Terechte constatering.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik dacht even een nieuw spel testen. Blijk ik anderhalf uur gespeeld te hebben
Ik
rij in een barrel van 14 jaar, dus snelle stukjes zullen er niet zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Goose, hun eerste CD is heerlijk. Verder het eerste album van Arctic Monkeys, de eerste en enige van Them Crooked Vultures, misschien nog wat Bloody Beetroots voor de snelle stukjes? En wat Jazz, gewoon best of Miles Davis ofzo.
Alleen als je xCore heet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus we moeten weer onze schuilkelders induiken?
Hoeveel lessen heb je gehad?quote:
Romy water heb ik hier voor je.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:57 schreef Etsu het volgende:
Emma, ik heb dorst, ga eens even wat drinken halen voor mij.
Harder arbeiten danquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat ik vanaf begin juni zit te niksen
Zelf betalen is altijd een duur grapje. Ik was er gelukkig na 21 lessen vanaf maar niets zelf betaald omdat ouders.quote:
Mja, ik heb genoeg gespaardquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zelf betalen is altijd een duur grapje. Ik was er gelukkig na 21 lessen vanaf maar niets zelf betaald omdat ouders.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef strontboer het volgende:
Mijn ouders hebben al dikke bankrekening voor mij aangemaakt toen ik geboren werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |