We hadden je nodig.... ik weet alleen neit meer waaromquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ik zag wel dat jullie Bella zeiden, maar weet nog steeds niet waarom.
Kan gebeuren, ik blijf op mijn post.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hadden je nodig.... ik weet alleen neit meer waarom
Die had toch een stuk land gekocht waar hij mee bezig was? Ofzoiets in ieder geval.quote:
Dan lees ik het vanzelf wel.quote:
okquote:
35quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ow in hoeveel minuten hebben we het vorige topic volgepost???
29.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ow in hoeveel minuten hebben we het vorige topic volgepost???
Ik gok maar wat.quote:
Alleen als ik de dag ervoor veel ijzer op heb.quote:
LARPenquote:
Knap van jequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echtDus ik heb 29 minuten mijn plas opgehouden
Dat wil ik nog een keer met Stefan gaan doen. Als nazi's. Zombienazi's. Trés chique.quote:
Dead Snow ftw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat wil ik nog een keer met Stefan gaan doen. Als nazi's. Zombienazi's. Trés chique.
Nope. Maar hij had gezegd dat hij voorlopig ff niet meer zou komen, vanwege het huisje bouwen en de lopende problemen enzoquote:
Red nazizombie checking in.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat wil ik nog een keer met Stefan gaan doen. Als nazi's. Zombienazi's. Trés chique.
quote:
Ahh, ja logisch.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Maar hij had gezegd dat hij voorlopig ff niet meer zou komen, vanwege het huisje bouwen en de lopende problemen enzo
Wat een ruige knul was dat zegquote:
Kan, ben er al een maand of wat niet meer geweest.quote:
Angry Birds IRLquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beerpong! Vlaworstelen! Twister!
Is hij nog niet terug?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |