Zeg jij die nog maar 1 keer in zijn leven heeft gedownloadquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kopen is veel leuker dan downloaden.
Als Heroes ook leuk is, ga ik ook kopen.
Dus?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zeg jij die nog maar 1 keer in zijn leven heeft gedownload
Klopt, maar ik koop te veel. Wat je op de foto ziet heb ik binnen twee jaar gekocht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kopen is veel leuker dan downloaden.
Als Heroes ook leuk is, ga ik ook kopen.
Kopen is leuk. Als je toch het geld hebt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, maar ik koop te veel. Wat je op de foto ziet heb ik binnen twee jaar gekocht.
Vind ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Subjectieve mening met slechte onderbouwing.
Alleen blijft er na het kopen niets meer van over. Ik moet eventjes geld sparen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kopen is leuk. Als je toch het geld hebt.
Wtf koop jij allemaal?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef Etsu het volgende:
Kleding shoppenEen keer 800 euro uitgegeven in 1 middag.
![]()
Kleren, broeken, twee paren schoenen, winterjas en nog een gewone dunne jas. Zoiets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen blijft er na het kopen niets meer van over. Ik moet eventjes geld sparen.
[..]
Wtf koop jij allemaal?!
Pff... ik zou nooit zo veel op een dag kunnen uitgeven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kleren, broeken, twee paren schoenen, winterjas en nog een gewone dunne jas. Zoiets.
En eten en drinken natuurlijk.
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pff... ik zou nooit zo veel op een dag kunnen uitgeven.
Ik ben daar denk ik iets te kieskeurig voor. Bovendien koop ik nooit al te dure kleding, want ik na een tijdje draag ik het waarschijnlijk toch niet meer.quote:
quote:
Is dat een moeilijke taak dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:06 schreef Ezell het volgende:
Ik heb het gevoel dat Etsu meer kleding heeft dan ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |