Je kent de status!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bella, de vrouw die sneller fokt dan haar schaduw!
Is dit de 110 meter fok! horden race?
Van uitjes moet je janken!quote:
Ik was ooit op een singles-meet. Dat was bijna om te wenen.quote:
Zo erg?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was ooit op een singles-meet. Dat was bijna om te wenen.
Ik dacht ben ik abuis een varkensstal binnen gewandeld of is dit echt de singles! meet?quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht ben ik abuis een varkensstal binnen gewandeld of is dit echt de singles! meet?
Ah, dan heb je wel nog de rest van de dag... tofquote:Tussen elf en twaalf als het goed is
Dan doen we ook niet zo heel veel hoor. Het is niet dat we een 3 daags offerfeest houden en de bruidsschatten moeten overhandigen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ah, dan heb je wel nog de rest van de dag... tof
Het was sowieso de bedoeling het klein te houden tochquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan doen we ook niet zo heel veel hoor. Het is niet dat we een 3 daags offerfeest houden en de bruidsschatten moeten overhandigen.
Ja, daarom hadden we nog overwogen om Van Velzen te boeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:48 schreef iBenny het volgende:
Hey c_a
iPhone of iPad?
[..]
Het was sowieso de bedoeling het klein te houden toch?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, daarom hadden we nog overwogen om Van Velzen te boeken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, daarom hadden we nog overwogen om Van Velzen te boeken.
Zeg je dat ook altijd tegen je man?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Benny het is iPhone, makkelijker vast te houden
Ohw ja, dat was een van de redenen waarom ik geen iPad wildequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Benny het is iPhone, makkelijker vast te houden
tieten seks kont bips vrijgezel piemels borsten billenquote:
Ik gebruik hem ook vrij weinig, alleen als ik in de tuin lig te zonnenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat was een van de redenen waarom ik geen iPad wilde
Grote kans van wel, ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Whehehehe
Dus jij gaat misschien ook mee
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
tieten seks kont bips vrijgezel piemels borsten billen
Eens kijken welke vreemdelingen er opduiken die op die termen zoeken.
Gezellig!quote:
Ja precies, ja... ik kwam niet verder dan op de bank of in de trein. Voor dat laatste heb je dan weer 3G nodig, wat nóg meer geld kost. Dus het was voor mij een nee....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook vrij weinig, alleen als ik in de tuin lig te zonnen
Ja, schitterend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
Hou je van BrittEn vooral dat nummer?
Ik heb ook geen 3 Gquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja precies, ja... ik kwam niet verder dan op de bank of in de trein. Voor dat laatste heb je dan weer 3G nodig, wat nóg meer geld kost. Dus het was voor mij een nee....
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de dagcijfers meevallen
Dat moest van Patriquequote:Op woensdag 6 juli 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Denk het neit... je ging net als een raket
Ohw ja, tuurlijk...quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jah die moet morgen werken natuurlijk
Vrijdag weer en morgen even fysiotherapeut bellen, even lekker krakenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, tuurlijk...
Gewoon op dit tijdstip een masseur bellen
Das toch niet lekker?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vrijdag weer en morgen even fysiotherapeut bellen, even lekker kraken
Effe scrabbelen nog.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das toch niet lekker?![]()
Welterusten...
of tot zo, als de cijfers bekend zijn
het potje is bijna afquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
Benny valt mee
Zie dagcijfers, nu kan ik gerust slapen
Trusten
aan*quote:
Eigenlijk is spellchecker ook niet echt een woordquote:
Das ook zoquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eigenlijk is spellchecker ook niet echt een woord.
Mijn piemel is in extase.quote:
Ana is een Japanse vliegtuigmaatschappij , dus goedgekeurd.quote:
In ieder geval een kuthandleiding.quote:
Ik pleur je serieus de tenten uit en bij Heks over het balkon.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga oefenen, gaan we samen de rest gek maken
Gaat dit om het reteslechte nummer van die talentloze holle kijkdoos?quote:Op woensdag 6 juli 2011 07:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik pleur je serieus de tenten uit en bij Heks over het balkon.
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat dit om het reteslechte nummer van die talentloze holle kijkdoos?
Whehehehequote:Op woensdag 6 juli 2011 07:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik pleur je serieus de tenten uit en bij Heks over het balkon.
9 uur toch pas?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:02 schreef charmed_angel het volgende:
Grrrrrrrrr apotheek nog niet open. Het is toch 8 uur?
Ooit zei ik dat ook allemaal.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:25 schreef Renesite het volgende:
Kan ik gelijk wat uitspraken doen!
Ik ga nooit trouwen
Ik wil nooit kinderen
Ik wil gaan kamperen later
Ik verban roze in mijn huis later
Ga ik nu even plassen aankleden en weg.
Bovenstaande zaken zijn dingen om over na te denken.
Joe hai
Wat is er mis met roze?quote:
Vraag of hij nog meer wil openen voor je.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Oef.. De meneer die mijn rekening opent is lekker.. Jeutje.. Wat een geil ding!
mehh.. Open liever wat bij hem!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vraag of hij nog meer wil openen voor je.
quote:
(╯°□°)╯ WHY!!quote:
Lutjequote:
Om te wenen inderdaad, ik rijd bijna altijd zelf dus ik bepaal ook de muziekquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef Renesite het volgende:
100% nl staat op in de auto van mijn ouders. Ik ga dood.
Kusje op je oorontstekingquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef Renesite het volgende:
ik vind het soms wel leukquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:11 schreef Renesite het volgende:
3FM bijna altijdquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Om te wenen inderdaad, ik rijd bijna altijd zelf dus ik bepaal ook de muziek
Altijd eigen muziek hier.quote:
Dan heb ik het gevoel wel te vaak hetzelfde te horen.quote:
Dat heb ik juist bij 3FMquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan heb ik het gevoel wel te vaak hetzelfde te horen.
True. Troep.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
Die troep die ik luister komt sowieso niet op de radio, ja een enkeling misschien.
quote:Your musical compatibility with Derium87 is Low
Music you have in common includes The Police, Armin van Buuren, Queen, Carlos and Editors.
Kijk mijn laatste nummers op last.fm. Weinig troep dacht ik zo!quote:
Radio in de autoquote:
Neu.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:51 schreef Renesite het volgende:
Donders René! Goede rock ja!
Nou inderdaad! Gitaren
Plebejer.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Mehh.. Al mn bankzaken overgedragen
Maarja, zo kan ik wel lekker sparen!
Vanavond komt Arctic Monkeys live @ iTunes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:20 schreef Bellatrix het volgende:
Godverdomme al die Harry Potter filmpjes, ik heb geloof ik al heel de film gezien.
Ja heb geen Itunes en zulks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vanavond komt Arctic Monkeys live @ iTunes.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Je doet wel lekker gek sinds je vrijheid c_a.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef Renesite het volgende:
Meeh meeh meeh. Waarom geen terrasjesweer!!
Ik moet nog met minimaal twee personen wat afsprekenquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:01 schreef Bellatrix het volgende:
Als inval werken en dan enige zijn die op werk verschijnt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:01 schreef Bellatrix het volgende:
Als inval werken en dan enige zijn die op werk verschijnt.
Ik woon zooo aan de andere kant van de wereld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Zie je wel dat het terrasweer is Rene.
Liukquote:
Grote jongen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Mohhhh gertje.. Even snel wat broodjes weggewerkt.. En weer door!
CooL!quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:03 schreef Ian_Nick het volgende:
'Harry Potter' had drankprobleem
"They didn't tell you!?"
"Tell me what!?"
...
"You're a wizard an alcoholic, Harry!"
Je hebt toch wel abuse gemeld he?quote:
quote:
Nicequote:
Je had beter die tafel op je bril kunnen laten vallen, die was al kapot.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Bril kapot en tafel op voet gevallen, wat een ellende!
Heb je geen lenzen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
Bril kapot en tafel op voet gevallen, wat een ellende!
Njah bij Bella was het niet mijn jongstequote:
wc brillen, lees brillen, zonnebrillen echt er wordt wat links en rechts geslooptquote:
Toch moet ik hem lezen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
Mein Kampf; al gelezen.
Echt, wat een wazig boek is dat zeg. Echt 0,0 samenhang.
Ja, ik zeg ook niet dat je hem niet mag lezenquote:
Toen we aan de patatjes gingen hoosde het, dus weer langzaam richting uitgang gegaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef Toverheks het volgende:
e Reader gekocht dus Kally en hoe was de dierentuin??? had je het weer mee het regende even hier
oke maar was het leuk, jammer van het weer dus weerquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen we aan de patatjes gingen hoosde het, dus weer langzaam richting uitgang gegaan
We gaan nog wel een keer dit jaar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke maar was het leuk, jammer van het weer dus weer
Die regen was minderquote:
oke, en zullen ze niet met school gaan ook??? Hier gingen ze 2 keer per jaar naar Artis met de basisschoolquote:
Nee, duinrell en oudste efteling.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, en zullen ze niet met school gaan ook??? Hier gingen ze 2 keer per jaar naar Artis met de basisschool
wie zegt dan dat jij schattigt bentquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:59 schreef Kally het volgende:
Hmm die hoor ik niet vaak dat ik schattig ben
Duidelijk niet whehequote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie zegt dan dat jij schattigt bentis die wel goed bij zijn hoofd
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie zegt dan dat jij schattigt bentis die wel goed bij zijn hoofd
![]()
quote:
ohh wat schattig had jij dat je gezegt, nou oke ze is schattig........quote:
Ze moet niet zo gemeen doen, ik schreef net nog een heel romantisch gedicht op haar FBquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohh wat schattig had jij dat je gezegt, nou oke ze is schattig........
hoop het wel, al zal ze misschien wel een traantje weg gepinkt hebben, maar qua regen hoop ik wel dat het de hele dag droog wasquote:
Doet ze gemeenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze moet niet zo gemeen doen, ik schreef net nog een heel romantisch gedicht op haar FB
Neuhquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doet ze gemeenzal ik haar ff in mekaar slaan voor je, durf ik wel hoor
Doe het zo voor je hoor, blaas haar zo omverquote:
Doe maar niet, ik heb haar nog nodig voor dingen en ik heb jou WJ door die heg zien trappenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe het zo voor je hoor, blaas haar zo omver
hahahaha ja was een karatetrap he, oei ik voelde me op dat moment onoverwinnelijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik heb haar nog nodig voor dingen en ik heb jou WJ door die heg zien trappen
Pics van je Coupe d'Itlerre!quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vandaag een zijscheiding in mijn haar, omdat het kan!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb vandaag een zijscheiding in mijn haar, omdat het kan!
quote:
Hihiquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb jij nog wat leuks gedaan vandaag?
Ja mijn iPhone is ook gejailbreaked maar daar download ik toch bijna niet voor want voor 79 cent per app ga ik niet kloten. Hier kosten apps al snel meer dan 10 euro.quote:
Ik ga wat te drinken halen en toen zag ik het toevallig op TV, de nieuwe Justin Bieber ofzo?quote:
Jupquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga wat te drinken halen en toen zag ik het toevallig op TV, de nieuwe Justin Bieber ofzo?
quote:
Wat een nicht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:09 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes
...die winnaar van allerslechtste chauffeur van nederland
quote:Thank you for entering the iTunes Festival ticket competition for ADELE + Michael Kiwanuka.
Unfortunately, you didn't win tickets to be at the Roundhouse in London. However, we still want you to experience the show. For the first time, fans around the world will be able to watch the iTunes Festival live and in HD, on the iTunes Store and on your iPhone, iPad or iPod touch with the festival app.
Tune in from 8:15pm (BST)* on 7 July.
Nou, waar blijft-ie....?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:26 schreef Renesite het volgende:
Fuuuuck wat heb ik een stoere webcamfoto gemaakt!
echtquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Braziliaanse knul, wordt de Nederlandse Justin Bieber genoemd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Rene op 06-07-2011 22:36:59 ] | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Te erg met scrabble.quote:
Nee, niemand wil het ooit met me spelen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Te erg met scrabble.
Jij speelt dat zeker vaak thuis![]()
Ow dat klinkt wel leuk jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)eber__.html?sn=prive
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Renesite het volgende:
ben jij dat? Wat kijk je boosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Rene op 06-07-2011 22:37:18 ]
hoe weet jij dat? Jij kent alleen nog maar een foto als hierboven en die ene met zonnebril. Of nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar je hebt zo lief gezichtje
doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |