quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb fipo vind ik, aangezien jij voor mij niet bestaat.
Ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef Mr.DD het volgende:
De eerste post met daadwerkelijk toegevoegde waarde beschouw ik als fipo
Inderdaad, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]gelukkig is het jouw mening, dus die doet er niet toe.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En Etsu doet je dus aan hem denken? Hmm.. ik zie wel wat in die gedachte.
Dat kan ik toch niet ruiken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:46 schreef Etsu het volgende:
Mij beledigen als ik de SC wegklik en andere topics zit te lezen.Kwalijke zaak.
Ik kan die gozer zeker ruiken.quote:
Degene die zich aangesproken moet voelen voelt zich het heus wel, daar hoef ik niet direct voor te zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
'die gozer' gebruiken, terwijl het veel directer kan.
Zou wel makkelijker zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Degene die zich aangesproken moet voelen voelt zich het heus wel, daar hoef ik niet direct voor te zijn.
Die heeft mijn vriend, damn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef Mr.DD het volgende:
Ben ik hier ook de enige jongen met een 100ml fles aan pracht-odeur-voor-heren? (Boss Bottled)
Rawr.quote:
Natuurlijk niet, ik waak hierquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:50 schreef emzor1994 het volgende:
Wow.. geen beledigingen jegens mij in mijn afwezigheid. Top!
HELL YEA.. 400 gaat lukken!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
Godverdomme, gewoon een heel topic vol toen ik weg was
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:51 schreef Flitskikker het volgende:
Godverdomme, gewoon een heel topic vol toen ik heel lang weg was
Je verdiende het niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:50 schreef emzor1994 het volgende:
Wow.. geen beledigingen jegens mij in mijn afwezigheid. Top!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:51 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Rawr.![]()
Ik heb ook Polo Double Black
[..]
Natuurlijk niet, ik waak hier
Geen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik verdiende wel of juist geen beledigingen?
Opeens weer liefde...quote:
KOEKquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
6 CD;s te branden voor onderweg, tips voor de autobahn?
Overgang.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Opeens weer liefde...
Etsu heb jij je na laten kijken op bordeline ofzo.. je hebt nogal wat stemmingswisselingen. Of zit je gewoon in de overgang?
Goose, hun eerste CD is heerlijk. Verder het eerste album van Arctic Monkeys, de eerste en enige van Them Crooked Vultures, misschien nog wat Bloody Beetroots voor de snelle stukjes? En wat Jazz, gewoon best of Miles Davis ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
6 CD;s te branden voor onderweg, tips voor de autobahn?
Terechte constatering.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik dacht even een nieuw spel testen. Blijk ik anderhalf uur gespeeld te hebben
Ik
rij in een barrel van 14 jaar, dus snelle stukjes zullen er niet zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Goose, hun eerste CD is heerlijk. Verder het eerste album van Arctic Monkeys, de eerste en enige van Them Crooked Vultures, misschien nog wat Bloody Beetroots voor de snelle stukjes? En wat Jazz, gewoon best of Miles Davis ofzo.
Alleen als je xCore heet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus we moeten weer onze schuilkelders induiken?
Hoeveel lessen heb je gehad?quote:
Romy water heb ik hier voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
Emma, ik heb dorst, ga eens even wat drinken halen voor mij.
Harder arbeiten danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik vanaf begin juni zit te niksen
Zelf betalen is altijd een duur grapje. Ik was er gelukkig na 21 lessen vanaf maar niets zelf betaald omdat ouders.quote:
Mja, ik heb genoeg gespaardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zelf betalen is altijd een duur grapje. Ik was er gelukkig na 21 lessen vanaf maar niets zelf betaald omdat ouders.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef strontboer het volgende:
Mijn ouders hebben al dikke bankrekening voor mij aangemaakt toen ik geboren werd
Impliceren dat ik alles laat betalen door mijn oudersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
Alles laten betalen door je ouders.Zo leer je nooit met geld omgaan.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef strontboer het volgende:
Mijn ouders hebben al dikke bankrekening voor mij aangemaakt toen ik geboren werd
Ik toen ook voor het geval dat ik het zelf moest betalen. Maar zeiden ouders dat ik het kreeg als ik niet ging roken. Zijn ze erachter komen dat mijn broer ook af en toe rookte dus kreeg ik hem ook gewoon.quote:
Niet veel kinderen hebben het.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was die dat had
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En nu kunnen ze er niet meer bij muhahaha![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar ik wil liever alles voor mezelf.
Waarom 2 lopende rekeningen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
aandelenrekening en 2 lopende rekeningen hier
Zij maakt jouw brieven open?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Joosterd het volgende:
Eén van de laatste afschriften van mij had de naam: "Durex Condooms XL" een betaling aan mijn broer voor het verjaardags kado voor mijn moeder. En eens in de tijd krijg je die afschriften thuisgestuurd en kijkt mijn moeder er soms in![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Succes gewenst in dat geval, alleen technische geneeskunde was toch loting op de UT?
goede uitleg, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
verschillende voordelen enzo, weetikveel hebben mijn ouders gedaan....
Zeer transparant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
goede uitleg, al zeg ik het zelf
Zij bewaard ze en kijkt er soms in. Maakt mij niets uit.quote:
Ik weet nog dat m'n moeder al m'n geld wilde zetten bij de DSB bankquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
verschillende voordelen enzo, weetikveel hebben mijn ouders gedaan....
Ok.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zij bewaard ze en kijkt er soms in. Maakt mij niets uit.
Heet je zo?quote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
Ik zou vandaag niet FOK!ken. Falende Ezell..
Boeiend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind dat ik te vaak FOK!. Maar ja, ik verveel me nu echt dood.
Laat jezelf bannenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind dat ik te vaak FOK!. Maar ja, ik verveel me nu echt dood.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK! leidt me soms een beetje af van de dingen die ik eigenlijk zou moeten doen...
wieksen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK! leidt me soms een beetje af van de dingen die ik eigenlijk zou moeten doen...
Oei, my heart just skipped a beatquote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef strontboer het volgende:
[..]
ze kan toch ook iemand anders wieksen
vrijgezel zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
Fappen.
Soppen.
Liefde bedrijven.
Trieste vormen van intieme contact.
Nog beter.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
Als vrijgezel-zijde kan je ook fappen/soppen.
Dus: platonisch vrijgezel.
Waarom wel?!quote:
Ik zit aan mijn arm nuquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
Even serieus, je gaat toch niet aan jezelf zitten?Doe even normaal
Wat erin gaat moet er ook weer uit hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom moet je wieksen? Wat is het nut daarvan?
Nee. Gewoon nee. Laten afbreken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wat erin gaat moet er ook weer uit he
Je gaat nu richting de kleuterschool?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:19 schreef Etsu het volgende:
Ik zit in een overgangsfase, aldus Emzor, dus ik heb last van stemwisselingen enzo. Dat je 't even weet.
Wat is dit nou weer voor agressieve reactie? (ohja.. rekening houden met Etsu's stemmingswisselingen)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor een imbeciele opmerking?
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor agressieve reactie? (ohja.. rekening houden met Etsu's stemmingswisselingen)
Zoenen dus wel?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
Fappen.
Soppen.
Liefde bedrijven.
Trieste vormen van intieme contact.
Genoteerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
Emzor.Wijze vrouw met wijze uitspraken en wijze woorden.
Gefeliciteerd met je titel, over een paar jaar heb ik er ook eentje.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:21 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je titel, over een paar jaar heb ik er ook eentje.![]()
Ik bedoel, het moet een mooi moment zijn voor je, zo'n titel mogen bedenken voor een topic.quote:
jaaa leuk in je eentjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef Etsu het volgende:
Zal ik alcohol pakken en mezelf klemzuipen achter de PC?
Graag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef Etsu het volgende:
Zal ik alcohol pakken en mezelf klemzuipen achter de PC?
Melk mag ik hopen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik heb hier een chocoladereep met nootjes.
Nootjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:23 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ik heb hier een chocoladereep met nootjes.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze alleen melkchocoladerepen met nootjes.
Iedere punt die zet is er eentje gemaakt.quote:
Ik moest ff mijn nieuwe sign checken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Iedere punt die zet is er eentje gemaakt.
Geen logica.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Iedere punt die zet is er eentje gemaakt.
Je moet de quote kopieren, niet de tekst zelf. Dan krijg je ook link + smiley enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik moest ff mijn nieuwe sign checken.
Rivellaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:24 schreef Mr.DD het volgende:
Ik heb net een zak Bugles Sweet Chili verpulverd. En een glas Rivella gedronken.
Goeie tip, dankuquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet de quote kopieren, niet de tekst zelf. Dan krijg je ook link + smiley enzo.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
RivellaBen je aan het lijnen ofzo
Als je een <3,0 haalt voor je pws, dan ben je ook een faalhaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef vandermar het volgende:
Morgen laatste gesprek PWSminimaal een 3 halen. Wish me a broken leg.
M'n ouders hebben nooit wat anders in huis, naast wijn/champagne.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
RivellaBen je aan het lijnen ofzo
I wish you some proper functioning braincells .quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef vandermar het volgende:
Morgen laatste gesprek PWSminimaal een 3 halen. Wish me a broken leg.
Bijna, maar nog niet helemaal.quote:
O, dat is raar, achja, bij mijn grootouders hetzelfde. Niets anders dan Crystal Clear..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
M'n ouders hebben nooit wat anders in huis, naast wijn/champagne.Sporadisch een fles cola.
True, ik duik gelijk de kroeg in en ga mijn hele bankrekening verzuipenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een <3,0 haalt voor je pws, dan ben je ook een faalhaas.
Echt knap als je lager dan een 3,0 haalt.. want HAVOquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, ik duik gelijk de kroeg in en ga mijn hele bankrekening verzuipen
Hoop dat de glaasjes water in de aanbieding zijn dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, ik duik gelijk de kroeg in en ga mijn hele bankrekening verzuipen
Dat is beter dan wat mijn grootouders in huis te drinken hebben. Volgens mij hebben ze alleen maar thee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O, dat is raar, achja, bij mijn grootouders hetzelfde. Niets anders dan Crystal Clear..
Thee is altijd goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is beter dan wat mijn grootouders in huis te drinken hebben. Volgens mij hebben ze alleen maar thee.
Do your thing honey.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is beter dan wat mijn grootouders in huis te drinken hebben. Volgens mij hebben ze alleen maar thee.
Niet de thee die zij hebben. Allemaal van die kutbloemetjes en plantjes.quote:
quote:
PATAYAquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ice Tea van Westminister of Pataya
Die van Lipton zelf
Oh, walgelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet de thee die zij hebben. Allemaal van die kutbloemetjes en plantjes.
[..]
Havo is echtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Echt knap als je lager dan een 3,0 haalt.. want HAVO
Falen in sarcasme gebruiken en goed te trollen zonder too obvious te zijn en iedere dag dezelfde grap te makenquote:
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef Mr.DD het volgende:
Een niet nader te noemen jongedame wees me zojuist op het 'feit' dat een grote neus gelijk gaat met een grote ... En ze weet dat ik een grote neus heb.
1 2 3 | <?php Die hebben grote schoenen ?> |
Dat laat ik aan de komkommer over.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Falen in sarcasme gebruiken en goed te trollen zonder too obvious te zijn en iedere dag dezelfde grap te maken
quote:
Ik heb in 5 jaar geen flikker gedaan en voor mijn PWS (waarbij mijn begeleider de coördinator van de HAVO bovenbouw was) ook bijna niks, ik gok op 4 uur. Had een 6,8, dus het moet wel goedkomen. Alleen, zenuwen, dan twijfel je écht aan allesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Havo is echtmet niets doen het hele jaar geen enkele onvoldoende halen.
[x] in b4 je hebt echt wel wat gedaan.
Mocht ik lager dan een 3.0 halen dan koop ik haar om. Maar ik heb al ¤500,- neergetikt
Komkommer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de komkommer over.
En je lijkt nog steeds op die Dion van x-factor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten..
[ code verwijderd ]
1 | Die praten in codetaal |
True, knijp hem wel een beetje en vooral omdat ik ¤500,- heb neergetikt. Met alles boven de 3 ga ik morgen dansen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in 5 jaar geen flikker gedaan en voor mijn PWS (waarbij mijn begeleider de coördinator van de HAVO bovenbouw was) ook bijna niks, ik gok op 4 uur. Had een 6,8, dus het moet wel goedkomen. Alleen, zenuwen, dan twijfel je écht aan alles
Iets tegen gays?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, knijp hem wel een beetje en vooral omdat ik ¤500,- heb neergetikt. Met alles boven de 3 ga ik morgen dansen...
Nee toch maar niet, is wat gay.
Ik herhaal, het feit dat je hierover moet twijfelen en bang bent voor je 500 ekki maakt je eigenlijk gewoon lichtelijk zwakzinnig en alles behalve verstandig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, knijp hem wel een beetje en vooral omdat ik ¤500,- heb neergetikt. Met alles boven de 3 ga ik morgen dansen...
Ook als twee meisjes elkaar aflikken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef vandermar het volgende:
Als ze elkaar lopen af te likken wel ja.
Kan ik een goed antwoord geven op deze vraag?quote:
Het wordt pas gay als je in balletkleding op de markt gaat dansen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon 'ja' of 'nee'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan ik een goed antwoord geven op deze vraag?
Ik sta in die van VR2 en Kaasrol.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Nu sta ik in Emzor's en Strontboers sign, wat geil
Als je het wieksen maar laatquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Überquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Hangt ervan af hoe ze er uit zien en in wat voor stemming ik ben.quote:
Ga erop kwieksen. Wiesken. Wieksen. Wat was het.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:37 schreef Etsu het volgende:
Krom geredeneerd. Waarom twee meisjes wel, en twee jongens niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe ze er uit zien en in wat voor stemming ik ben.
Jij mag rukken zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ga erop kwieksen. Wiesken. Wieksen. Wat was het.
zoiets jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Kaasrol.quote:
Wieksenquote:
quote:
Masturberenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:38 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Schat, waarom zou ik dat ene doen als aan jou denken gelijk staat aan DOUBLE RAINBOWSquote:
Als je het goed doet is dat het product na het wieksen iddquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik denk bij bij wieksen alleen aan witbier
Je mag ook gewoon sperma zeggen hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als je het goed doet is dat het product na het wieksen idd![]()
![]()
Omdat ik me tot vrouwen voel aangetrokken en niet tot mannen, daarom vind ik het bij 2 mannen onnatuurlijk. Bij een man en een vrouw hoeft het van mij ook niet openbaar maar zodra het twee vrouwen zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krom geredeneerd. Waarom twee meisjes wel, en twee jongens niet?
verkapte slijm-postquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Schat, waarom zou ik dat ene doen als aan jou denken gelijk staat aan DOUBLE RAINBOWS![]()
![]()
![]()
Ik ben christelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de link niet helemaal, maar toch bedankt voor het compliment denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Schat, waarom zou ik dat ene doen als aan jou denken gelijk staat aan DOUBLE RAINBOWS![]()
![]()
![]()
Ok.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Omdat ik me tot vrouwen voel aangetrokken en niet tot mannen, daarom vind ik het bij 2 mannen onnatuurlijk. Bij een man en een vrouw hoeft het van mij ook niet openbaar maar zodra het twee vrouwen zijn
Ook wel te vinden in Etsu's mond (dan wel niet -hoeken, rest van het gezicht, etc. red.)quote:
Heb je dat gezien op die foto daarnet dan? Dacht dat ik goed had afgeveegd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:41 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ook wel te vinden in Etsu's mond (dan wel niet -hoeken, rest van het gezicht, etc. red.)
quote:
:")quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als je het goed doet is dat het product na het wieksen idd![]()
![]()
Ik denk dat het gros er zo over denktquote:
Fijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros er zo over denkt
Wat zijn je redenen om VAVO te volgen?quote:
Slecht presteren op VWO en dan maar Havo doen op andere schoolquote:
Je stamt uit 1989.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slecht presteren op VWO en dan maar Havo doen op andere school
Waarom dan andere school?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slecht presteren op VWO en dan maar Havo doen op andere school
Nee, 89 heeft met iets anders te makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |