Nee hoor, ik ben een beetje boos nu.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef emzor1994 het volgende:
Etsu is altijd heel stil voor de lapo omdat hij zich mentaal moet voorbereiden ofzo
Oh. Verkeerd getypt, bedoelde je 69?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, 89 heeft met iets anders te maken
Omdat ik het met dezelfde leraren niet zag zitten en vavo door school betaald werdquote:
Aight.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik het met dezelfde leraren niet zag zitten en vavo door school betaald werd
Nee :$ heeft met vriendengroep te makenquote:
Keek jij de pain game?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Schat, waarom zou ik dat ene doen als aan jou denken gelijk staat aan DOUBLE RAINBOWS![]()
![]()
![]()
JWT, gratis naar school, gratis boeken en lekker veel vrij. Me gustaquote:
Zou het niet weten. Maar ik heb het zelf vaak niet door als ik iets onacceptabels doe/zeg. Vandaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je iets gedaan/gezegd wat ik niet acceptabel vind dan?
Oh, nee hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Maar ik heb het zelf vaak niet door als ik iets onacceptabels doe/zeg. Vandaar.
Oninteressant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef Mr.DD het volgende:
Ik zie in de lampenkap een schaduw van een groot insect lopen.
Sorry, ik had het toch echt over een insect in een lamp, niet over jouw bestaan..?quote:
Jij snapt hem. Daarom oninteressant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sorry, ik had het toch echt over een insect in een lamp, niet over jouw bestaan..?
Ouch, bitchfight.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Sorry, ik had het toch echt over een insect in een lamp, niet over jouw bestaan..?
Ik heb zin om, in navolging van 4chan, mensen aan te zetten tot zelfmoord op een online board.quote:
Klinkt opwindend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb zin om, in navolging van 4chan, mensen aan te zetten tot zelfmoord op een online board.
Behoort ook tot onnozel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wil je liever discussiëren over het leed in de wereld?
"De zin van het leven"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wil je liever discussiëren over het leed in de wereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Geef zelf eens een suggestie dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het gaat van onnozel tot onnozeler hier.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef Mr.DD het volgende:
Wisten jullie dat ik ooit een kleurwedstrijd heb gewonnen?Wat leeeeeeeeeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je gewonnen?
![]()
Wisten jullie dat ik ooit een kleurwedstrijd heb gewonnen?Ben trots op je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een trein getekend en hij was heel mooi en toen mochten we naar Slagharen!!quote:
Dank jequote:
Wisten jullie dat ik ooit een kleurwedstrijd heb gewonnen?Ik stond ooit in een of andere gedichtenbundelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(We moesten gedichten schreven van school, groep 7 ofzo, en dat stuurde ze op naar een wedstrijden ik won
![]()
Slagharenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:53 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik had een trein getekend en hij was heel mooi en toen mochten we naar Slagharen!!
[..]
Dank je
Wisten jullie dat ik ooit een kleurwedstrijd heb gewonnen?Ik heb van alles gewonnen op de basisschool, o.a. een medaille van papier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me compleet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
SlagharenBaas.
Ik vind jou een prima gozer, vanaf nu.
Ik ook een ballonwedstrijd, hij kwam tot in Duitsland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb van alles gewonnen op de basisschool, o.a. een medaille van papier...
Bij ons op school moest je gedichten voordragen en elk jaar waren het dezelfde leerlingen die wonnen, inderdaad de kennissen van de jury leden. Corrupte kut basisschool altijd buiten de prijzen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik stond ooit in een of andere gedichtenbundel
(We moesten gedichten schreven van school, groep 7 ofzo, en dat stuurde ze op naar een wedstrijden ik won
Ik heb ooit een eetwedstrijd gewonnen en mocht toen een jaar lang gratis naar de Mac.... ben ik nu ook een "prima gozerrrr"? hihihiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
SlagharenBaas.
Ik vind jou een prima gozer, vanaf nu.
watquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bij ons op school moest je gedichten voordragen en elk jaar waren het dezelfde leerlingen die wonnen, inderdaad de kennissen van de jury leden. Corrupte kut basisschool altijd buiten de prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |