso van geen kant
Nice.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:08 schreef emzor1994 het volgende:
Ik kreeg een minderwaardigheidscomplex door haar, dus ging ik maar havo/vwo doen, na een half jaar brief van school, zij kan makkelijk meer uitdaging aan. Dus ik inhaalcursus latijn gedaan
En TADA 6 jaar later!
Ja zij denken dat ze alles snappen met hun PABO.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ze oordeelden mij op m'n gedrag, niet op mijn intelligentie. Doordat ik me verveelde op school en alles van laag niveau was, ging ik juist vervelend doenMaar ja, dat snapten zij natuurlijk niet.
quote:masturbatie (man): aan je aap sleuren, de aap op zijn bakkes geven, een abrupt einde maken aan miljoenen levens, (af)beren, afjuinen, afkarnen, afrukken, aftrekken, de Duitse helm poetsen, de eenogige slang gedag zeggen, DIY, doe-het-zelvert, elleboog stomen, een-en-twintig-twee-en-twintig, er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, flubberen, geilpompen, geiltrekken, handballen, handgymnastiek, handjiven, handneuken, heren enkelspel, je beste vriend verwennen, je broer een hand geven, je ponnie melken (West-Vlaams), jeux de boules, jossen, het kwaad der knapen, lekker jurren, lijn 5 nemen, losse flodders schieten, maandag josdag, masten, melken, met de handkar gaan, met de handkar over de zolder, mijn vriend de hand schudden, momentje-voor-jezelf, onaneren, paalhangen, paalwalsen, de paarse helm poetsen, pachen, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, de president een hand geven, pols aerobics, roeiepoetsen, roppen, rukken, sausje maken, schudden, schwoengen (Limburgs), seks uit 't vuistje, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), snukken, stengelzwengelen, stoksnokken, stroepen (Noord-Nederland), tirren, tsjoppen, trekken, vendelzwaaien met de korte stok, voorhuidjoggen, vuistjes dochter, vuistvogelen, wieksen (Limburgs), de yoghurtfles leegschudden, zich(zelf) melken, banaan pellen, stilletjes in een hoekje met jezelf spelen
Waarom zoek je dat op?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:11 schreef strontboer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismen
[..]
![]()
![]()
quote:Suzanne [..........] zegt (0:11)
damn
is het fappen
quote:Suzanne [..........] zegt (0:12)
fappen is saai dude
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:22 schreef emzor1994 het volgende:
Nou dan ga ik Breaking Bad kijken. Toedols.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik ga ook zo weg. Moet nog ff mn dagelijkse wieksportie hebben
Hij kan dan alsnog BI zijn en van 2 walletjes snoepen.quote:
Van 2 walletjes eten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:33 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hij kan dan alsnog BI zijn en van 2 walletjes snoepen.
Terechte klacht. Ik moest vandaag codeboek lopen bij vis, nou, al die soorten visquote:
Soms denk ik te ruim.quote:
Beter dood dan levendquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht. Ik moest vandaag codeboek lopen bij vis, nou, al die soorten visDooie vissen
addictquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:40 schreef emzor1994 het volgende:
Aflevering breaking bad gezien.. nog maar eentje![]()
quote:
minder kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:42 schreef emzor1994 het volgende:
Ja godver.. ik raak veel te snel verslaafd aan series.
Ik ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:42 schreef emzor1994 het volgende:
Ja godver.. ik raak veel te snel verslaafd aan series.
jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zeg je ook, minder roken tegen rook verslaafden, en minder drinken tegen drankverslaafden?
Ok ik heb 10 x meer series, maar ik download ze gewoon en kijk ze op mijn laptop of tv via kabeltje, scheelt ruimte.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Harry Potter, wat een snertjong is dat!
Downloaden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok ik heb 10 x meer series, maar ik download ze gewoon en kijk ze op mijn laptop of tv via kabeltje, scheelt ruimte.
Ik mis Desperate Housewivesquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:49 schreef Etsu het volgende:
DVD aan serie:
Allo Allo
Keeping Up Appearances
LOST
Are you being served?
Friends
Lois & Clark
Charmed
Verkoop 2 atlassen joh, vang je zo ¤100 voorquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:51 schreef Etsu het volgende:
Douchegel en shampoo bovenin zat in m'n kerstpakket![]()
__
Nog nooit gebruikt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga eventjes een foto maken van de muziek die ik heb.
Niet zo boeiend.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga eventjes een foto maken van de muziek die ik heb.
np.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
Omg ik heb helemaal niks gezegd op msn![]()
![]()
*schaam schaam*
Hoe denk je dat blinden het doen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is ook moeilijk meeten met je ogen dicht.
Kopen is veel leuker dan downloaden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:57 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt weinig, maar ik heb er best veel geld aan uitgegeven...
Zeg jij die nog maar 1 keer in zijn leven heeft gedownloadquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kopen is veel leuker dan downloaden.
Als Heroes ook leuk is, ga ik ook kopen.
Dus?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zeg jij die nog maar 1 keer in zijn leven heeft gedownload
Klopt, maar ik koop te veel. Wat je op de foto ziet heb ik binnen twee jaar gekocht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kopen is veel leuker dan downloaden.
Als Heroes ook leuk is, ga ik ook kopen.
Kopen is leuk. Als je toch het geld hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, maar ik koop te veel. Wat je op de foto ziet heb ik binnen twee jaar gekocht.
Vind ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Subjectieve mening met slechte onderbouwing.
Alleen blijft er na het kopen niets meer van over. Ik moet eventjes geld sparen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kopen is leuk. Als je toch het geld hebt.
Wtf koop jij allemaal?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
Kleding shoppenEen keer 800 euro uitgegeven in 1 middag.
![]()
Kleren, broeken, twee paren schoenen, winterjas en nog een gewone dunne jas. Zoiets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen blijft er na het kopen niets meer van over. Ik moet eventjes geld sparen.
[..]
Wtf koop jij allemaal?!
Pff... ik zou nooit zo veel op een dag kunnen uitgeven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kleren, broeken, twee paren schoenen, winterjas en nog een gewone dunne jas. Zoiets.
En eten en drinken natuurlijk.
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pff... ik zou nooit zo veel op een dag kunnen uitgeven.
Ik ben daar denk ik iets te kieskeurig voor. Bovendien koop ik nooit al te dure kleding, want ik na een tijdje draag ik het waarschijnlijk toch niet meer.quote:
quote:
Is dat een moeilijke taak dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef Ezell het volgende:
Ik heb het gevoel dat Etsu meer kleding heeft dan ik..
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:12 schreef Ezell het volgende:
Etsu heeft meer kleding en schoenen dan ik..
Valt mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O, ik keek verkeerdDie zwarte schoenen rechtsachter lijken heel dik
Schoenen zijn meervoud. Moet je zelf wetenquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Valt mee.zal ik hem aantrekken op de meet
Welke schoenen vind je 't mooist?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Schoenen zijn meervoud. Moet je zelf weten
Gay.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
ik heb dees jas gekoch lkkr chille jatog [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Turkenjas.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
ik heb dees jas gekoch lkkr chille jatog [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar ik heb weinig keus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:22 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het trouwens heel irritant om kleding op te stapelen. Het hele stapeltje gaat naar de klote als je iets van onder pakt.
Ik denk het ook want hij reageerde niet op mijn reactie op zijn jas: turkenjasquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:24 schreef Etsu het volgende:
Jordy is weg denk ik, want die whatsappt mij dat hij moet slapen van zijn mama en dat zijn mama een zeikend kutwijf is.
Ik wil jouw moeder. Nou ja, mijn ouders zijn op zich wel chill hoor. Alleen zeiken ze altijd over dat ik naar bed moet gaan en soms ook over wat andere dingen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:26 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk doet m'n moeder bijna nergens moeilijk over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |