PATAYAquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Ice Tea van Westminister of Pataya
Die van Lipton zelf
Oh, walgelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet de thee die zij hebben. Allemaal van die kutbloemetjes en plantjes.
[..]
Havo is echtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Echt knap als je lager dan een 3,0 haalt.. want HAVO
Falen in sarcasme gebruiken en goed te trollen zonder too obvious te zijn en iedere dag dezelfde grap te makenquote:
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef Mr.DD het volgende:
Een niet nader te noemen jongedame wees me zojuist op het 'feit' dat een grote neus gelijk gaat met een grote ... En ze weet dat ik een grote neus heb.
| 1 2 3 | <?php Die hebben grote schoenen ?> |
Dat laat ik aan de komkommer over.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Falen in sarcasme gebruiken en goed te trollen zonder too obvious te zijn en iedere dag dezelfde grap te maken
quote:
Ik heb in 5 jaar geen flikker gedaan en voor mijn PWS (waarbij mijn begeleider de coördinator van de HAVO bovenbouw was) ook bijna niks, ik gok op 4 uur. Had een 6,8, dus het moet wel goedkomen. Alleen, zenuwen, dan twijfel je écht aan allesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Havo is echtmet niets doen het hele jaar geen enkele onvoldoende halen.
[x] in b4 je hebt echt wel wat gedaan.
Mocht ik lager dan een 3.0 halen dan koop ik haar om. Maar ik heb al ¤500,- neergetikt
Komkommer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat laat ik aan de komkommer over.
En je lijkt nog steeds op die Dion van x-factor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mannen met grote voeten..
[ code verwijderd ]
| 1 | Die praten in codetaal |
True, knijp hem wel een beetje en vooral omdat ik ¤500,- heb neergetikt. Met alles boven de 3 ga ik morgen dansen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in 5 jaar geen flikker gedaan en voor mijn PWS (waarbij mijn begeleider de coördinator van de HAVO bovenbouw was) ook bijna niks, ik gok op 4 uur. Had een 6,8, dus het moet wel goedkomen. Alleen, zenuwen, dan twijfel je écht aan alles
Iets tegen gays?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
True, knijp hem wel een beetje en vooral omdat ik ¤500,- heb neergetikt. Met alles boven de 3 ga ik morgen dansen...
Nee toch maar niet, is wat gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |