Ik herhaal, het feit dat je hierover moet twijfelen en bang bent voor je 500 ekki maakt je eigenlijk gewoon lichtelijk zwakzinnig en alles behalve verstandig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, knijp hem wel een beetje en vooral omdat ik ¤500,- heb neergetikt. Met alles boven de 3 ga ik morgen dansen...
Nee toch maar niet, is wat gay.
Ook als twee meisjes elkaar aflikken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef vandermar het volgende:
Als ze elkaar lopen af te likken wel ja.
Kan ik een goed antwoord geven op deze vraag?quote:
Het wordt pas gay als je in balletkleding op de markt gaat dansen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, knijp hem wel een beetje en vooral omdat ik ¤500,- heb neergetikt. Met alles boven de 3 ga ik morgen dansen...
Nee toch maar niet, is wat gay.
Gewoon 'ja' of 'nee'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ik een goed antwoord geven op deze vraag?
Ik sta in die van VR2 en Kaasrol.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Nu sta ik in Emzor's en Strontboers sign, wat geil
Als je het wieksen maar laatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Überquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Hangt ervan af hoe ze er uit zien en in wat voor stemming ik ben.quote:
Ga erop kwieksen. Wiesken. Wieksen. Wat was het.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Krom geredeneerd. Waarom twee meisjes wel, en twee jongens niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe ze er uit zien en in wat voor stemming ik ben.
Jij mag rukken zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ga erop kwieksen. Wiesken. Wieksen. Wat was het.
zoiets jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kaasrol.quote:
Wieksenquote:
quote:
Masturberenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |