twitter:Hondenrolstoel twitterde op maandag 29-03-2010 om 23:03:32Oude 'Andrew' (softcoatterrier,14 jr.) heeft ontdekt dat hij met de rolstoel weer achter de vrouwtjes aan kan. Bespringen lukt alleen niet. reageer retweet
Ben jij dat op die foto?quote:
quote:
Het is leuk... tot ze dr strot open trekt om dat tyfus nummer te zingenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.... whehehehehe BRITT
twitter:Hondenrolstoel twitterde op dinsdag 09-02-2010 om 11:29:19Ook aan de andere kant van de oceaan, in Peru, is zojuist de eerste rolstoel uitgetest. We hopen op een leuk filmpje. reageer retweet
ja maar .....quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is leuk... tot ze dr strot open trekt om dat tyfus nummer te zingen
quote:
Hij moet weer zo nodig op vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SORRY..
ben jij er de 30ste ook bij? of zit je dan nog in the us of facking a?
Zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is leuk... tot ze dr strot open trekt om dat tyfus nummer te zingen
Dan ben ik nog in de USA ja dus ben er niet bijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
SORRY..
ben jij er de 30ste ook bij? of zit je dan nog in the us of facking a?
Goede woordgrap xDxd.twitter:katyperry twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 21:56:57What's round on the ends and high in the middle? #OHIO! reageer retweet
quote:
Okee.. 1 oktober wel he?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zelf niet beter kunnen zeggen.
[..]
Dan ben ik nog in de USA ja dus ben er niet bij
Sowieso met laarschquote:
Ah koetsie koetsie koe...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mimimimimimimimimimimimimmememememem
JAWEL
vertel poes!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je naam Patrique op het forum is?
Met Wilma Nanninga de laatste roddels van 't Gooi aan't overleggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehehehe..... wat een drukte hier
Waar is Bella
NEEquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mimimimimimimimimimimimimmememememem
JAWEL
Van Ola?quote:
Wilma is weer belangrijker dan wijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met Wilma Nanninga de laatste roddels van 't Gooi aan't overleggen.
IJsco.quote:
Dat klopt.quote:
quote:
Citroenijs met een dropstaafje. Dus ik heb geen houtje weg te gooien, maar drop dat ik weg kan tieven!quote:
DIE IS FACKING LEKKER! HOE KOM JE ER AAN? IK KAN ZE NERGENS VINDEN!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Citroenijs met een dropstaafje. Dus ik heb geen houtje weg te gooien, maar drop dat ik weg kan tieven!
Dan doet vrijdag zijn naam eer aan.quote:
Diepvries, AH.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
DIE IS FACKING LEKKER! HOE KOM JE ER AAN? IK KAN ZE NERGENS VINDEN!
Mag ik je macbook dan?quote:
quote:
Ohw die... die moet ik ook nog proeven. Maar ze hebben hem hier telkens nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Citroenijs met een dropstaafje. Dus ik heb geen houtje weg te gooien, maar drop dat ik weg kan tieven!
Dan wil ik Patrique.quote:
AFquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan wil ik Patrique.
OEI ZEI IK DAT HARDOP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |