Zo'n stream-ding voor smartphones.quote:
Dat mag ook niet, TAL meetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik viel even van mijn burostoel
Ik krijg hem nog geen eens mee naar Siep 1 oktober
neu!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
Zie je PATRIQUE het lukt niet in 5 minuten
Ja, ik ook niet. Kwam ik tegen op Googlequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok... nog steeds geen idee wat het is
16 juli... even in agenda plaatsenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
Tt
[..]
Dat mag ook niet, TAL meet
O 16 juli verjaardag oudste, middag weer
twitturrrrquote:
hij is toch nog maar net uit de kast?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ehm.. okee.. ik ga GEEN verslag van ontmaagding plaatsen.. wie zegt dat ie uberhaupt nog maagd is?
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Kwam ik tegen op Google.
én we hebben al 3x gedate!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is toch nog maar net uit de kast?
Kast = niet actief?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij is toch nog maar net uit de kast?
quote:
Sharing-programma.quote:
wijf, ga pissen!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
We moeten wel opschieten hoor... ik moet piesen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus hij is al ontmaagd door je?
Geyl
Het werkte dan ook niet op een Applequote:
quote:
Als ik geplast heb ben ik groot.... stuur me maar een DMquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niks, laat maar... vertel ik je wel als je groot bent
Dat moet je niet doen als je naar een klant mailtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
zo jammer dat je geen emoticons kan doen op Twitter, maar iedere fokker begrijpt "" gelukkig
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
zo jammer dat je geen emoticons kan doen op Twitter, maar iedere fokker begrijpt "" gelukkig
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik geplast heb ben ik groot.... stuur me maar een DM
quote:
Doe dat nsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ik kan je nog wel wat anders vragen
Moet ik soms op twitter gaan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
Ik moet altijd scrollen met het wc-papier.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
Godver ik moest even schijten, kom ik terug moet ik weer zo veel scrollen. DOE RUSTIG!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |