Als je een <3,0 haalt voor je pws, dan ben je ook een faalhaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef vandermar het volgende:
Morgen laatste gesprek PWSminimaal een 3 halen. Wish me a broken leg.
M'n ouders hebben nooit wat anders in huis, naast wijn/champagne.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
RivellaBen je aan het lijnen ofzo
I wish you some proper functioning braincells .quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef vandermar het volgende:
Morgen laatste gesprek PWSminimaal een 3 halen. Wish me a broken leg.
Bijna, maar nog niet helemaal.quote:
O, dat is raar, achja, bij mijn grootouders hetzelfde. Niets anders dan Crystal Clear..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
M'n ouders hebben nooit wat anders in huis, naast wijn/champagne.Sporadisch een fles cola.
True, ik duik gelijk de kroeg in en ga mijn hele bankrekening verzuipenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een <3,0 haalt voor je pws, dan ben je ook een faalhaas.
Echt knap als je lager dan een 3,0 haalt.. want HAVOquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, ik duik gelijk de kroeg in en ga mijn hele bankrekening verzuipen
Hoop dat de glaasjes water in de aanbieding zijn dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, ik duik gelijk de kroeg in en ga mijn hele bankrekening verzuipen
Dat is beter dan wat mijn grootouders in huis te drinken hebben. Volgens mij hebben ze alleen maar thee.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
O, dat is raar, achja, bij mijn grootouders hetzelfde. Niets anders dan Crystal Clear..
Thee is altijd goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is beter dan wat mijn grootouders in huis te drinken hebben. Volgens mij hebben ze alleen maar thee.
Do your thing honey.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is beter dan wat mijn grootouders in huis te drinken hebben. Volgens mij hebben ze alleen maar thee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |