Jij wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb ooit een eetwedstrijd gewonnen en mocht toen een jaar lang gratis naar de Mac.... ben ik nu ook een "prima gozerrrr"? hihihi![]()
![]()
Ik vind jou ook een prima meid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef emzor1994 het volgende:
Ik heb een keer een architecten wedstrijd gewonnen..
Moesten we een plein ontwerpen, dik veel moeite...
Hebben ze mijn idee gebruikt en ik won een kleurdoos en een schetsboekje.. ik haat tekenen..
Ik ben ver misbruikt voor mijn pleinontwerp talenten.
Eerlijk waar :jaquote:
Cool.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een prima meid.Topwijffie.
koekjestrommel1quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Slagharen is een bazenpark. Discussie gesloten.
oud nieuwsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
koekjestrommel1Wijze met wijze uitspraken en wijze woorden.
Oke.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef emzor1994 het volgende:
Ik ga 10 augustus naar de EftelingRaak me aan!
Ik ook, fucking elke dag bijbel liederen zingen en fucking bijbel boeken opdreunen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zat op een pauper basisschool, dat wel
INTIEM CONTACTquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef emzor1994 het volgende:
Ik ga 10 augustus naar de EftelingRaak me aan!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, fucking elke dag bijbel liederen zingen en fucking bijbel boeken opdreunen.
Hele familie is gereformeerd dus ook ik moest er aan gelovenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook, fucking elke dag bijbel liederen zingen en fucking bijbel boeken opdreunen.
door een groep 8 leerling?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
Ikzat op een achterlijke basisschool
In groep 8 werd een leraar neergestoken door een oud-leerling.
nee, volgend jaar hooguitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ook
Allemaal tussen vmbo-bb lui. Waren wel aardig, alleen het niveau van onderwijsAnders had ik nu mijn VWO diploma
Ik zat ook op zo'n school.. Ik heb de Bijbel hier nog ergens liggen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:00 schreef emzor1994 het volgende:
Ik zat op een top basisschool.. Toen ik daar op school kwam zaten er 40 leerlingen, nu staat er een gigantische wachtlijst en al meer dan 300 leerlingen,, iedereen wil natuurlijk net zo briljant worden als ik, dus willen ze op mijn basisschool komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
Mijn basisschool bestaat volgens mij niet eens meer.Mijn basisschool zouden ze ook mogen afschaffen. Net als mijn vmbo-school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderwijs in Nederland.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijne ook zoiets, maar dan naar atheneumquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef emzor1994 het volgende:
Im mijn groep 8 klas gingen er 7 van de 16 naar gymnasium.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn groep 7 leraar
Kon gewoon niet lesgeven.ik schrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn groep 7 leraar
Kon gewoon niet lesgeven.Bedankt voor de visuele uitleg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:03 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mijne ook zoiets, maar dan naar atheneum
De vmbo-k school waar ik op zat ook. Jeetje, wat was dat een enorme bende.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn basisschool zouden ze ook mogen afschaffen. Net als mijn vmbo-school.
Onderwijs in Nederland.
Ze dachten dat ik vmbo niet eens aan zou kunnenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
De vmbo-k school waar ik op zat ook. Jeetje, wat was dat een enorme bende.
Mijn groep 8 juf noemde mij een typisch havo kind..quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik vmbo niet eens aan zou kunnen
Dat kutwijf van de basisschool
Wil ik ook doen, maarja, ik weet niet waar ze uithangt nu. Hopelijk op een begraafplaats.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mijn groep 8 juf noemde mij een typisch havo kind..
Zit ik toch mooi 6 jaar later op mijn 17e met een gymnasium diploma op zak![]()
IN YA FACE
Leraren op de basisschool die hun leerlingen naar de verkeerde school sturen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik vmbo niet eens aan zou kunnen
Dat kutwijf van de basisschool
Van vmbo-k naar havo. IN YOOO FACE.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zit ik toch mooi 6 jaar later op mijn 17e met een gymnasium diploma op zak![]()
IN YA FACE
Die adviezen van leraren en leraressen kloppen sowieso van geen kantquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zit ik toch mooi 6 jaar later op mijn 17e met een gymnasium diploma op zat![]()
IN YA FACE
Terechte klacht. Ze oordeelden mij op m'n gedrag, niet op mijn intelligentie. Doordat ik me verveelde op school en alles van laag niveau was, ging ik juist vervelend doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:07 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die adviezen van leraren en leraressen kloppen sowieso van geen kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |