Zij maakt jouw brieven open?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef Joosterd het volgende:
Eén van de laatste afschriften van mij had de naam: "Durex Condooms XL" een betaling aan mijn broer voor het verjaardags kado voor mijn moeder. En eens in de tijd krijg je die afschriften thuisgestuurd en kijkt mijn moeder er soms in![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Succes gewenst in dat geval, alleen technische geneeskunde was toch loting op de UT?
goede uitleg, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
verschillende voordelen enzo, weetikveel hebben mijn ouders gedaan....
Zeer transparant.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
goede uitleg, al zeg ik het zelf
Zij bewaard ze en kijkt er soms in. Maakt mij niets uit.quote:
Ik weet nog dat m'n moeder al m'n geld wilde zetten bij de DSB bankquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
verschillende voordelen enzo, weetikveel hebben mijn ouders gedaan....
Ok.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zij bewaard ze en kijkt er soms in. Maakt mij niets uit.
Heet je zo?quote:
Waarom nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
Ik zou vandaag niet FOK!ken. Falende Ezell..
Boeiend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind dat ik te vaak FOK!. Maar ja, ik verveel me nu echt dood.
Laat jezelf bannenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind dat ik te vaak FOK!. Maar ja, ik verveel me nu echt dood.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK! leidt me soms een beetje af van de dingen die ik eigenlijk zou moeten doen...
wieksen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK! leidt me soms een beetje af van de dingen die ik eigenlijk zou moeten doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |