ff getweet... dit moet ik delenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ralf Mackenbach en Justin Bieber zijn ook een setje.
Alweer?quote:
Ikquote:
Nee hoor schatje laat mij lekker vrij blijven, straks zoek je een bejaarde van 60 voor me uit en jeweetz ik hou niet van bejaardequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
Heks, nee ik koppel niet maar dit was zo overduidelijk
Ik.quote:
Jaquote:
Nee en ik ben nog boos dusquote:
Klinkt als saai.quote:
quote:
MET WIE?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:54 schreef Renesite het volgende:
Ja ik ga dit niet volgen mensennn! Ik heb een msn gesprek!
Zo leuk nummerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Viva la fiësta... ik houd wel van een feesie
10 meisjes, ik dacht lachuh, lekkere bosnegers versieren!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Viva la fiësta... ik houd wel van een feesie
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
10 meisjes, ik dacht lachuh, lekkere bosnegers versieren!
Ja ik ben heel leuk en single en ik ga elke dag met de treinquote:
MATCH!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja ik ben heel leuk en single en ik ga elke dag met de trein
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
MAAR PATRIQUE WAAROM MOETEN WE DIT TOPIC VOLSPAMMEN IN 5 MINUTEN? WANT DAT GAAT JE NOOIT LUKKEN TOCH
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een paarse ja !quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee
Tenzij we een rode/blauwe regenjas discussie gaan houden?
waaaaaaaaaaaat?quote:
Gelukkig maar,, anders had ik langsgekomen met de hamerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
Miran, als het goed is morgen weer, dan is mijn nieuwe modem er
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
SorryMaar je moet hem gewoon achter elkaar opzetten, dan wordt hij wel leuk
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef MissJ het volgende:
Ah ok. Ik ben slachtoffer geweest van een straatroof door een hetero. HETERO'squote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Patje1987 het volgende:
René jij bent stom, ik ben eens in elkaar geslagen door een homo met een hamer, nu vind ik alle homo's stom.
Sorryquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef Patje1987 het volgende:
René jij bent stom, ik ben eens in elkaar geslagen door een homo met een hamer, nu vind ik alle homo's stom.
Dat deed ook pijn...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Sorry![]()
ik dacht dat dat was opgelost na dat ene wat ik bij je deed daarna
Nou, hier met die naaktfoto!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Isse hetero. Een hetero kameraad van me
twitter:Bauwsz twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 21:32:02Christina milian is kkkkkrrr hot!! reageer retweet
lkkr gk dn xdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef Zeroku het volgende:
twitter:Bauwsz twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 21:32:02Christina milian is kkkkkrrr hot!! reageer retweet
Kusje op je pijnquote:
twitter:Hondenrolstoel twitterde op maandag 29-03-2010 om 23:03:32Oude 'Andrew' (softcoatterrier,14 jr.) heeft ontdekt dat hij met de rolstoel weer achter de vrouwtjes aan kan. Bespringen lukt alleen niet. reageer retweet
Ben jij dat op die foto?quote:
quote:
Het is leuk... tot ze dr strot open trekt om dat tyfus nummer te zingenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.... whehehehehe BRITT
twitter:Hondenrolstoel twitterde op dinsdag 09-02-2010 om 11:29:19Ook aan de andere kant van de oceaan, in Peru, is zojuist de eerste rolstoel uitgetest. We hopen op een leuk filmpje. reageer retweet
ja maar .....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is leuk... tot ze dr strot open trekt om dat tyfus nummer te zingen
quote:
Hij moet weer zo nodig op vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SORRY..
ben jij er de 30ste ook bij? of zit je dan nog in the us of facking a?
Zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is leuk... tot ze dr strot open trekt om dat tyfus nummer te zingen
Dan ben ik nog in de USA ja dus ben er niet bijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SORRY..
ben jij er de 30ste ook bij? of zit je dan nog in the us of facking a?
Goede woordgrap xDxd.twitter:katyperry twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 21:56:57What's round on the ends and high in the middle? #OHIO! reageer retweet
quote:
Okee.. 1 oktober wel he?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zelf niet beter kunnen zeggen.
[..]
Dan ben ik nog in de USA ja dus ben er niet bij
Sowieso met laarschquote:
Ah koetsie koetsie koe...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mimimimimimimimimimimimimmememememem
JAWEL
vertel poes!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je naam Patrique op het forum is?
Met Wilma Nanninga de laatste roddels van 't Gooi aan't overleggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehehehe..... wat een drukte hier
Waar is Bella
NEEquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mimimimimimimimimimimimimmememememem
JAWEL
Van Ola?quote:
Wilma is weer belangrijker dan wijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met Wilma Nanninga de laatste roddels van 't Gooi aan't overleggen.
IJsco.quote:
Dat klopt.quote:
quote:
Citroenijs met een dropstaafje. Dus ik heb geen houtje weg te gooien, maar drop dat ik weg kan tieven!quote:
DIE IS FACKING LEKKER! HOE KOM JE ER AAN? IK KAN ZE NERGENS VINDEN!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Citroenijs met een dropstaafje. Dus ik heb geen houtje weg te gooien, maar drop dat ik weg kan tieven!
Dan doet vrijdag zijn naam eer aan.quote:
Diepvries, AH.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
DIE IS FACKING LEKKER! HOE KOM JE ER AAN? IK KAN ZE NERGENS VINDEN!
Mag ik je macbook dan?quote:
quote:
Ohw die... die moet ik ook nog proeven. Maar ze hebben hem hier telkens nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Citroenijs met een dropstaafje. Dus ik heb geen houtje weg te gooien, maar drop dat ik weg kan tieven!
Dan wil ik Patrique.quote:
AFquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan wil ik Patrique.
OEI ZEI IK DAT HARDOP.
Ik heb er op gelopen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens sjefrie ik heb sunset boulevard gekocht, hebben?
Sunset Boulevard kan verwijzen naar:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens sjefrie ik heb sunset boulevard gekocht, hebben?
Omdat ik vrijdag moet werken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er donderdag dan
Ik wil niet dat je dood gaat, dat vind ik zielig van Patrique
Dan hebben we een date, en ga ik zijn kontjes pieren!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er donderdag dan
Ja, past wel goed bij Patrique.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
rene is vaker dood dan dat de sirene hier af gaat
WAT?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan hebben we een date, en ga ik zijn kontjes pieren!
Hij heeft meerdere kontjes?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niceeeeequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kontjeS?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kitty dood hemquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat is er donderdag dan
Ik ook, en ga het weer doen over 2 wekenquote:
Hij bedoelde kontspier. Of kringspier.quote:
Nee, ik hoop volgend jaar weer, E3 en zulcks.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook, en ga het weer doen over 2 weken
Ik doelde hierop:
quote:
Bol en kaal maar harig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
JA kontjes ja... hijheeft van die neppers die in en af kan klikken..
bol en kaal, klein maar harig.. etc..
Ja, bedankt...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ik heb zoiets met kinnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, maar nie op fok niequote:
Whehequote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Wel verslag he in dit topic... we zijn zo hechte groep en delen alles samen
Als het in dit topic gebeurt wel ja, maar hyves, fb, skype, napster, kazaa, whazzup en weet ik nog wat meer volg ik niet!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Nee schat dat doe jij alleen maarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
Trust me, ze is mooiquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 keer gepoept vandaag
Zo'n stream-ding voor smartphones.quote:
Dat mag ook niet, TAL meetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik viel even van mijn burostoel
Ik krijg hem nog geen eens mee naar Siep 1 oktober
neu!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Zie je PATRIQUE het lukt niet in 5 minuten
Ja, ik ook niet. Kwam ik tegen op Googlequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok... nog steeds geen idee wat het is
16 juli... even in agenda plaatsenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
Tt
[..]
Dat mag ook niet, TAL meet
O 16 juli verjaardag oudste, middag weer
twitturrrrquote:
hij is toch nog maar net uit de kast?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm.. okee.. ik ga GEEN verslag van ontmaagding plaatsen.. wie zegt dat ie uberhaupt nog maagd is?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Kwam ik tegen op Google.
én we hebben al 3x gedate!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is toch nog maar net uit de kast?
Kast = niet actief?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is toch nog maar net uit de kast?
quote:
Sharing-programma.quote:
wijf, ga pissen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten wel opschieten hoor... ik moet piesen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus hij is al ontmaagd door je?
Geyl
Het werkte dan ook niet op een Applequote:
quote:
Als ik geplast heb ben ik groot.... stuur me maar een DMquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks, laat maar... vertel ik je wel als je groot bent
Dat moet je niet doen als je naar een klant mailtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
zo jammer dat je geen emoticons kan doen op Twitter, maar iedere fokker begrijpt "" gelukkig
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
zo jammer dat je geen emoticons kan doen op Twitter, maar iedere fokker begrijpt "" gelukkig
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik geplast heb ben ik groot.... stuur me maar een DM
quote:
Doe dat nsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ik kan je nog wel wat anders vragen
Moet ik soms op twitter gaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Ik moet altijd scrollen met het wc-papier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
Godver ik moest even schijten, kom ik terug moet ik weer zo veel scrollen. DOE RUSTIG!
Haiquote:
Ohw jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We moeten nog even een voorstel schrijven
daarom hou ik me plas opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
Godver ik moest even schijten, kom ik terug moet ik weer zo veel scrollen. DOE RUSTIG!
Ik krijg lieve berichtjesquote:
Tot wanneerquote:
We hebben je nodigquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Ga even liggen omdat ik een lamme tak ben en bijna een heel topic verder.
Dat kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wilde wat vragen, maar dat heb je ondertussen al gedaan
Ik alleen "[Rapportage]: Onderwerp (gelezen)"quote:
whehe nee das nie handig niequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen als je naar een klant mailt
Ik heb zo'n zin om het topic open te latenquote:
Ik weet niet wanneer ik tijd heb... maar anders maak ik wel een begin ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar ziekenhuis, en daarna 2 uur sporten, even stofzuigen en dweilen....
Dat is niet lliefquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin om het topic open te laten
Is goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik tijd heb... maar anders maak ik wel een begin ofzo
Ik snap het niet!quote:
Niemand doet hier lief tegen mij. Ik ben ook maar een vadsige kale zak hooiquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin om het topic open te laten
Dat is niet correct!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niemand doet hier lief tegen mij. Ik ben ook maar een vadsige kale zak hooi
4 guys one chickquote:
Waar is die eigenlijkquote:
Nou ik zag wel dat jullie Bella zeiden, maar weet nog steeds niet waarom.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe wist je dat je met 'Ja?' moest reageren?
Wel PR-inlichtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |